Carteam AB

2.0

4 omdömen om Carteam AB

DANIEL B
Skrev om Carteam AB

Ringde på en bil som jag var intresserad av och fråga om den är som beskrivningen i annonsen så köper jag den, vilket stämde då jag var på plats. Hade även över hundra mil att resa så jag fråga om det gick bra att reservera den vilket gick bra och en vecka senare gjordes affär upp problemfritt. Gott bemött blev jag i alla lägen, har kvar bilen nu ett halvt år senare när jag skriver det här och är fortfarande lika nöjd.

TED H
Skrev om Carteam AB

Jättetrevlig försäljare, tills man kom till prutningen.

Christer H
Skrev om Carteam AB

Köpte en passat 1.8t 2004 som vi tyckte såg bra ut och lät bra i motor och låda .Körde bilen i 2 dagar tänds mororlampa. Kontaktar då bil firman Ang detta och dom gör en felsökning och hittar inga som helst felkoder Jag själv har en sån som man kan läsa av och får då upp en felkod direkt .ingen garanti på köpet men kommer nu gå vidare om att dom får fixa felet el ge mig nåt annat el om inte det funkar så reklamera bilen. REKOMMENDERAR INTE DENNA FIRMA

Ida-Maria L
Skrev om Carteam AB

Ringde Carteam då vi ville titta på en bil helgen efter. Vi åkte de 20 milen till Carteam och då står bilen vi är intresserade av längst in i lokalen och om vi vill provköra den fick vi vänta en timme. Säljaren kom inte självmant och hälsade på oss utan vi fick söka upp honom på hans kontor och han verkade mest tycka att vi störde. Mycket märklig bilfirma! Slutade med att vi åkte därifrån och till en större bilaffär i Göteborg och köpte en likvärdig bil där så det var ju Carteams förlust.