Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Chalmers Studentkårs Restauran

Chalmers Studentkårs Restauran

Sven Hultins Gata 4, 412 58 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Chalmers Studentkårs Restauran:

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Björn E:
Supergod mat, goa gubbar, skön atmosfär

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Emma H:
Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Supergod mat!

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 6 kunder tycker om Chalmers Studentkårs Restauran

• Pernilla G
    Pernilla G skrev om Chalmers Studentkårs Restauran
    efter fem år på chalmers kan jag intyga att lunchen håller klassen och att det är sjysst att gå hit när matlådan har slutat locka.
  • Calle E
    Calle E skrev om Chalmers Studentkårs Restauran
    God mat för olika plånböcker. Till lunch finns det ett klassiskt-, ett vegetariskt- och ett budget-alternativ. Söt personal också!
  • Espen D
    Espen D skrev om Chalmers Studentkårs Restauran
    äcklig mat som för övrigt är rätt dyr
  • a
    a skrev om Chalmers Studentkårs Restauran
    Bra studentpriser, extra rabatt med det blå Chalmerskortet. Till dagens lunch ingår alltid salladsbuffé gott bröd. Trevlig matsal. Bra möjlighet till Take away. Varje dag serveras en god vegetarisk buffé med stort urval av både varm och kall mat.
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Chalmers Studentkårs Restauran
    God mat, går fort och kanonpriser!
  • Erik H
    Erik H skrev om Chalmers Studentkårs Restauran
    God vällagad lunch i lunchrestaurangen, med stor variation i utbudet, bland annat två huvudrätter och vegetarisk buffé varje dag. Har även en mycket bra catering med god och varierad mat i flera olika prisklasser och ett av göteborgs bästa konferenscentra med möjligheter till events upp till 900 personer.

Sven Hultins Gata 4, 412 58 Göteborg