Kristian Ceylan

Kristian Ceylan

Kristian Ceylan är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Kristian Ceylan har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Kristian Ceylan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristian Ceylan har haft 7 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 24 Läs vad Kristian Ceylan

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Södra Munksjön
    2021-09-22
    Är du ute efter en supersmidig affär, en mäklare som alltid är tillmötesgående och tillgänglig, så är Kristian mäklaren för dig!
  • Julian M
    • Södra Munksjön
    2021-09-21
    "Gör dig själv och din plånbok en tjänst"

Det finns flera anledningar till att jag, likt många andra väljer att anlita just Kristian & Ceylan Sandberg. För mig är det viktigt att gå i mål utan att komplicera till det.

Att vara lugn och metodisk i sin planering samt driven och klinisk i sitt utförande är en få förunnad kombination. Det är inte för inte att Kristian får fortsatt förtroende från hela familjen.

Tillsammans gick igenom mitt drömscenario. Därifrån ställde Kristian ett gäng frågor som gav mig en del perspektiv. Vissa saker fick jag bekräftat andra delar gjorde han mig medveten om. Hans kompetens inger ett enormt förtroende och tillsammans satte vi vår plan, hur vi ville att det skulle gå till när det kommer till återkoppling, aktivitet etc. för att få oss fullständigt nöjda.

"Skillnaden på att göra affär och en lyckad/bra affär innebär i slutändan att vi har tre nöjda parter; Du som säljare, Köparen och för mig som mäklare". Just de orden lirar väl med mina egna värderingar och bevisar för mig hur hela mäklarfirman genomsyrar hållbarhet både idag och i framtiden.

Det finns inga viktiga rekord som slås pga. slumpen. Vårt drömscenario är alltid på en barriärbrytande nivå och förväntan var därefter. Vi gjorde vår läxa och gav förtroendet till den som levererar bäst värde åt både köpare som säljare. Gör dig själv och din plånbok en tjänst - jag kan inget annat än varmt rekommendera Kristian som förstår sig på dig, ditt hem och din köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Kungsängen
    2021-09-21
    Jag är väldigt nöjd att jag valde ceylansandberg. Kristian som jag har haft har varit superbra. Väldigt trevlig och levt upp till alla förväntningar. Kan varmt rekommendera vidare att välja Kristian som mäklare.
    2021-09-18
    Bästa mäklarfirman!
    Vi har under flera månaders tid försökt att få lägenheten såld genom två andra mäklare som inte lyckades med försäljningen. Så fort Ceylan Sandbergs fastighetsmäkleri var igång så var vår val utav mäklare självklart! Kristian är en otrolig mäklare som lyckades sälja lägenheten på nolltid. Vi är otrolig nöjda & tacksamma!
    • Rosenlund
    2021-09-13
    Kristian har en personlig, trygg och proffsig framtoning. Han finns tillgänglig hela tiden om man har funderingar. Han är rak och ärlig och han gjorde processen till en bra upplevelse med sitt engagemang.
    Efter mina två försäljningar har jag bara gott att säga och kan starkt rekommendera honom.
    2021-09-10
    Vi sålde vår bostadsrätt med Kristians hjälp.
    Kristian är en fantastisk människa som gör sitt jobb som mäklare fenomenalt. Vi träffade fyra olika mäklarfirmor, varav flera kändes bra, men när vi träffade Kristian blev valet självklart.
    Lugn, trygg, kunnig, engagerad och otroligt driven. Snabb återkoppling vid varje tillfälle, håller vad han har lovat och går all in i affären.
    Vi är 100% nöjda med Kristian och kommer utan tvekan att anlita honom igen när det är aktuellt.
    2021-09-09
    Kristian har på ett otroligt proffsigt, genuint och avslappnat sätt skapat förtroende. Han är 100% närvarande vid varje möte och samtal, är kunnig och kan verkligen skapa den trygghet som vi som säljare hade behov av när vi sålde vår bostad. Kristian är mäklaren som går den extra milen för att inget ska lämnas åt slumpen. Vi är också väldigt nöjda med teamet kring CeylanSandberg vad gäller fotografering och styling. Att de var två mäklare på plats under visningen var också ett stort plus. Innan vi sålde hade vi viss oro för att företaget ej är så etablerat på marknaden än men den oron försvann snabbt och nu efteråt så hade det inte kunnat sluta bättre. Vi kan på alla sätt rekommendera Kristian och CeylanSandberg.
    2021-09-08
    Jätte snäll, Jättetydlig och vi kunde lita på honom.
    2021-09-06
    Fick svar på mina frågor, trevligt bemötande, kände att det var okej att fråga om frågan när jag inte förstod svaret första gången.
    • Munksjöstaden
    2021-08-27
    Hands down bästa mäklaren i stan!