Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Tillsammans har vi över 20 års erfarenhet av fastighetsmäkleri i Jönköping. Här jobbar några av Sveriges mest rekommenderade mäklare. Se alla våra rekommendationer under fliken Historik & utmärkelser. Välkommen in till oss på ceylansandberg.se

Läs vad 47 kunder tycker om Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri 2

• PIA F
    skrev om Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2021-09-24
    Sålde min lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg, som gjorde ett fantastiskt utförligt jobb, Snabb, smidig och väldigt närvarande under hela försäljningen..
    anlitade en annan mäklare från början som var katastrofal!
    Efter han fått sitt kontrakt så gick han på semester utan att säga nåt och gjorde sig oanträffbar som resulterade att hela processen drogs ut i 4.5 mån, och dom fick min lgh inte såld!!
    Bytte då till Gustav Sandberg Ceylan..
    Bästa jag gjort!!
    Rekommenderar verkligen dom!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Bankeryd
    2021-09-23
    Trevlig och professionell mäklare som kunde mycket om bostadsrätten.
    Väldigt förstående under processen inför potentiell budgivning.
    Finns inget att klaga på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Gräshagen
    2021-09-23
    Väldigt professionellt bemötande mot både säljare, köpare och spekulanter!

Vi anlitade danyel för en liten högre peng än snittet men vi fick också en premium tjänst tillbaka så vi är supernöjda.

Kan varmt rekommendera Danyel och Ceylansandberg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Södra Munksjön
    2021-09-22
    Är du ute efter en supersmidig affär, en mäklare som alltid är tillmötesgående och tillgänglig, så är Kristian mäklaren för dig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Gräshagen
    2021-09-22
    Bra bemötande

Hjälpsam

Allt gick smidigt, snabbt och jag är nöjd med hur jag har blivit bemött.

Alla avtal gicks igenom grundligt och på ett tydligt sätt.
  • Julian M
    • Södra Munksjön
    2021-09-21
    "Gör dig själv och din plånbok en tjänst"

Det finns flera anledningar till att jag, likt många andra väljer att anlita just Kristian & Ceylan Sandberg. För mig är det viktigt att gå i mål utan att komplicera till det.

Att vara lugn och metodisk i sin planering samt driven och klinisk i sitt utförande är en få förunnad kombination. Det är inte för inte att Kristian får fortsatt förtroende från hela familjen.

Tillsammans gick igenom mitt drömscenario. Därifrån ställde Kristian ett gäng frågor som gav mig en del perspektiv. Vissa saker fick jag bekräftat andra delar gjorde han mig medveten om. Hans kompetens inger ett enormt förtroende och tillsammans satte vi vår plan, hur vi ville att det skulle gå till när det kommer till återkoppling, aktivitet etc. för att få oss fullständigt nöjda.

"Skillnaden på att göra affär och en lyckad/bra affär innebär i slutändan att vi har tre nöjda parter; Du som säljare, Köparen och för mig som mäklare". Just de orden lirar väl med mina egna värderingar och bevisar för mig hur hela mäklarfirman genomsyrar hållbarhet både idag och i framtiden.

Det finns inga viktiga rekord som slås pga. slumpen. Vårt drömscenario är alltid på en barriärbrytande nivå och förväntan var därefter. Vi gjorde vår läxa och gav förtroendet till den som levererar bäst värde åt både köpare som säljare. Gör dig själv och din plånbok en tjänst - jag kan inget annat än varmt rekommendera Kristian som förstår sig på dig, ditt hem och din köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2021-09-21
    Jag är väldigt nöjd att jag valde ceylansandberg. Kristian som jag har haft har varit superbra. Väldigt trevlig och levt upp till alla förväntningar. Kan varmt rekommendera vidare att välja Kristian som mäklare.
    2021-09-18
    Bästa mäklarfirman!
    Vi har under flera månaders tid försökt att få lägenheten såld genom två andra mäklare som inte lyckades med försäljningen. Så fort Ceylan Sandbergs fastighetsmäkleri var igång så var vår val utav mäklare självklart! Kristian är en otrolig mäklare som lyckades sälja lägenheten på nolltid. Vi är otrolig nöjda & tacksamma!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Torpa/Söder
    2021-09-13
    Jag sålde min första bostadsrätt med hjälp av Gustav på Ceylan Sandberg och är verkligen supernöjd! Man märker att Gustav brinner för det han håller på med och han har varit noga med att involvera mig i processen med en tydlig plan och många uppdateringar längst vägen. Alla som Ceylan Sandberg arbetar med är extremt proffsiga och resultatet blev verkligen så bra. Jag har lärt mig massor och kände mig jättetrygg med Gustav som mäklare. Rekommenderas starkt!😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Grästorp
    2021-09-13
    Gustav är väldigt professionell och väldigt ambitiös. Han tar god tid på sig att diskutera upplägg, förväntningar m.m. så allt känns helt rätt. Hela försäljningsprocessen var väldigt snabb och effektiv med ett mycket bra resultat.

Trots att jag hade höga förväntningar så uppfyllde Gustav dessa med god marginal.

Om jag ska sälja någon bostad i framtiden vet jag vilken mäklare jag kommer att anlita.
    • Rosenlund
    2021-09-13
    Kristian har en personlig, trygg och proffsig framtoning. Han finns tillgänglig hela tiden om man har funderingar. Han är rak och ärlig och han gjorde processen till en bra upplevelse med sitt engagemang.
    Efter mina två försäljningar har jag bara gott att säga och kan starkt rekommendera honom.
    • Bankeryd
    2021-09-11
    Vi hade många på visningen men inte så många som var redo att bjuda men ändå lyckades Danyel att få upp priset nästa rekordnivå! Bra jobbat!
    2021-09-10
    Vi sålde vår bostadsrätt med Kristians hjälp.
    Kristian är en fantastisk människa som gör sitt jobb som mäklare fenomenalt. Vi träffade fyra olika mäklarfirmor, varav flera kändes bra, men när vi träffade Kristian blev valet självklart.
    Lugn, trygg, kunnig, engagerad och otroligt driven. Snabb återkoppling vid varje tillfälle, håller vad han har lovat och går all in i affären.
    Vi är 100% nöjda med Kristian och kommer utan tvekan att anlita honom igen när det är aktuellt.
    • Torpa/Söder
    2021-09-09
    Jag köpte min första lägenhet av Gustav och upplevde redan då ett underbart professionellt och personligt bemötande. Då jag har interagerat med Gustav både som kund och säljare känner jag att jag fått en djupare förståelse vad han levererar.

När jag bestämde mig för att sälja var det ett självklart val med Gustav och ännu roligare att få vara med på resan av nystartade och innovativa mäklarbyrån Ceylan & Sandberg.

Det har varit en underbar sälj-resa där jag har både fått lära mig massor men även fått vara delaktig i alla beslut.

Jag skulle utan tvekan rekommendera Gustav och Ceylan & Sandberg som ett självklart val vid sälj eller köptankar!

//Lisa Zipfel
    2021-09-09
    Kristian har på ett otroligt proffsigt, genuint och avslappnat sätt skapat förtroende. Han är 100% närvarande vid varje möte och samtal, är kunnig och kan verkligen skapa den trygghet som vi som säljare hade behov av när vi sålde vår bostad. Kristian är mäklaren som går den extra milen för att inget ska lämnas åt slumpen. Vi är också väldigt nöjda med teamet kring CeylanSandberg vad gäller fotografering och styling. Att de var två mäklare på plats under visningen var också ett stort plus. Innan vi sålde hade vi viss oro för att företaget ej är så etablerat på marknaden än men den oron försvann snabbt och nu efteråt så hade det inte kunnat sluta bättre. Vi kan på alla sätt rekommendera Kristian och CeylanSandberg.
    2021-09-08
    Jätte snäll, Jättetydlig och vi kunde lita på honom.
    2021-09-07
    Gustav Sandberg på Ceylan Sandberg hade ett väldigt bra bemötande och levde upp till alla förväntningar jag hade på en mäklare. Oerhört professionell från början till slut och mån om att hjälpa mig som köpare få till en snabb process.

Väldigt nöjd med Gustav och mäkleriet Ceylan Sandberg. Definitivt den bästa upplevelsen jag haft och jag rekommenderar Gustav starkt!
    2021-09-06
    Fick svar på mina frågor, trevligt bemötande, kände att det var okej att fråga om frågan när jag inte förstod svaret första gången.
    2021-08-30
    Första intrycket av mäklaren var mycket professionellt, fick all info samt budgivning mm gick snabbt.
    2021-08-27
    Hands down bästa mäklaren i stan!
    2021-08-27
    En mycket bra och professionell helhetsupplevelse. Kristian är verkligen engagerad och ett proffs ut i fingerspetsarna. Han var lyhörd, inlyssnande och bra på att kommunicera.

Bostaden såldes innan vi hunnit fotografera den till ett slutpris som vi är mer än nöjda med. Tack gör väl genomfört jobb! Rekommenderas starkt.
    • Torpa
    2021-08-26
    Korrekt, proffsig, tillgänglig och lätt att kommunicera med. Bra service och hjälp genom hela processen.
    2021-08-23
    Professionellt och trevligt bemötande. Oerhört nöjd med samarbetet tillsammans med Kristian och resultatet.
    • Öster City
    2021-08-21
    Kristian har vartit bemötande, flexibel ärlig i sina handlingar. Han är även trevlig.
    2021-08-19
    Gustav på Ceylan Sandberg gav ett högst proffsigt bemötande och han var en stor trygghet från start till slut på försäljningen. För oss är bostadsaffären den största och viktigaste affären i livet, den sätter till stor del en grund för det liv vi vill bygga. Det innebar att vi hade höga förväntningar på mäkleriet, det hantverk de genomför genom att stötta och nå gemensamma mål. Ceylan Sandberg och för vår del Gustav mötte våra förväntningar med stor marginal och vi kan inte vara mer nöjda!
    • Öster City
    2021-08-16
    Mycket duktig och erfaren människa. Bra bemötande och lever upp till förväntningarna.
    Kände mig säker och trygg under hela processen. Han sköte allt från början till slut..
    Mycket bra kille trevlig. Rekommenderar honom starkt.
    • Bäckalyckan
    2021-08-15
    Jag upplevde att jag blev välkomnad på ett trevligt sätt till visningen den 2 augusti på Åsenvägen 2 av en mäklare redan vid entrén på markplan. Han berättade generellt om att föreningen har cykelförråd, övernattningslägenhet för gäster, bastu samt lokaler för förskola som föreningen hyr ut. Väl uppe i lägenheten var en mäklare till och tog emot och berättade mer om själva lägenheten och ekonomin. Jag upplevde det hela professionellt och trevligt. Inte smörigt eller överdrivet som det kan bli ibland så man känner sig obekväm. En bra upplevelse varför jag valde samma mäklare till min försäljning. M a o bästa betyg!
    • Bäckalyckan
    2021-08-15
    Erfaren och professionell i sitt arbete och noggrann med alla detaljer
    2021-08-12
    Var en rolig resa genom hela försäljningen.
    Fantastisk kunnig mäklare och visar stort intresse och kunskap för både säljaren och köparen.
    • Torpa
    2021-08-09
    Lätt att ha och göra med, hög service , hantverkare flyttstäd mm inte behövt lyfta ett finger.
    Proffsig på sitt jobb.
    Mycket nöjd.
    Kan rekommenderas
    2021-08-09
    Bra personligt bemötande och information om objektet, snabba återkopplingar och ingav förtroende och trygghet inför affären.
    2021-08-06
    En mkt ödmjuk och proffesionellt Mäklare. Kristian visade från första sekund ett stort engagemang och driv något han fullföljde genom hela processen. Kristian var hela tiden tillgänglig oavsett tid på dagen och återkopplade hela tiden. Hans ödmjukhet och tydlighet var något som uppskattades genom försäljnings processen. Att han dessutom slog föreningsrekord gjorde det hela så mkt bättre!
    2021-08-06
    Vi hade anlitat Kristian alla dagar i veckan om vi skulle sälja igen. Han är oerhört professionell och fick vårt fulla förtroende vid första mötet. Lägenheten såldes 3 dagar efter att den lades upp, med endast en privat visning, till ett pris vi var väldigt nöjda med. Att slippa fler visningar var guld värt för oss.

