Gustav Sandberg

Gustav Sandberg

Gustav Sandberg är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Gustav Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Gustav Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 5.0. Gustav Sandberg har haft 7 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 15 Läs vad Gustav Sandberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Torpa/Söder
    2021-09-13
    Jag sålde min första bostadsrätt med hjälp av Gustav på Ceylan Sandberg och är verkligen supernöjd! Man märker att Gustav brinner för det han håller på med och han har varit noga med att involvera mig i processen med en tydlig plan och många uppdateringar längst vägen. Alla som Ceylan Sandberg arbetar med är extremt proffsiga och resultatet blev verkligen så bra. Jag har lärt mig massor och kände mig jättetrygg med Gustav som mäklare. Rekommenderas starkt!😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Grästorp
    2021-09-13
    Gustav är väldigt professionell och väldigt ambitiös. Han tar god tid på sig att diskutera upplägg, förväntningar m.m. så allt känns helt rätt. Hela försäljningsprocessen var väldigt snabb och effektiv med ett mycket bra resultat.

Trots att jag hade höga förväntningar så uppfyllde Gustav dessa med god marginal.

Om jag ska sälja någon bostad i framtiden vet jag vilken mäklare jag kommer att anlita.
    • Torpa/Söder
    2021-09-09
    Jag köpte min första lägenhet av Gustav och upplevde redan då ett underbart professionellt och personligt bemötande. Då jag har interagerat med Gustav både som kund och säljare känner jag att jag fått en djupare förståelse vad han levererar.

När jag bestämde mig för att sälja var det ett självklart val med Gustav och ännu roligare att få vara med på resan av nystartade och innovativa mäklarbyrån Ceylan & Sandberg.

Det har varit en underbar sälj-resa där jag har både fått lära mig massor men även fått vara delaktig i alla beslut.

Jag skulle utan tvekan rekommendera Gustav och Ceylan & Sandberg som ett självklart val vid sälj eller köptankar!

//Lisa Zipfel
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    2021-09-07
    Gustav Sandberg på Ceylan Sandberg hade ett väldigt bra bemötande och levde upp till alla förväntningar jag hade på en mäklare. Oerhört professionell från början till slut och mån om att hjälpa mig som köpare få till en snabb process.

Väldigt nöjd med Gustav och mäkleriet Ceylan Sandberg. Definitivt den bästa upplevelsen jag haft och jag rekommenderar Gustav starkt!
    2021-08-30
    Första intrycket av mäklaren var mycket professionellt, fick all info samt budgivning mm gick snabbt.
    2021-08-19
    Gustav på Ceylan Sandberg gav ett högst proffsigt bemötande och han var en stor trygghet från start till slut på försäljningen. För oss är bostadsaffären den största och viktigaste affären i livet, den sätter till stor del en grund för det liv vi vill bygga. Det innebar att vi hade höga förväntningar på mäkleriet, det hantverk de genomför genom att stötta och nå gemensamma mål. Ceylan Sandberg och för vår del Gustav mötte våra förväntningar med stor marginal och vi kan inte vara mer nöjda!
    2021-08-12
    Var en rolig resa genom hela försäljningen.
    Fantastisk kunnig mäklare och visar stort intresse och kunskap för både säljaren och köparen.
    2021-08-09
    Bra personligt bemötande och information om objektet, snabba återkopplingar och ingav förtroende och trygghet inför affären.
    2021-07-30
    Allt fungerade bra. Mäklaren var trevlig.
    • Ekhagen
    2021-07-30
    Gustav har varit en närvarande och trygg part vid förmedling av affären, från början till slut.