Catta

65 omdömen om Catta

Malena H

Tio av tio, bästa frisören i stan, otrolig med färg och slingor.

Svar från Catta

Hej Malena! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Catta. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Hanna E

Absolut nöjd med tanke på att det var mitt första besök hos henne. Dessutom väldigt trevlig!

Svar från Catta

Hej Hanna! 💕 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Catta. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz ⭐️

Vanessa F

Catta är en underbar person som alltid möter en med ett stort och varmt leende! Hon är en väldigt professionell och duktig frisör som dessutom är mycket lyhörd. Jag har gått hos Catta i flera år och jag planerar att fortsätta med det!

Svar från Catta

Hej Vanessa! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Catta. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Cecilia S

Har gått till Catta i flera år, alltid nöjd alltid glad efter att ha träffat henne! Fem saxar av fem möjliga!

Svar från Catta

Hej Cecilia! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Catta. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Madelene H

Catta är bäst ! Så proffsig snabb & innkännsnde ! Kan varmt rekommendera

Svar från Catta

Hej Madelene! 💖 Så himla kul att du känner dig nöjd med Catta. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🤗

Robin L

Catta var jätte trevlig men känner att mitt hår blev lite kortare än vad jag frågade om. Trotts att jag hade flertal bilder som visade det jag ville ha, samt varnade i förväg att jag var nervös. Har besvär att styla mitt hår nu då det blev för kort men det är tur att hår växer!

Svar från Catta

Hej Robin! 💕 Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas att få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃

Helena H

Första gången jag var där och är supernöjd! Catta var effektiv och duktig.

Svar från Catta

Hej Helena! Strålande att du känner dig nöjd med Catta, hon är super! Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕☀️

Gun-Britt F

Så nöjd med klippningen, toppenfrisör helt enkelt!

Svar från Catta

Hejsan Gun-britt! 🌟 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Åsa W

Världens bästa frisör! Kunnig och trevlig.

Svar från Catta

Hej Åsa! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Tara S

Väll bemötande personal och proffesionellt Rekommenderar

Svar från Catta

Hej Tara! 🌟 Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi väldigt mycket. Vi blir så glada över att du känner dig nöjd med ditt besök. Bästa hälsningar, Creative Headz 💕