Caredirect.se

1.0

9 omdömen om Caredirect.se

Maria J
Skrev om Caredirect.se

OBS VARNING ⚠️ Värsta blufföretaget, lockar med halva priset på första leveransen och att det bara är att säga upp det om man inte vill fortsätta. Sade upp abonnemanget samma dag jag fick leverans ändå skickar de en ny leverans för tre månader på närmare 1000kr. Hävdar att jag inte kan säga upp det förrän efter den leveransen!!?? Förra paketet var väl det första eller hur räknar de??? Otrevlig person på kundtjänst som vill att jag betalar 400 kr för att returnera!! Nä fyy för dessa företag som lever på att lura andra 🤬

Per Henrik Walter R
Skrev om Caredirect.se

VARNING BLUFFÖRETAG! Företaget erbjöd mig vitaminer och kosttillskott, men när jag får första paketet är det potensmedel. Samma dag skriver jag tillbaka och säger att jag är inte intresserad av dessa produkter för det var inte samma som erbjöds, trots att Distansköpslagen säger att du har 14 dagar på dig att ångra ditt köp från den tidpunkten som du ERHÅLLIT VARAN, så envisas de med att skicka fakturor på nästa försändelse, dessutom till ett pris fyra gånger över det ursprungliga (över 1000kr för nästa paket trots det var...

HELENA E
Skrev om Caredirect.se

Riktigt bluff företag! Blev uppringd av en mycket påstridig försäljare som lockade med en vinst på 10 000 kr för en hälsoenkät jag aldrig fyllt i och i princip inte gav sig sedan han inväntat att jag sms-ledes godkänt ”erbjudandet”. Det skulle enligt säljaren vara väldigt enkelt att avsluta abonnemanget. Men när jag ringer för att göra det så är kundtjänst oerhört otrevliga och inte alls tillmötesgående utan meddelar att jag nu måste betala ytterligare en leverans och att det uppgivits i sms. Inger 0 förtroende. Får en känsla att de endast vill lura mig på pengar. Så lägg på när de ringer!!!

Maria J och 2 andra gillar detta
PETER Ö
Skrev om Caredirect.se

Ett i sanning riktigt skitföretag som bluffar om allt, skickar ogrundade fakturor.

SANELA J
Skrev om Caredirect.se

Rena bluff !!Ljuger och lurar folk och det värsta är att inte ens polisen stoppar de

JEANETTE S
Skrev om Caredirect.se

En försäljare ringde upp och lockade med en möjlig vinst på 10.000 kr för en hälsoenkät jag aldrig fyllt i. Sen försökte hon sälja på mig produkter. Kunde inte svara på mina frågor och pratade snabbt så jag inte skulle hinna fråga vad hon menade. Jag avbröt henne och sa att jag inte var intresserad av något de har att sälja. Lägg på luren är mitt råd! Bluff och båg.

Ronnie Pehr-Mikael H

Dåliga produkter, dåliga abonnemangsvillkor. Otrevlig kundtjänst som skriver på dålig svenska. Undvik till varje pris!

Ofir B
Skrev om Caredirect.se

Dålig företag, dåliga produkter, skickar oönskad fakturer, oärliga telefonsäljare. Riktiga skojare.

Suanne  B
Skrev om Caredirect.se

Missledande marknadsföring där de lurar in kunden i abonnemang. Riktigt uselt bemötande av kundtjänst - otrevliga och svåra att få tag i både på mejl och telefon.

Maria J och 3 andra gillar detta