Alla kategorier Restaurang Östergötland Linköping Citybowl i Sverige AB

Storgatan 11, 582 23 Linköping — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Citybowl i Sverige AB

• Lena
    Lena skrev om Citybowl i Sverige AB
    Var på Citybowl för lite tävlande i goda vänners lag samt en bit mat, var en kanonkväll! Hela stället gick i neon och självlysande med stämningsfull ljussättning, rökmaskiner och partymusik. Det var ganska mycket folk den aktuella kvällen och stämningen var på topp. Bra mottagande och stort plus för hjälp med klotval. Fantastisk buffé åt vi... kan varmt rekommendera detta ställe! Vi återkommer.
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Citybowl i Sverige AB
    Jag använde nya skor o klot igår. Dessutom var maten väldigt god och vi fick ett trevligt bemötande. Joo..det strulade en gång...kägelstopp...men är väl inte så konstigt tycker jag...vi fick fort hjälp med stoppet. Vi var mycket nöjda med vår kväll.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Citybowl i Sverige AB
    Har blivit en av de sämsta bowlinghallarna jag har varit på. De var bättre förr i tiden. Nu är det mer eller mindre nergånget. Dåliga skor, klot musik mm mm. Personalen var inte bättre heller...
  • f
    f skrev om Citybowl i Sverige AB
    Citybowl igen. Som vanligt hoppas man på en trevlig bowlingupplevelse med några kompisar. Tyvärr blir det nästan aldrig så. Något hindrar alltid den där fulländade bowlingglädjen från att infinna sig och tyvärr är det inte att jag är ur humör eller bowlar så uselt utan snarare problem man stöter på i bowlinghallen och bemötandet man får när man påpekar detta.

Denna gång började det riktigt bra, humöret på topp och bowlingklotet i hand. Det gick dock snabbt över till allmänt missnöje då banorna krånglar (vi fick byta bana en gång, men den var också lite trixig). Bemötandet var halvkasst, man vill gärna ha hjälp inom de närmaste minuterna när hela banan stannat och inte stirra på någon som pratar i telefon i en evighet. Att man inte fick några utskrifter och att personalen verkarv tycka att de har rätt att behandla studenter som andra klassens medborgare gör inte saken bättre.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Citybowl i Sverige AB
    Tyvärr ett riktigt bottennapp. Tekniken verkar inte ha uppdaterats på evigheter, maskiner som strular konstant, monitorer som inte fungerar och utskrifter som inte heller fungerar. När man påpekar detta för personalen får man arroganta svar och de försöker få det att låta som att det är en självklarhet att det inte ska fungera.

Bowlingnöjet går en mörk framtid till mötes om det är sådant här krångel på alla ställen.

Om man vill vara kinkig och fortsätta gnälla på så kan man påpeka att alla skor är mer eller mindre utnötta, kloten slitna och musiken från början av 2000-talet.

Om ni är sugna på att bowla på CityBowl så är ni välkomna att testa det och sedan skriva en recension här, det förtjänar dem.
  • Melica G
    Melica G skrev om Citybowl i Sverige AB
    Alla gånger jag varit där (4-5 ggr) har banorna strulat, maskinen har tappat käglor och datorn räknar fel. När man sedan klagar på detta får man höra något i stil med "ni har ju redan fått rabatt i och med att ni är studenter, så vad kräver ni mer?" De är otroligt otrevliga och nonchalanta också. Väldigt dyrt är det med, plus att jag tror att de alltid kapar några minuter från den timmen man betalat för, jag har aldrig mätt, men tittat på de klockor de har uppsatta i lokalen och den visar alltid mindre än en timme när bantiden är ute. Det är inte bara att spela som är dyrt, utan även allt som går att köpa i baren, en 40cl öl för 49kr!

USCH säger jag bara! Välj ett annat ställe att bowla på om ni vill att spelet ska flyta på och ni vill känna er väl omhändertagna och inte otrevligt bemötta.

Storgatan 11, 582 23 Linköping