Gbg Chiro Rehab Center AB

www.ecrc.se

21 omdömen om Gbg Chiro Rehab Center AB

Maria W
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Förklarar tydligt ens problem och hjälper en på flera sätt.

Zlatan K
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Bästa rehab center, trevligt bemötande och personal, kunskap på högsta nivå ❤️

Bertil H
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Inte bara kiropraktik utan även bra diskussion kring träning och hälsa i övrigt!

Piret S
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Mycket kompetent och bred behandling.

Hilda R
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Jag har bara bra erfarenheter av Chiro Rehab Center, har gått hos Soheil som har en uppebar passion för sitt yrke och genuin vilja att hjälpa. Har tidigare gått hos flertalet kiropraktorer och alltid fått höra att mina besvär är kroniska och kan enbart lindras, Soheil hade en helt annan syn och ur mitt perspektiv mycket bredare kunskap som han också är mycket generös med för den som är intresserad av att förstå processen. Jag kom med diverse olika symtom samt problem av olika karaktär efter skador som sjukvården varken...

Ali R
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Bästa bemötandet. Pålitliga och får hjälp för det man är där för. Lever alltid upp till förväntningarna.

Toufic E
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Mycket väl bemötande,vet precis vad han gör, hoppas på att det skall lösa mina besvär med både foten och ryggen genom de träningar han ger mig samt behandlingar som han ger vid behov!

Taher L
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Ardawan är väldigt proffsig & lyhörd. Mår alltid bättre efter en session hos Chiro 👌🏽

Morgan F
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Otroligt pedagogisk, kunnig proffsigt på alla sätt rekommenderas varmt

Adrian G
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Mycket kunnig och man får bra rådgivning.

Marcos A
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Fantastiskt proffesionellt arbete de utför. Man blir klokare efter varje besök och man känner sig väl omhändertagen.

Namo Alan Pavel M
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Trevlig och professionell! Kunnig inom sitt område! Rekomenderas starkt!

Mohamad B
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Väldigt nöjd med resultatet, blev helt smärtfritt efter några månader, trevliga personal och härligt bemötande.

Lisset R
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Fantastisk bemötande och service. Man får mycket information på hur man ska ta hand om sig själv bland annat. Tack

Jonas S
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Ardavan är en riktig magiker när det kommer till kiropraktorer, han vet vad han gör och är värd att besöka.

Jonas W
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Oerhört kunnig och professionell. Till skillnad från andra ger också god hjälp för långsiktig förbättring och inte bara en kortsiktig justering.

Alaa Aldeen B

Sarab D
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Professionella och kunniga. Bra omhändertagande, lyhörda och duktiga.

Hanna H
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Bästa kiropraktorerna i Göteborg!

Josué M
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Bemötandet var utmärkt från personalen. Men ibland känner jag att det är för kort för att kommunicera problemet utvärdera, behandla och förklara det.

Anneli H
Skrev om Gbg Chiro Rehab Center AB

Alltid fint bemötande och de kan verkligen sitt jobb