Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Tillsammans har vi över 20 års erfarenhet av fastighetsmäkleri i Jönköping. Här jobbar några av Sveriges mest rekommenderade mäklare. Se alla våra rekommendationer under fliken Historik & utmärkelser. Välkommen in till oss på ceylansandberg.se

Läs vad 388 kunder tycker om Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb service. Fick hjälp med bankkontakt dagen efter visningen. Personlig och mycket trevlig mot sina kunder. Vi är supernöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Tokarp
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och kommunikation genom hela köpet
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Hok
    2022-09-20 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket gott intryck av Gustav vid första mötet. Gustav är väldigt bra på att se möjligheter och har känsla för detaljer.

Därutöver är Gustav mycket, professionell, organiserad och energisk. Han höll oss också kontinuerligt orienterade om försäljningens utveckling.

Gustav levde fullt upp till våra höga förväntningar och gården blev såld på kort tid till ett pris över förväntning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Fagerslätt - Huskvarna
    2022-09-11 Verifierad kund
    Kristian är en mäklare som levde upp till våra förväntningar och gjorde även det lilla extra. En mäklare som verkligen har varit tillgänglig för oss, med snabb återkoppling och alltid ett trevligt och glatt bemötande. Otroligt driven och engagerad! Vi rekommenderar både mäklarfirman CeylanSandberg och Kristian starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Fagerslätt - Huskvarna
    2022-09-08 Verifierad kund
    "Av alla mäklare jag träffat var Kristian den som kändes väldigt professionell med lång erfarenhet, tillmötesgående och lyssnade noga vad man hade för förväntningar som han även mötte. Han var även ödmjuk och sympatisk och man fick snabbt tillit till Kristian. Uppdaterade ständigt med ny information och var alltid tillgänglig. Höll vad han lovade och resultat blev väldigt bra för både mig som köparen & säljaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Mariebo
    2022-09-05 Verifierad kund
    Gustav var otroligt duktig och proffsig då vi köpte vår första bostad. Trygg förtroendeingivande och påläst. Kan varmt rekommendera Gustav och Zeylan/Sandberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Samset
    2022-09-03 Verifierad kund
    Från dag ett har vi fått superbra hjälp, professionella råd, och expertis från Gustav. Det är andra gången vi anlitar honom och vi kan varmt rekommendera Gustav som mäklare!

/Matilda och Marcus
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Kungsängen
    2022-09-02 Verifierad kund
    Kristian var lugn, saklig och talade klarspråk genom hela processen. Det hjälpte oss att känna oss trygga med affären, trots en orolig marknad.
    • Bränninge
    2022-09-01 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Smidig och tydlig kommunikation. Jag är mycket nöjd.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och god kunskap. Jag tycker att Gustav levde upp till mina förväntningar.
    Totala upplevelsen av köpet, god kunskap, professionellt bemötande med en blandning av humor och allvar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Dalvik
    2022-09-01 Verifierad kund
    Tydlig och frekvent kommunikation. Vi har precis köpt ett nytt boende och är nöjda och trygga med Kristian som mäklare. Vi har anlitat deras företag för försäljningen av våran egen bostad.
    • Bränninge
    2022-08-31 Verifierad kund
    Gustav är noggrann och ödmjuk. Upplevde att han varit genuint intresserad av vår bostad, vilket gjorde att han kunde presentera den på ett utmärkt sätt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Gustav varmt!
    • Nedre Bymarken
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevlig Glad Positiv En bra säljare 👍👍👍
    • Nedre Bymarken
    2022-08-30 Verifierad kund
    Gustav var engagerad och höll oss uppdaterade under hela budgivningen.
    Fanns aldrig längre än ett telefonsamtal bort.
    Glatt och trevligt bemötande.
    • Huskvarna
    2022-08-29 Verifierad kund
    Väldig trevlig mäklare, allt gick smidigt och bra!
    • Huskvarna
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsig och personlig mäklare med förmågan att skapa ett lugn och tillit att han löser allt man önskar !
    • Tenhult
    2022-08-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Christian. Ordnade snabbt de dokument jag behövde för att skicka till bank.

Det saknades information i annonsen såsom var gemensam tvättstuga finns, var förrådet till lägenheten finns och att det inte fanns information om att medlemsskap i HSB var en förutsättning för att köpa lägenheten och vad kostnaden var för det. Christian ringde ägaren för information om förrådets och tvättstugans placering och informerade om det via sms samma dag.

