Sally

88 omdömen om Sally

Sedan starten hos Reco 2023
Anton B

Supertrevlig och duktig på att klippa:)

Daniel K

Sally är alltid bra, trevlig och glad. Jag blir alltid nöjd med resultatet och vi har kul medan vi ses. Jag fortsätter komma tillbaka var femte till sjätte vecka.

Frida M

Väldigt trevlig och inkännande. Jättenöjd!

Anna Å

Tyvärr blev klippningen inte alls bra. Slarvigt och luggen blev sned. Hann inte gå tillbaks inom 2 veckor och fick klippa om mig.. Var som en juniorklippning för 800.

Svar från Sally

Hej Anna! Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃🌸

Kate M

Sally made a fantastic job of cutting my bangs exactly how I wanted it. She gave good advice and seems knowledgeable. This is as my first time with Sally and I will definitely go back. I felt really comfortable and relaxed in the salon. Overall a really good experience.

Svar från Sally

Hi Kate! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 💜

Stefan B

Trevlig salong och Sally var oerhört trevlig och duktig.

Svar från Sally

Hej Stefan! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sally. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Emma H

Bad om att få en frisör som är van vid långt hår. Min 12-åriga dotters långa hår som nu är axellångt, ser ut att vara klippt med en kökssax! Ojämnt och hackigt! Katastrof faktiskt! Vi måste gå till någon annan för att rädda upp detta. Faktiskt den sämsta klippningen jag varit med om.

Svar från Sally

Hej Emma! ⭐️ Det är väldigt tråkigt att ni inte känner er nöjda med besöket hos oss. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Umran K

Trevligt bemötande och lyhörd. Sally klippte mig exakt så som jag hade önskat mig. Super nöjd!

Svar från Sally

Hej Umran! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Diane G

Jätte söt och duktig! håret blev perfekt<3

Svar från Sally

Hej Diane! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sally! Allt gott, Creative Headz ❤️

Maria T

Fantastiskt bemötande, fin kommunikation kring förväntningar och ursprungsläget. Mycket nöjd med resultatet.

Svar från Sally

Hej Maria! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sally. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