Car Selection

Car Selection

Llama 08-92 75 72 www.carselection.se
3.9

About company

Varmt välkomna till oss på Car Selection! Här hittar du en trygg bilhandel. Vårt största mål är att alltid ha nöjda kunder. Därför anstränger vi oss extra noga för att du som kund ska känna dig både nöjd och säker när du köper en bil hos oss. Vi hjälper dig genom hela köpet och erbjuder både avbetalningsplaner och bilförsäkringar...

194 omdömen om Car Selection

JOACHIM H
Escribió sobre Car Selection

Köpte en KIA Picanto 2018 hos dem via telefon och via bilder på deras hemsida. De säljer sina bilar under Bilweb "De bästa bilarna från de bästa bilhandlarna". Vi bor i Helsingborg och vi betalade för att få ned bilen. När vi väl fick bilen så var det en av de smutsigaste, mest slitna bilar jag någonsin sett. De hade struntat och göra den leveransklar och bara skickade den. Jag skrev till dem att jag inte var nöjd och då ringde Elias, företagets VD upp mig och lovade att de skulle iordningställa bilen, bara om vi kom upp....

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

DALIBOR S
Escribió sobre Car Selection

Efter 3 månad,jag hade problem med växellåda och de vill inte hjälpa.Konstiga bilhandlare, de arbetar som bilhandlare under ett organisationsnummer, och när du köper en bil står det i kontraktet Mab bilcentre som arbetar under ett annat organisationsnummer. Det verkar som en bluff.

STEFAN T
Escribió sobre Car Selection

Ringde och frågade om en bil idag på förmiddagen och berättade att jag skulle komma och titta på den efter jobbet . Åkte ca 10mil enkel resa för att få veta att dom lånat ut bilen idag men att den skulle vara tillbaka imorgon ... letar nog upp en annan om det så är 100mil bort.

Sami Olavi O
Escribió sobre Car Selection

Dom hade bra bemötande och trevliga, lite stressade eftersom de va så många där

Basel A
Escribió sobre Car Selection

Super nöjd med köpet av min nya BMW super trevlig personal och hjälpsamma

Per-erik L
Escribió sobre Car Selection

Trevlig o tillmötesgående personal.

Stig Arne S
Escribió sobre Car Selection

Köpte en Nissan av Daniel på Car Selection. Jättetrevlig, tillmötesgående och såg till att korrigera ett litet fel på bilen innan jag köpte den. I alla hänseenden en bra köpupplevelse :)

KARL-JOHAN K
Escribió sobre Car Selection

Köpte en mersedes sprinter, bilen läckte mängder med vatten, motorlampan började lysa, lämnade in på kontroll, trasig topplockspackning, oljan alldeles grå. Bakgavellift dålig funktion, antisladd samt ABS lampa som lyser, kasst batteri, bilen laddar ej. Och dom säljer den att bilen ska va nyservad och genomgången. Ägaren försökte förklara att konsumentköplagen inte gällde. Fått ett medelande, dom kommer inte att åtgärda eller göra nåt. Så anmälan till arn samt att vi får lämna in bilen på verkstad och betala själva. Köp inget av dessa skojare, värsta jag varit med om.

Eva Pernilla Ulrika L
Escribió sobre Car Selection

Väldigt bra personal och bra samarbete Nöjd kund

Mohsen N
Escribió sobre Car Selection

Tack för eran finaste bilföretag, vi är himla nöjda med er. Tack!

ELFO A
Escribió sobre Car Selection

Det var väldigt kul att köpa bil, köpte en bil från David jätte trevlig och professionell säljare. Väldigt social där vi hade en del skratt under köpet. Väldigt gott kaffe också bjöd de på må jag säga haha! Rekommenderar starkt.

Staffan Lars Ivar N
Escribió sobre Car Selection

VARNING FÖR DESSA SKOJARE! Om jag kunde ge sämre omdöme än riktigt uselt hade jag gjort det. Fruktansvärda och samvetslösa skojare som lurade min son att köpa en bil för 70 kkr vars motorlampa började lysa dagen efter köpet och en läckande topplockspackning mm mm. Till en början var dom ganska tillmötesgående men när de gång på gång misslyckades med att laga bilen blev de allt otrevligare. De tog dessutom in hans gamla bil som inbyte till ett mycket lågt pris, eftersom kamremmen behövde bytas. Denna bil såldes några...

Svar från Car Selection

Hej! Vad tråkigt att du känner så, vi försöker göra vårt bästa för att våra kunder skall ha en så bra affär som möjligt. Det med motorlampan samt läckande topplockspackningen som upptäcktes efter köpet är alltid tråkigt men vi stod för samtliga kostnader där vi gjorde en felsökning och bytte topplockspackningen samt reparerade felet som gjorde att motorlampan började lysa efter att ni hade använt bilen. Där även du som kund inte fick betala någonting för reparationerna och det tycker vi är ganska fair! ps. vi har olika slags...

