Kristian Ceylan

Kristian Ceylan

Kristian Ceylan är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Kristian Ceylan har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Kristian Ceylan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristian Ceylan har haft 86 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 153 Läs vad Kristian Ceylan

• sålde sitt hus med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Fagerslätt - Huskvarna
    2022-09-11 Verifierad kund
    Kristian är en mäklare som levde upp till våra förväntningar och gjorde även det lilla extra. En mäklare som verkligen har varit tillgänglig för oss, med snabb återkoppling och alltid ett trevligt och glatt bemötande. Otroligt driven och engagerad! Vi rekommenderar både mäklarfirman CeylanSandberg och Kristian starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Fagerslätt - Huskvarna
    2022-09-08 Verifierad kund
    "Av alla mäklare jag träffat var Kristian den som kändes väldigt professionell med lång erfarenhet, tillmötesgående och lyssnade noga vad man hade för förväntningar som han även mötte. Han var även ödmjuk och sympatisk och man fick snabbt tillit till Kristian. Uppdaterade ständigt med ny information och var alltid tillgänglig. Höll vad han lovade och resultat blev väldigt bra för både mig som köparen & säljaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Kungsängen
    2022-09-02 Verifierad kund
    Kristian var lugn, saklig och talade klarspråk genom hela processen. Det hjälpte oss att känna oss trygga med affären, trots en orolig marknad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Dalvik
    2022-09-01 Verifierad kund
    Tydlig och frekvent kommunikation. Vi har precis köpt ett nytt boende och är nöjda och trygga med Kristian som mäklare. Vi har anlitat deras företag för försäljningen av våran egen bostad.
    • Huskvarna
    2022-08-29 Verifierad kund
    Väldig trevlig mäklare, allt gick smidigt och bra!
    • Huskvarna
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsig och personlig mäklare med förmågan att skapa ett lugn och tillit att han löser allt man önskar !
    • Tenhult
    2022-08-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Christian. Ordnade snabbt de dokument jag behövde för att skicka till bank.

Det saknades information i annonsen såsom var gemensam tvättstuga finns, var förrådet till lägenheten finns och att det inte fanns information om att medlemsskap i HSB var en förutsättning för att köpa lägenheten och vad kostnaden var för det. Christian ringde ägaren för information om förrådets och tvättstugans placering och informerade om det via sms samma dag.

Men informationen om medlemsskap i HSB kom via Mail från Emma Rappner att så snart jag hade betalat medlemskapet skulle min ansökan att bli medlem i bostadsrättsföreningen skickas till dem. Det blev en överraskning för mig som jag hade tyckt om att få veta redan i annonsen.

Det blev också ett missförstånd mellan mäklaren och mig i vilken ordning allt skulle ske med banken.
    Hälsningar Inger
    • Söder - Huskvarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Tillförlitlig återkopplande mäklare så har koll på hela affären.
    • Brunstorp - Huskvarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Grym erfarenhet kristian vet vad han säger o alltid super trevlig o tillgänglig. tack Kristian Ceylan för en lyckad bostadsaffär! Med vänlig hälsning, Nöjd kund
    • Söder - Huskvarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi köpte vår villa via Kristian och upplevde honom som mycket korrekt och påläst. Återkopplar alltid och är alltid tillgänglig vilket uppskattas. Vi är supernöjda med hanteringen!