Danyel Ceylan

Danyel Ceylan

Danyel Ceylan är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Danyel Ceylan har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Danyel Ceylan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 5.0. Danyel Ceylan har haft 51 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 81 Läs vad Danyel Ceylan

• köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-26 Verifierad kund
    Han va väldigt trevlig och välkomnade oss väldigt bra när vi va på visning. Han rekommenderar jag verkligen
  • sålde sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi fick ett positivt bemötande första gången vi träffades och så har det varit hela tiden
    Mycket hjälpsam och svarat på alla våra frågor. Har ringt och meddelat, vi har fått information kontinuerligt. Vi är jättenöjda.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Vi har bara positivt att säga om Danyel. Vi träffade honom på en visning första gången och fick genast bra intryck och därför valde vi kontakta honom när det var dags att sälja. Han levde upp till de förväntningar vi hade. Han hjälpte oss även med råd när vi varit på visningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-19 Verifierad kund
    Proffsigt genomförande från första till sista mötet!
    2022-08-17 Verifierad kund
    Från första kontakt har Danyel varit behjälplig och motsvarat våra förväntningar. Ett super bra jobb från start till slut! Rekommenderas starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2022-08-17 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande och duktig på att förklara.
    • Samset
    2022-08-11 Verifierad kund
    Det jag uppskattade med Danyel var att han lyssnade in vad jag hade för önskemål och bemötte dom med hans kunskaper och erfarenhet som mäklare för att ge oss bäst förutsättningar till att skapa intresse för min lägenhet ute på marknaden. Snabb bra återkoppling och lät mig alltid ta del av info när det behövdes. Noggrann med allt som behöves för att de ska gå rätt till. Då det också var min första lägenhet jag sålde så är det mycket ny info för mig där Danyel var väldigt förstående och gav mig info på ett pedagogiskt sätt. Stort tack för bra hjälp och vetskapen om att skapa goda relationer!
    • Kålgården
    2022-06-14 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig. Ett bra stöd genom hela processen.
    • Grästorp
    2022-05-31 Verifierad kund
    Danyel är lugn, kunnig och serviceminded.
    • Väster
    2022-04-26 Verifierad kund
    Danyel ger ett proffsigt och tryggt bemötande från start. Han är lyhörd efter kundens behov och strävar efter att nå de gemensamma målen från dag ett tills affären är klar. Vi har haft möjlighet att både köpa och sälja tillsammans med Danyel och kan därför gå i god för att det kommer bli en lyckad affär, vilken situation du än är i.