Danyel Ceylan

Danyel Ceylan

Danyel Ceylan är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Danyel Ceylan har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Danyel Ceylan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 5.0. Danyel Ceylan har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

172 omdömen om Danyel Ceylan

Sedan starten hos Reco 2021
Lennart S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Trevlig Saklig Påläst Lyhörd

Tony A
City - Väster

Professionell, kunnig och tog reda på information han inte hade vid visningen.

Alexander S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Rosenlund

Mycket professionell mäklare som lyssnar in både köpare och säljare på ett förtroendeingivande sätt. Danyel levererar en service till sina kunder som är i en klass för sig.

Johanna S
Rosenlund

Gott bemötande. Lösningsorienterad. Bra kommunikation med kontinuerlig återkoppling.

Adnan D
Köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Samset

Våra upplevelser av Daniel att han är Kunnig, lugn och tydlig.

Victor L
Jönköping

Proffsig och trevlig mäklare.

Jack S
Gräshagen

han levde upp till våra förväntningar. snabb och smidig affär

Nellie A
Gräshagen

Proffesionellt bemötande av Danyel. Han lyssnade verkligen på oss och löste en smidig affär. Som första kund förklarade han allt väldigt tydligt och gjorde oss väldigt säkra med affären. Kan starkt rekommendera CeylanSandbergs fastighetsmäklari.

CAROLINE O
Östra Kajen

En mäklare som är ärlig, lugn och professionell. Vi är väldigt nöjda med Danyel Ceylan och rekommenderar honom varmt.

Marcus S
Samset

Mycket trevlig och professionell. Har inte haft kontakt med särskilt många mäklare under tiden jag letat bostad, men Danyel har ändå stuckit ut som den absolut bästa i min mening. Det är tydligt att han är mån om både mig och säljaren av bostaden som kunder. Affären gick smidigt och jag är väldigt nöjd! Nu är det bara väntans tider tills jag får tillträde till den nya fina bostaden :)