Gustav Sandberg

Gustav Sandberg

Gustav Sandberg är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Gustav Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Gustav Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 298 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Sandberg har haft 77 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

298 omdömen om Gustav Sandberg

Sedan starten hos Reco 2021
Eric Axel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Huskvarna Centralt

Bra kontakt med kunder och bra bemötande. Informerar en alltid om något skulle ha förändrats.

Peter J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Huskvarna Centralt

Väldigt driven person. Jobbar hårt för sina kunder. Trevligt bemötande.

Jesper B
Munksjöstaden

Gustav såg till att mitt första lägenhetsköp blev mycket lyckad, blev bemött på ett jättebra och trevligt sätt och kändes bra direkt med att fick Gustav som min mäklare. Kan rekommendera honom starkt

Mikaela L
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Tahe - Taberg

Bra proffsig mäklare, ordnade en snabb affär. Mycket nöjda!

Alexander L
Huskvarna - Centralt

Bra bemötande. Tog sig tiden att visa lägenheten för oss privat två gånger. Generellt en bra upplevelse

Louise J
Samset

Gustav gör alltid ett toppenjobb! Han hjälpte oss sälja vår första lägenhet och var ett självklart val till att sälja vår andra lägenhet också. Lyhörd, kommunikativ och gör det där lilla extra. Rekommenderar Gustav varmt till alla!

Henrik Carl Erik S
Huskvarna - Centralt

Gustav är mycket kunnig, trevlig och gör det lilla extra för att det ska bli en bra affär!

Louise J
Bymarken

Gustav var vår mäklare vid försäljningen av vår första lägenhet och efter det har vi haft god kontakt och med självklarhet anlitat honom för försäljning av vår andra lägenhet i letandet efter hus. Under tiden som vi har letat hus har Gustav på ett lyhört och engagerat sätt matchat ihop oss med potentiella objekt, så också med denna bostad. Gustav skötte processen på ett mycket smidigt sätt med god kommunikation genom alla steg och vi köpte bostaden innan den kom ut på den öppna marknaden. Vi är så glada och nöjda att ha Gustav som mäklare, både ur ett säljande och ett köpande perspektiv!

Kenth R
Samset

Trevligt bemötande och tog sig även tid att visa omgivningen i området .

Thomas C
Liljeholmen

Gustav är en erfaren fastighetsmäklare som gav oss goda råd och vägledning varje steg på vägen. Han var mycket tillgänglig och svarade snabbt på meddelanden. Vi kan rekommendera honom med gott samvete!