BygrenBygg

Lingonvägen 12, 186 45 Vallentuna — Visa karta

Varmt välkommen till Bygren Bygg!

Oavsett om det handlar om en mindre renovering eller ett större projekt som kräver mer planering, vill vi att du ska känna dig trygg och säker i ditt val av företag. Dina önskemål kommer alltid i första rummet, och tillsammans med dig hittar vi de bästa och smartaste lösningarna för ditt projekt.

Vi vill att det ska kännas bra för dig, hela vägen. Därför är vi noga med att hålla en bra kommunikation om vad som händer under projektets gång. När projektet sedan står klart ska det såklart också uppfylla dina fantasier!

Läs gärna vad våra kunder tycker, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om BygrenBygg

• Johan S
    Johan S skrev om BygrenBygg
    Har använt Rickard på BygrenBygg vid 2-3 tillfällen. Dels för att bygga trädäck och dels för installation av garderobsvägg samt installation av Vinkyl i kök inkl ombyggnad.
    Vi är jättenöjda. Snabbt och bra samt att han höll alla tider också.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marcus E skrev om BygrenBygg
    Snabba, duktiga och pålitliga, till ett bra pris. Läs mer
  • Christer L skrev om BygrenBygg
    Bygren Bygg byggde in vår inomhus trappa, monterade en dörr och gjorde ett förråd i det utrymme som uppstod. Arbetet flöt på bra, Bygren kom på utsatt tid och höll det han lovade, snabbt och problemfritt. Resultat är vi mycket nöjda med och ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Angelica E
    Angelica E skrev om BygrenBygg
    Fantastiskt jobb och snabbt utfört 👍 riktigt nöjd! Läs mer
  • Jonas F skrev om BygrenBygg
    Vi gav Bygren Bygg ett brett uppdrag omfattande totalrenovering av ett badrum, uppförande av trappförrråd, fönsterbyte, golvläggning, byggnation av en balkong/terass samt byte av ytterpanel.
    Förutom alla snickeriarbeten har Bygren Bygg tagit projektledaransvar för badrumsrenoveringen och därmed ansvarat för kontakter med elektriker, VVS-montörer och golvläggare.
    Så här långt är merparten av inomhusarbetena klara och vi är mycket nöjda. Både utförande och bemötande är förstklassigt. Rickard Bygren är en problemlösare och hjälper till med rådgivning kring olika detaljer. Dessutom är han lätt att få kontakt med och han har hållit oss informerade löpande. Läs mer
  • Magnus D skrev om BygrenBygg
    Snabb och noggrann, kommer i tid och avslutar enligt överenskommelse Läs mer
  • Beatrice  L skrev om BygrenBygg
    Jätte nöjd med BygrenBygg
    Byggde om hemma och det vart jätte bra!
    Hjälpsamma och hade en bra dialog Läs mer
  • Jenny P skrev om BygrenBygg
    Trevlig, snabb och punktlig! Rekommenderas! Läs mer