Condeco AB

3.2

6 omdömen om Condeco AB

Sara A
Skrev om Condeco AB

Det är en väldigt skön och mysig stämning med fin uteservering. Jag älskar deras smoothies med hallonsmak!

Caroline O
Skrev om Condeco AB

Fräscht men småtrist. Gillar du espresso house är det är ungefär i samma stil, själv tycker jag det saknar charm. Utbudet är lite amerikanskt med mer muffinsar än hembakade pajer.

Niada B
Skrev om Condeco AB

Helt okej ställe med god mat till bra priser. Tacksam till de olika alternativen för matallergiker. Tråkigt när maten bara värms upp i mikron och lite sådär hastigt men det smakar bra ändå och salladerna är alltid goda.

Anna J
Skrev om Condeco AB

Jag och min pojkvän brukar alltid fika på espressohouse och ville även denna gången, men det fanns ingen espressohouse i närheten. Precis framför näsan på oss fanns det ett condeco café och vi blev verkligen förvånade av det supergoda kaffet och dom goda muffinsarna. Vi började att dela på en muffins, men dom va så goda att vi var tvugna att köpa en till.

Kajsa S
Skrev om Condeco AB

Massor med goda saker, men känns tyvärr alldeles för ofräscht när folk "hänger" över kanelbullar som står framme på disken utan något skydd. Latte el liknande är gott, men beställer man svart kaffe är det bryggkaffe av sämre modell som gäller. Ofta kaos när folk ska hämta sin kaffe el mat på disken. Tyvärr är personalen långsam och orsakar i alla fall hos mig en stor irritation varje gång. Att det finns ok mat med bra salladsbuffé (dock snuskvarning här också) och vinrättigheter säkerställer i alla fall en trea till kaféet.

Emma A
Skrev om Condeco AB

Condeco har ett bra utbud av mat, fika och kaffe. Humana priser. Alltid mycket personal, det går snabbt att bli serverad och de är trevliga och hjälpsamma. De har en god salladsbuffé som ingår i lunchen. Mysig uteservering på sommaren mitt på Avenyn. Ett plus för att de har Rättvisemärkt kaffe samt andra produkter.

Linus P gillar detta