Kristian Ceylan

Kristian Ceylan

Kristian Ceylan är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Kristian Ceylan har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Kristian Ceylan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 299 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristian Ceylan har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

299 omdömen om Kristian Ceylan

Sedan starten hos Reco 2021
Hadil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

Mäklaren bemötte mig på ett mycket professionellt och vänligt sätt, vilket skapade en trygg och tillitsfull atmosfär. Våra förväntningar var höga, och mäklaren överträffade dem genom att vara mycket lyhörd för våra önskemål och ge kvalificerad rådgivning genom hela processen. Sammantaget var min upplevelse av mäklaren vid försäljningen av min bostad på Rönngatan 29 exceptionellt positiv, och jag skulle starkt rekommendera dem till andra.

Karin Mathilda S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Öster City

Vi är mycket nöjda med Kristian. Tack vare hans mäklarkompetens och skicklighet inger han ett lugn genom hela bostadsaffären för köparen. Om du vill ha en trygg bostadsaffär rekommenderar vi Kristian.

Lina G
Dunkehalla

Bra inkännande, har koll på läget, processer. Väldigt hjälpande och skapar en trygghet för kunden. Proffsig!

Emma G
Öster City

Så nöjd med Kristian som mäklare, hade inte kunnat bli bättre!

Naramsin B
Dunkehalla

Erfaren, duktig och ambitiös mäklare som är trogen sitt yrke.

Jacob H
Öster City

Alla mäklare gör, eller försöker alltid göra det där lilla extra och sen finns det en mäklare som gör det där STORA extra. Alltid tillgänglig, otroligt driven och SMART samt sprider en värme omkring sig som utstrålar en trygghet. Kristian Ceylan, du ÄR bäst!

Madeleine B
Samset

Kände stort förtroende för Kristian!

Arber K
Fiskebäck

Nöjd med Kristian som mäklare!

Robert B
Ekhagen

Trevlig ock väl insatt i lägenheten samt föreningen

Nader E
Liljeholmen

Kristian Ceylan bemötte mig på ett professionellt och engagerat sätt under hela försäljningsprocessen. Vi hade höga förväntningar på att få vårt hem sålt till ett bra pris och i en rimlig tidsram. Kristian levde fullständigt upp till dessa förväntningar genom sin skicklighet, dedikation och enastående service. Sammantaget var min upplevelse av Kristian Ceylan under försäljningen av min bostad helt enastående.