Alla kategorier Restaurang Stockholms län Järfälla Chicos Tacos & Tapas AB

Flyginfarten 16C, 177 38 Järfälla — Visa karta

Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Pål S:
Efter tidigare positiva erfarenheter valde jag Tabbouli Kungsholmen för en middag. Mitt sällskap på fem personer blev trevligt välkomnade...

Restauranger nära Chicos Tacos & Tapas AB:

Ynglingagatan 3, Stockholm
jasmine r:
Bästa libanesiska maten i Stockholm - bra portioner, prisvärt och riktigt gott! Jätte trevlig personal dessutom. Toppen ställe!

Läs vad 3 kunder tycker om Chicos Tacos & Tapas AB

• Daniel C
    Daniel C skrev om Chicos Tacos & Tapas AB
    Mycket god mat för pengarna sammanfattar betyget kortfattat.

Man går sällan från Spanjoren hungrig, men det är som sagt lite på gott och ont att sitta i en Food Court.

En svag 4:a, men helt klart värt ett besök om du är hungrig och befinner dig i Kista.
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Chicos Tacos & Tapas AB
    Jag rekommenderar att köpa take-away från spanjoren! Kistas food court är inge vidare trevlig att sitta i om man vill äta middag tillsammans, men Spanjorens mat slår allt. Den är helt underbar och du får även mycket mat för pengarna.
  • Therese D
    Therese D skrev om Chicos Tacos & Tapas AB
    Eftersom jag tycker att den bästa upplevelsen på en Restaurang är att sitta avskilt i en egen lokal som inte delas med flera andra restauranger så kan jag inte ge 4 reco pluppar. Men däremot är det så att jag ska äta något riktigt gott i Kista Galleria samtidigt som jag vill njuta av det en stund är det hit jag går.. Mycket god mat. Servicen är som man förväntar sig av en restaurang som ligger i en Food Court. Rekommenderar jag framför samtliga restauranger i Food Courten.

Flyginfarten 16C, 177 38 Järfälla