Men informationen om medlemsskap i HSB kom via Mail från Emma Rappner att så snart jag hade betalat medlemskapet skulle min ansökan att bli medlem i bostadsrättsföreningen skickas till dem. Det blev en överraskning för mig som jag hade tyckt om att få veta redan i annonsen.

Det blev också ett missförstånd mellan mäklaren och mig i vilken ordning allt skulle ske med banken.
    Hälsningar Inger
  • köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-26 Verifierad kund
    Han va väldigt trevlig och välkomnade oss väldigt bra när vi va på visning. Han rekommenderar jag verkligen
  • sålde sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi fick ett positivt bemötande första gången vi träffades och så har det varit hela tiden
    Mycket hjälpsam och svarat på alla våra frågor. Har ringt och meddelat, vi har fått information kontinuerligt. Vi är jättenöjda.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Vi har bara positivt att säga om Danyel. Vi träffade honom på en visning första gången och fick genast bra intryck och därför valde vi kontakta honom när det var dags att sälja. Han levde upp till de förväntningar vi hade. Han hjälpte oss även med råd när vi varit på visningar.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Gustav är en mycket skicklig mäklare. Han är proffs! Bra kommunikation, tydlig, trevlig, proaktiv, lyhörd, hjälpsam, lätt att samarbeta med. Gustav sålde vår bostad under rätt så tuffa tider med fallande bostadspriser och växande räntor för en summa som överträffade våra förväntningar.
    Vi köpte även vårt hus med Gustavs hjälp.
    Nästa gång vi säljer så blir det han igen...om han är fortfarande i Jönköping. )))
    2022-08-21 Verifierad kund
    Gustav har gjort ett Bra jobb…
    2022-08-20 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig o noggrann fastighetsmäklare som varmt rekommenderas!
  • Henrik Carl Erik S
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jag tycker Gustav Sandberg är den bästa mäklare som jag har träffat. Trevlig, kunnig och påläst! Han är hjälpsam och alltid redo att stödja dig genom hela köp- eller säljprocessen! Mina allra bästa rekommendationer!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-19 Verifierad kund
    Proffsigt genomförande från första till sista mötet!
    2022-08-18 Verifierad kund
    För oss var återkoppling väldigt viktigt och just detta var Gustav väldigt bra på. Även fast det inte fanns någon direkt ny information så återkopplade han alltid. Vi har fått ett fantastiskt bemötande och kommer i framtiden vilja ha Gustav som mäklare igen.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Från första kontakt har Danyel varit behjälplig och motsvarat våra förväntningar. Ett super bra jobb från start till slut! Rekommenderas starkt!
    2022-08-17 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande och duktig på att förklara.
    • Söder - Huskvarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Tillförlitlig återkopplande mäklare så har koll på hela affären.
    • Brunstorp - Huskvarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Grym erfarenhet kristian vet vad han säger o alltid super trevlig o tillgänglig. tack Kristian Ceylan för en lyckad bostadsaffär! Med vänlig hälsning, Nöjd kund
    • Söder - Huskvarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi köpte vår villa via Kristian och upplevde honom som mycket korrekt och påläst. Återkopplar alltid och är alltid tillgänglig vilket uppskattas. Vi är supernöjda med hanteringen!
    • Brunstorp - Huskvarna
    2022-08-14 Verifierad kund
    Vi blev bemötta mycket bra. Vi fick klara och koncisa svar på frågor.
    Ärlighet och kunnande. Det stämde bra
    Upplevelsen var positiv. Det köpet upplevdes mycket korrekt.
    • Torpa
    2022-08-13 Verifierad kund
    Min dotter och jag blev väl bemötta av Gustav som inför och vid försäljning där han skötte kommunikation med oss på ett bra och tydligt sätt. Gustav är väldigt trevlig, flexibel och behaglig att ha med att göra. Han fokuserar på mig som kund
    • Torpa
    2022-08-12 Verifierad kund
    Proffsigt, tryggt och personligt bemötande. Mycket imponerande och mycket uppskattat.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Redan från första mötet så fick vi toppen intryck, han har trevlig och svarade på alla frågor självsäkert så man fick en trygg o bra känsla.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Gustav skötte vår bostadsaffär på ett proffsigt sätt genom hela processen.

Med god kommunikation och en tydlig strategi redan från början är vi väldigt nöjda med resultatet.
    • Samset
    2022-08-11 Verifierad kund
    Det jag uppskattade med Danyel var att han lyssnade in vad jag hade för önskemål och bemötte dom med hans kunskaper och erfarenhet som mäklare för att ge oss bäst förutsättningar till att skapa intresse för min lägenhet ute på marknaden. Snabb bra återkoppling och lät mig alltid ta del av info när det behövdes. Noggrann med allt som behöves för att de ska gå rätt till. Då det också var min första lägenhet jag sålde så är det mycket ny info för mig där Danyel var väldigt förstående och gav mig info på ett pedagogiskt sätt. Stort tack för bra hjälp och vetskapen om att skapa goda relationer!
    • Torps Gård - Bankeryd
    2022-08-10 Verifierad kund
    Kristian var en fantastiskt trevlig mäklare som under visningen verkligen tog sig tid att både småprata och svara på frågor.

Efter visningen och fram till att affären var klar så hade vi mycket kontakt. Kristian var som sagt väldigt trevligt men också kunnig och hjälpsam vad gällde mina frågor och funderingar.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Redan ifrån första mötet med Gustav fick man känslan av att det är en mäklare utöver det vanliga.
    Professionell & tydlig med sin målbild men också väldigt förstående angående olika scenarier.

Ser fram emot att göra flera bra affärer med Gustav Sandberg!
    2022-08-09 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta på ett utmärkt sätt och Gustav har haft stor förståelse för vad vi har letat efter!

Hela upplevelsen har varit väldigt bra
    • Munksjöstaden
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett otroligt bra sätt av Gustav Sandberg! Det kändes också väldigt tryggt att ge honom ansvaret för att få igenom en smidig affär! Gustav är otroligt professionell, påläst, ärlig och lojal! Han gör allt i sin makt för att nöja alla parter! Är verkligen supernöjd med honom, 10/10!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och med stort ansvar för mitt objekt
    • Munksjöstaden
    2022-08-07 Verifierad kund
    Professionell och serviceminded. Fixade med mycket kort varsel en förhandsvisning och höll mig hela tiden uppdaterad på vad som hände efter det. Försökte heller inte krama ur det sista utan bemötte ett seriöst bud på ett seriöst sätt för ett smidigt avslut.
    • Kålgården
    2022-08-07 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Gustav då han är proffsig rak och ärlig

Kommer o rekommendera byrån o Gustav till vänner o bekanta då allt har gått smidigt o tryggt
    Du är grym
    • Kålgården
    2022-08-07 Verifierad kund
    Gustav kändes som en ordentligt person. Han verkade mån om att alla skulle känna sig nöjda efter köpet och skötte det hela väldigt snyggt.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Det var en trevligt bemötande av Kristian.
    Förväntningarna var precis som jag hade tänkt på ett positivt sätt.
    Köpet av lägenheten gick felfritt.

Mvh Sava Ivkov
    • Ekhagen
    2022-08-06 Verifierad kund
    Vid vårt första möte diskuterade vi ett upplägg som följdes helt. Jag tog de tips om styling och annonsering jag fick och även det första förslaget om köp.
    Förväntningarna var något högre men budet ändå realistiskt m a p marknadsläget och jag tror det inte gått att vänta ut ett bättre bud
  • Erna A
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig, tålmodig, saklig
    Jag var på G att sälja mitt hus samtidigt var jag helt säker på att det var just den lägenheten jag ville ha.
    I detta förde vi en dialog som mynnade ut i att allt gick i lås, lägenheten som jag just nu börjat forma efter mina behov.
    Vill på det varmaste rekomendera honom.
    Å det har redan gett resultat
    Erna M M Andersson Patron
    • Torps Gård - Bankeryd
    2022-08-04 Verifierad kund
    Kristian var tydlig med förändrat läge på marknaden. Vi la en plan både utifrån hans branscherfarenhet och kunskap kring marknaden samt med våra önskemål tagna i aspekt och exekverade planen professionellt från början till slut.
    • Barnarp
    2022-08-03 Verifierad kund
    Hade ett bra bemötande.
    Lättillgänglig och svarade snabbt på våra frågor och funderingar.