Mina varmaste rekomendationer till er att anlita Kristian, ni kommer garanterat inte att bli besvikna!
    2021-08-06
    Blev bemött på ett bra sätt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Mäklaren var noggrann och förklarade ingående kontrakt och övrigt.
    2021-08-05
    Kristian uppfyllde verklingen alla våra förväntningar. Professionellt uppträdande genom hela processen med en lugn och förtroendegivande ton. Fick oss alltid känna oss lugna samt att trotts stressiga situationer alltid hade tid att svara på våra frågor. Stort tack ska han ha för allt och vi vet definitivt vem vi ska anlita i framtiden 👍🏼
    2021-08-04
    Kristian Ceylan är en rak och ärlig mäklare , som bemöte oss med ett glatt leende. Våra förväntningar kring Kristian var att allt skulle gå som planerat och de gjorde det. För att vara min första gång som bostadsägare och ha kontakt med en mäklare så rekommenderar jag honom starkt! En driven och kunnig mäklare som vet vad kunden vill ha! Möter sina kunder på bästa möjliga sätt som gör att jag i framtiden kommer att anlita honom återigen.
    2021-08-04
    Kristian hanterade vårt köp på ett önskvärt sätt. Hög tillgänglighet, tydlig och mycket påläst. Tack för en mycket bra upplevelse!
  • skrev om Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2021-08-04
    Kristians bemötande var oerhört proffesionellt från början till slut. Han fick oss som säljare att vara lugna och lita på hans kunnighet. Och vilken magi han skapade. Nöjda kunder, både köpare och säljare. Bättre blir det inte!
    Fantastiskt bra bemötande ,

Han levererade direkt det priset vi ville ha efter 3 dagar på kommande . Vilket va WOW . Ja kan starkt rekommendera Kristian till att ha han som er mäklare och stort plus poäng till Ceylan&Sandberg mäklar byrå , riktigt Professionella i sitt arbete och hur man bemöter kunder .
    2021-08-03
    Kristian hade ett mycket bra bemötande under hela köpet. Han var hjälpsam under alla steg. Köpet sköttes smidigt och utan krångel.
    2021-07-30
    Allt fungerade bra. Mäklaren var trevlig.
    2021-07-30
    Gustav har varit en närvarande och trygg part vid förmedling av affären, från början till slut.
    2021-07-29
    Trevligt bemötan. Snabbt avslut, ingen långbänk.
    Avtalade tider hölls.
    2021-07-28
    Gustav var mycket proffsig i sitt bemötande både mot oss som säljare och även mot köpare. Han var tillgänglig och informerade oss hela tiden om läget. Kan varmt rekommenderas!
    2021-07-28
    Från början till slut upplevde jag en uppriktighet och proffsighet hos Gustav!

Vi hade stora förväntningar på honom, som han levde upp till!
    Något som vi uppskattade var att Gustav informerade oss hela tiden från början till affär. Ringde alltid tillbaka direkt!
    Var alltid lätta att få tag på
    Kommer absolut anlita honom vid nästa försäljning!
    2021-07-28
    Gustav har skött hela affären med en hög nivå av återkoppling och ett proffsigt bemötande, rekomenderas starkt.
  • Phillip H
    2021-07-28
    Gustav på Ceylan Sandberg har bemött oss utomordentligt bra och vi har under försäljningen känt trygghet i affären.