Danyel Ceylan

Danyel Ceylan

Danyel Ceylan är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Danyel Ceylan har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Danyel Ceylan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Danyel Ceylan har haft 1 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 3 Läs vad Danyel Ceylan

• sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Bankeryd
    2021-09-11
    Vi hade många på visningen men inte så många som var redo att bjuda men ändå lyckades Danyel att få upp priset nästa rekordnivå! Bra jobbat!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Bäckalyckan
    2021-08-15
    Jag upplevde att jag blev välkomnad på ett trevligt sätt till visningen den 2 augusti på Åsenvägen 2 av en mäklare redan vid entrén på markplan. Han berättade generellt om att föreningen har cykelförråd, övernattningslägenhet för gäster, bastu samt lokaler för förskola som föreningen hyr ut. Väl uppe i lägenheten var en mäklare till och tog emot och berättade mer om själva lägenheten och ekonomin. Jag upplevde det hela professionellt och trevligt. Inte smörigt eller överdrivet som det kan bli ibland så man känner sig obekväm. En bra upplevelse varför jag valde samma mäklare till min försäljning. M a o bästa betyg!
    • Bäckalyckan
    2021-08-15
    Erfaren och professionell i sitt arbete och noggrann med alla detaljer