Carteam AB

Källbäcksrydsgatan 8, 507 42 Borås — Visa karta

Ringögatan 38, 41707, GÖTEBORG
Bilförmedlingen Göteborg
Lars P:
Proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas!

Försäljare av begagnade bilar nära Carteam AB:

Hultvägen 5, Fritsla
Välkommen till oss på T.B. Performance! Vi är din bilhandlare och verkstad i Fri... Läs mer ›
Ann-Sofie L:
Otroligt skicklig och kunnig bilhandlare. Trevligt bemötande och seriöst företag. Rekommenderar starkt

Gravryd Furudal 2, RÅNGEDALA
Falskogs Bil är din personliga bilhandlare i Göteborg! Läs mer ›
Birgitta E:
Väl omhändertagen o kunnig personal.

Läs vad 2 kunder tycker om Carteam AB

• Christer H
    Christer H skrev om Carteam AB
    Köpte en passat 1.8t 2004 som vi tyckte såg bra ut och lät bra i motor och låda .Körde bilen i 2 dagar tänds mororlampa. Kontaktar då bil firman Ang detta och dom gör en felsökning och hittar inga som helst felkoder
    Jag själv har en sån som man kan läsa av och får då upp en felkod direkt .ingen garanti på köpet men kommer nu gå vidare om att dom får fixa felet el ge mig nåt annat el om inte det funkar så reklamera bilen. REKOMMENDERAR INTE DENNA FIRMA
  • Ida-Maria L
    Ida-Maria L skrev om Carteam AB
    Ringde Carteam då vi ville titta på en bil helgen efter. Vi åkte de 20 milen till Carteam och då står bilen vi är intresserade av längst in i lokalen och om vi vill provköra den fick vi vänta en timme. Säljaren kom inte självmant och hälsade på oss utan vi fick söka upp honom på hans kontor och han verkade mest tycka att vi störde. Mycket märklig bilfirma! Slutade med att vi åkte därifrån och till en större bilaffär i Göteborg och köpte en likvärdig bil där så det var ju Carteams förlust.

Källbäcksrydsgatan 8, 507 42 Borås