Car Gate

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

Vår specialitet är däck och för att kunna erbjuda däck till lägsta pris började vi importera däck från olika däck fabrikanter. Vi är även verkstadsparters till Bilia som är vår huvudleverantör av bildelar vilket innebär att våra kunder erbjuds reservdelar av toppkvalitet.

Läs vad 15 kunder tycker om Car Gate

• Mar
    Mar skrev om Car Gate
    Brukar aldrig recensera något men detta var värt att skapa konto för.
    Vilken upplevelse, från irritation över alla fel i bromsväg till ren lycka.
    En av de billigare av de jag jämförde med (Förutom en skum verkstad som erbjöd billigare "utan kvitto") tog även in hur många offerter som helst via autobutler där priset höjdes för varje offertförfrågan..

Fantastisk personal som har förstått hur viktigt det är med Service och en av de få verkstadsbesöken där man inte känner sig lurad över att ha betalat för mycket, jag fick vara med och titta på delar via deras återförsäljare, belägg, skivor, ok, sats och jämförde själv via andra återförsäljare, var inte mycket skillnad i kronor och ören.

Fick även tvätt på köpet som fick bilen att glänsa lite extra efter ett gratis återbesök för att dra till handbromsen, är nästan säker på att jag hade lite trasiga ljus som de även verkar ha fixat utan att ha tagit extra.

Inte ofta man blir imponerad men detta var extraordinärt.

Återigen, stort tack för allt!!
    //Toyota Celican
  • Raffe R
    Raffe R skrev om Car Gate
    Riktigt dålig. Falsk marknadsföring. När man ringer och frågar och sedan åker för att kolla på den är det inte mycket som stämmer överens. Känns inte tryggt att köpa ifrån och att dom inte har koll på sina bilar. Information som står i annons stämmer inte
    2017-08-06 Salah A svarar Raffe R
    Det låter konstigt att man skriver nånting som stämmer inte du har inte varit hos oss någon gång det vet jag ej hur mycket fick du ( en koncerns till oss) för att skriva så ,
    vi är stolt över att har vi varit på plats så många år tillbaka och att mina riktiga kunder har varit jätte nöjda och de tycker att vi är riktigt ärliga mor de.
    Rekommenderar jag dej att inte tar emot såna typ av uppdrag ( ingen tror på dej).
    2017-08-06 Raffe R svarar Salah A
    Måste medge att jag inte förstod allt du skrev.
    Men jo jag har varit hos dig och kollat på en bil , frågade även om 2 andra bilar. Ni hade inte alls någon koll, utan chansade med ex utrustning. Vi testade även dig på telefon och fick höra icke sanningar.
    2017-08-07 Salah A svarar Raffe R
    Jag tycker inte fortfarande att det stämmer inte alls, du får gå igenom minnet att kunna vara säker på vad du hävder .
    2017-08-07 Raffe R svarar Salah A
    Men jag som kund är mycket väl medveten om upplevelsen av service.
    Jag är väldigt säker på vad jag hävdar och det är även i underkant, Jag tycker inte att ditt bemötande här är bättre eller gör det till bättre , istället för att möta kritiken och förbättra så vill du låtsas som att jag inte besökt dig.
    Jag ser att övriga kommentarer gäller däckbyten och liknande det kanske ni är duktiga på.
    Men försäljning av bilar och bilars utrustning, skick etc det kan jag absolut inte rekommendera! Och AVRÅDER folk.
    För er som ändå är intresserade och vill chansa, ta ett par extra koll på bilen och testa noga. Bara ett tips från en som var nära att göra en mycket dålig affär
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Em B
    Em B skrev om Car Gate
    Bytt däck hos car gate flera gånger nu samt använt deras däckhotell. Snabba, effektiva och trevliga. Väntrum med tv och kaffe. Rekommenderas.
  • Siv B N
    Siv B N skrev om Car Gate
    Jag har fått ett trevligt bemötande samt snabb service speciellt när det gäller däck och rekond, det är dom tjänster som jag har andvänt mig av.
  • Marie N
    Marie N skrev om Car Gate
    Kunnigt, snabbt och trevligt bemötande
  • Ulrica N
    Ulrica N skrev om Car Gate
    Hej
    Priserna lite dyra.........................................,,
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Car Gate
    Bra resultat och snabbt utfört. Lite ont om parkering utanför.
  • Magdi G
    Magdi G skrev om Car Gate
    Mycket bra bemötande, duktig personal, bra service. Rekommenderas starkt!
  • Frank J
    Frank J skrev om Car Gate
    Kan jag rekommendera!
  • Knut S
    Knut S skrev om Car Gate
    Bra och snabb hjälp vid punktering till rimlig kostnad.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Car Gate
    Sjukt duktiga! Renare bil får man leta efter!
  • Michel O
    Michel O skrev om Car Gate
    Gör ett jobb anger och anger ett ex moms pris till privatkund?! Dåligt!
  • Othmar E
    Othmar E skrev om Car Gate
    Det man kom överens om blir gjort helt enkelt och samtidigt till ett bra pris.
  • Lasse B
    Lasse B skrev om Car Gate
    Alltid god service och ett trevligt bemötande. Nöjd kund 100%. Utöver hjulbyte o allting förande däck så kan dom alltid fixa andra småjobb såsom fixa lampor mm.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Car Gate
    Ett företag som sätter kunden i focus, snabbt och ett trevligt bemötande

Sturegatan 6, 172 31 Sundbyberg