Gustav Sandberg

Gustav Sandberg

Gustav Sandberg är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Gustav Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Gustav Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Sandberg har haft 79 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 152 Läs vad Gustav Sandberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Tokarp
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och kommunikation genom hela köpet
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Hok
    2022-09-20 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket gott intryck av Gustav vid första mötet. Gustav är väldigt bra på att se möjligheter och har känsla för detaljer.

Därutöver är Gustav mycket, professionell, organiserad och energisk. Han höll oss också kontinuerligt orienterade om försäljningens utveckling.

Gustav levde fullt upp till våra höga förväntningar och gården blev såld på kort tid till ett pris över förväntning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Mariebo
    2022-09-05 Verifierad kund
    Gustav var otroligt duktig och proffsig då vi köpte vår första bostad. Trygg förtroendeingivande och påläst. Kan varmt rekommendera Gustav och Zeylan/Sandberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
    • Samset
    2022-09-03 Verifierad kund
    Från dag ett har vi fått superbra hjälp, professionella råd, och expertis från Gustav. Det är andra gången vi anlitar honom och vi kan varmt rekommendera Gustav som mäklare!

/Matilda och Marcus
    • Bränninge
    2022-09-01 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Smidig och tydlig kommunikation. Jag är mycket nöjd.
    • Bäckalyckan
    2022-09-01 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och god kunskap. Jag tycker att Gustav levde upp till mina förväntningar.
    Totala upplevelsen av köpet, god kunskap, professionellt bemötande med en blandning av humor och allvar.
    • Bränninge
    2022-08-31 Verifierad kund
    Gustav är noggrann och ödmjuk. Upplevde att han varit genuint intresserad av vår bostad, vilket gjorde att han kunde presentera den på ett utmärkt sätt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Gustav varmt!
    • Nedre Bymarken
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevlig Glad Positiv En bra säljare 👍👍👍
    • Nedre Bymarken
    2022-08-30 Verifierad kund
    Gustav var engagerad och höll oss uppdaterade under hela budgivningen.
    Fanns aldrig längre än ett telefonsamtal bort.
    Glatt och trevligt bemötande.
    • Bäckalyckan
    2022-08-24 Verifierad kund
    Gustav är en mycket skicklig mäklare. Han är proffs! Bra kommunikation, tydlig, trevlig, proaktiv, lyhörd, hjälpsam, lätt att samarbeta med. Gustav sålde vår bostad under rätt så tuffa tider med fallande bostadspriser och växande räntor för en summa som överträffade våra förväntningar.
    Vi köpte även vårt hus med Gustavs hjälp.
    Nästa gång vi säljer så blir det han igen...om han är fortfarande i Jönköping. )))