LISABET N
Escribió sobre Car Selection

Skippa att köp bil från den här skojfirman. Vi köpte en passat den 18/1-21 och vi märker snabbt att det är pyspunka i ena däcket. Blev lovade sommardäck som var skit rent ut sagt. Efter någon dag så lös motorlampan och varningslampa för bromsarna lös. Vi lämnar in bilen, får ringa och tjata i en vecka för att få reda på vad det är för fel. Tillslut säger dom att "det va katalysatorn, vi släckte lampan men märker ni ngt fel så kom in igen" När vi åker hem på motorvägen så går EPC lampan och vi kan ej gasa bilen....

Noor S
Escribió sobre Car Selection

Mycket bra upplevelse, rekommenderar starkt!

Robban H
Escribió sobre Car Selection

Köpte bil från car selection är supernöjd med bilen fick även hjälp med att tona rutorna. Rekommenderar car selection

Patrick H
Escribió sobre Car Selection

Gjort flera bilaffärer med Elias. Bra service och lätta att ha att göra med. Rekommenderas.

PHILIP F
Escribió sobre Car Selection

Trevligt bemötande men inte speciellt ärlig försäljare. Tog bilen till en bilprovning, hittade en del fel som dom lovade att åtgärda om jag ville köpa bilen eller citat ”strunta i det och vänta på att någon annan köpare dyker upp som inte tar bilen till en bilprovning och köper den till fullpris ändå.” Inte speciellt förtroendeingivande! Köpte inte bilen!

Daniel F
Escribió sobre Car Selection

Köpte bil, vart positivt överraskad. Smidig affär , trevligt bemötande !

Katarina B

Mycket bra service, rekommenderar gärna Car Selection

Svar från Car Selection

Hej Katarina, va trevligt att höra ditt nöje, Du är alltid välkommen! Med vänliga hälsningar, Car selection Melak

Semira T
Escribió sobre Car Selection

Köpte en bil. Bra bemötande. Otrolig kunnig personal och mycket hjälpsamma. Med andra ord ; de är suveräna.

Ebrahim A
Escribió sobre Car Selection

Super nöjd med bilen och servicen jag fick på plats. Väldigt hjälpsamma speciellt Melak Rekommenderar starkt

Zahra A

Trevliga personal Bra bemötande Bra kvalitet på bilar

Ali A
Escribió sobre Car Selection

Trevlig personal som hjälpte mig från Början till slut! Utmärkt service köpt många bilar från carselection och är alltid lika nöjd, rekommenderar starkt

Jasmin A
Escribió sobre Car Selection

Super nöjd med servicen fick hjälp av säljaren melak som hjälpte mig till 100% genom hela köpet. Rekommenderar starkt.

Raghid M
Escribió sobre Car Selection

Jag har köpt min nya bil från Car Selection. Trevliga personal och bäste bemötande. /Raghid

Hajdar K
Escribió sobre Car Selection

Dem är ärliga med allt inom försäljningen är väldigt nöjd med bil köp nästa bil köp bli hos dem

Makdesi E
Escribió sobre Car Selection

Köpte en bil och försäljaren var trevlig!

Abdurahman D
Escribió sobre Car Selection

Trevlig personal Jag njöd med them

Sarrasqueta N

Bra service. Professionella personal. Jag är jätte nöjd och rekommenderar 100%

Alex J
Escribió sobre Car Selection

Tack för bra service mycket nöjd med Bilen.

Danica M
Escribió sobre Car Selection

Jag bytte in min Nissan qashqai mot en golf 5 år äldre och fick betala 5 tusen mellanskillnad. När jag sätter mig i bilen och ska starta så startar inte motorn varpå de behåller bilen i 2 veckor och när min sambo kommer dit för att ta bilen är den inte klar. Jag bytte bil och fick en annan golf istället dock så fattades reservnyckeln och företaget tog ej på sig ansvaret att fixa fram reservnyckeln utan sa att min sambo skulle få bekosta tillverkningen av en ny nyckel. Inget företag jag skulle rekommendera. Opålitliga och håller inte det de lovar.

Annette F
Escribió sobre Car Selection

Bra bemötande, tog sig tid att visa deras förslag på bil utifrån mina önskemål. Tillmötesgående då mina önskemål även kunde justeras till det bättre. Jag kommer att återkomma.

HASAN AHMEDOV B
Escribió sobre Car Selection

Sämsta skojföretaget inom bilförsäljning!! Ljuger till max och bara blåser folk och sen slutar att svara i telefon. sämst

Sofia W
Escribió sobre Car Selection

Första säljaren var inte så pratsam och kunde inte så mycket. Så det kändes lite osäkert. Men har sedan fått topp bemötande av de andra två! Service inriktade och det känns som att de bara vill sälja bilar de kan stå för och önskan om att ge bra kvalité. Rättade direkt till några småfel utan att man ens behövde be om det. Rekommenderar dem!

Alex F
Escribió sobre Car Selection

Jätte trevliga och glada säljare och riktig service fick jag affären gick hur smidig som helst Stor tack till er jätte glad med bilen

Mohammed M
Escribió sobre Car Selection

Nice stuff beautiful car with good price I recommend all my friends to deal with you

DAVID M
Escribió sobre Car Selection

Jag åkte hela vägen från Malmö till Stockholm för att köpa en bil dom hade och säljaren sa att bilen var fläckfri och när jag väl var på plats så var nästan hela bilen i rost och vindrutan var sprucken, och så började säljaren ljuga att hon hade talat om skadorna i telefon, riktigt dåligt bemötande, rekommenderar inte Car Selection, betalar hellre mer hos någon annan och får en seriös affär än att göra affärer med dessa oseriösa bilhandlare......

BEROZ M

...................................................

Noor R
Escribió sobre Car Selection

Tack för all hjälp och härliga bemötandet! Vi fick bästa hjälpen under hela köp processen med att hitta den rätta bilen för vår lilla familj! Rekommenderar verkligen Car Selection!

Alick B
Escribió sobre Car Selection

Dålig bemöttande. Hade rest långt för att titta på bilen. Säljaren verkade inte än brya sig om vad jag ville. Jag skulle inte rekommendera någon att köpa bil där.

Peter J gillar detta
Qurishi Y
Escribió sobre Car Selection

Bra service och trevlig personal.

Soran B
Escribió sobre Car Selection

،bra aervice och niligt samt att det är lerare att få tiderna

Helda K
Escribió sobre Car Selection

Väldigt nöjd och allt gick smidigt.

Robert L
Escribió sobre Car Selection

Mycket trevlig bemötande och jag har gjort ett lyckat köp, kan rekommendera Car Selection

Ali M
Escribió sobre Car Selection

Jag var där och köpte en bil kan inget annat än att tack står för det dom lovar och säljarna är underbara. Liza ska ha tacket 😊

Moayyed M
Escribió sobre Car Selection

De kan inte stå på sina ord,köpte en bil med många fel.aldrig mer bil hos dom.

MIRJAM H
Escribió sobre Car Selection

Jag köpte min Volvo förra året och har bara negativt att säga om Car Selection. Bland fanns inte min servicebok i bilen men den skulle jag få så snart de hade fått tillbaka den från den andra bilfirman. Jag fick den inte förens ett år senare när jag la in en anmälan till allmäna reklamations nämnden. Då dök den plötsligt upp. Jag är dock osäker på om den är äkta och hör till min bil. Fick också betala bilskatten direkt på 2000 kr trots att det stod att Car Selection skulle betala. När jag påpekade detta skrek Daniel...

Jo J och Jesper S gillar detta
Svar från Car Selection

Hej, Väldigt synd att det slutade på det viset men vi beklagar att du upplevde det på det sämsta sättet Daniel har nämligen slutat hos oss och kan vara därför du fick så lite hjälp men känner du att du fortfarande vill ha hjälp och är osäker över något tveka inte på att höra av dig till oss. Med vänliga hälsningar Car Selection Elias

Janis Sundin S
Escribió sobre Car Selection

Håller inte vad de lovar. Aldrig mer.

Svar från Car Selection

Hej Janis, Beklagar att du upplever det här. Hör gärna av dig så kan vi kanske hjälpa dig. Med vänliga hälsningar Car Selection Elias

Marina B
Escribió sobre Car Selection

Köpte bil tog även deras garanti för 5000kr extra. Körde hem med bilen skulle låsa den å centrallåset glappar (ingen info vid köp) påpeka detta till car selection o vart ombedd att kontrollera sattelit/sändare vilket denna försäljare inte visste vart den fanns men fick då info om att kolla YouTube om jag inte kunde fixa det själv så skulle vi höras av vi skulle ändå höras av angående en av bilnycklarna inte hittades trots att info vid köp var att det finns 2 ST nycklar men den ena var tillfälligt borta så jag ringde efter...

Svar från Car Selection

Hej Marian, Beklagar att det blev lite fel från början. Vi hade missat att teckna garantin. Men du fick bästa hjälp av oss och hoppas att allt fungerar fortfarande som det ska för dig. Men sedan fick du garantin tecknad av oss. Med vänliga hälsningar Car Selection Elias

Moheb H
Escribió sobre Car Selection

Jag köpte bilen av Lisa och kan varmt rekommendera henne! Hon har kunden i fokus och vet hur man bemöter en kund på bästa sätt. Vid köp av bilen lovades en service och en uppsättning vinterdäck som levererades veckan där på. Car selection är seriösa och jag rekommenderar dem varmt. De håller vad dem lovar. Tack för en trevlig affär. Mvh

Hej Moheb, Va roligt att höra. Med vänliga hälsningar Car Selection Elias