Ramsin Warda

Ramsin Warda

Ramsin Warda är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Ramsin Warda har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Ramsin Warda har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Ramsin Warda har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-01

41 omdömen om Ramsin Warda

Sedan starten hos Reco 2023
Anton T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Tenhult

Lättsam och förstående, bra och snabb kontakt!

Claus M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

Mycket trevligt bemötande och rak och tydlig information. Första gången vi köpte bostadsrätt så det var inte mycket vi hade koll på i förväg. Ramsin guidade oss igenom det hela på ett föredömligt sätt.

Holger M
Jönköping

Kontaktade Ramsin då jag var intresserad av en lägenhet som låg ute till försäljning. Han fixade en visning redan samma vecka och sedan gick allt väldigt snabbt tills affären var klar. Väldigt proffsigt bemötande och snabb respons!

Marie Lilja H
Tenhult

Mycket trevligt bemötande och jag har känt ett stort förtroende hittills,

Simon R
Gräshagen

Trevligt och humant bemötande. Skapade stor trygghet till lägenhetsköpet.

Ingela B
Gräshagen

En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som kan förklara frågor på ett bra sätt

Mico G
Liljeholmen

Fantastisk duktig mäklare som tar sig tiden. Dessutom en alldeles utmärkt byrå. Allt gott!

Eric R
Jönköping

Vi valde samma mäklare som då vi köpte lägenheten på grund av att vi då fick ett seriöst och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda vid försäljningen och har fått ett gott, ärligt och seriöst bemötande. En mäklare som lägger ner tid och energi på sina kunder. Återkommer gärna vid eventuella framtida bostadsaffärer.

Elin R
Jönköping

Kan känna sig trygg under hela sälj processen trotts den dålig marknad just nu.

Jakob L
Rosenlund

En av de bättre mäklare vi träffade tiden vi sökte bostad, både kunnig om sina bostäder och hjälpsam.