Cafe Zenit och Prego Linköping

2.4

7 omdömen om Cafe Zenit och Prego Linköping

Christian S
Skrev om Cafe Zenit och Prego Linköping

Dagens lunch på Zenit kan jag rekommendera. Inget man gör dagligen som student dock. (men det gäller ju alla restauranger)

Fanny C
Skrev om Cafe Zenit och Prego Linköping

Lite väl dyrt för att ligga på universitetsområdet, kan jag tycka. Tråkig lokal. Salladsbuffén är toppen.

Pär
Skrev om Cafe Zenit och Prego Linköping

Lite väl dyrt, vore trevligt om de utnyttjade sitt läge och riktade sig mer mot studenter. Dock är kycklingsandwich med bacon redan en modern klassiker.

Maja W

god mat, enorm salladsbuffé

Cimo R
Skrev om Cafe Zenit och Prego Linköping

Dyrt och ointressant matställe mitt på Campus. Det bra läget väger tyvärr inte upp den dåliga servicen och de torra mackorna. Välj hellre baljan som är både billigare och trevligare! Vill man däremot ha utsikt över campus och plugga med en kaffe så duger detta okej.

Martina H
Skrev om Cafe Zenit och Prego Linköping

Cafe Zenit är mycket trevligt och har ett bra utbud av både fika och mat. Ett bra ställe för att luncha på, eller ta en paus i pluggandet på. Personalen är trevlig och priserna är helt oki. Läget är perfekt och här kan man alltid hitta intressanta människor att prata med.

Michael K
Skrev om Cafe Zenit och Prego Linköping

Café Zenit lider precis som de andra matställena på Campus av en galen prissättning. Zenit har dessutom en tendens att försöka sig på att låta exotiska och speciella i sina maträtter, vilket i 99 fall utav 100 faller platt då maten är lika trevligt smaksatt som de hårt kritiserade matlådorna som pensionärerna på vårdhem får. Om du tvunget måste äta på Zenit rekommenderar jag att ha med dig egen kryddlåda. PS! Vad du än gör, om det står potatisgnocchi på menyn, gå därifrån, snabbt!