Chicos Tacos & Tapas AB

4.0

3 omdömen om Chicos Tacos & Tapas AB

Daniel C
Skrev om Chicos Tacos & Tapas AB

Mycket god mat för pengarna sammanfattar betyget kortfattat. Man går sällan från Spanjoren hungrig, men det är som sagt lite på gott och ont att sitta i en Food Court. En svag 4:a, men helt klart värt ett besök om du är hungrig och befinner dig i Kista.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Åsa M
Skrev om Chicos Tacos & Tapas AB

Jag rekommenderar att köpa take-away från spanjoren! Kistas food court är inge vidare trevlig att sitta i om man vill äta middag tillsammans, men Spanjorens mat slår allt. Den är helt underbar och du får även mycket mat för pengarna.

Therese D
Skrev om Chicos Tacos & Tapas AB

Eftersom jag tycker att den bästa upplevelsen på en Restaurang är att sitta avskilt i en egen lokal som inte delas med flera andra restauranger så kan jag inte ge 4 reco pluppar. Men däremot är det så att jag ska äta något riktigt gott i Kista Galleria samtidigt som jag vill njuta av det en stund är det hit jag går.. Mycket god mat. Servicen är som man förväntar sig av en restaurang som ligger i en Food Court. Rekommenderar jag framför samtliga restauranger i Food Courten.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen