Sadeek

121 omdömen om Sadeek

Ella L

Trevlig och väldigt omtänksam. Jag visade en bild på hur jag ville ha det och fick hjälp att modifiera klippningen till att efterlikna bilden utifrån det som är möjligt med mitt hår och med den längd jag ville ha det

Svar från Sadeek

Hej Ella! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog att tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Louise Ö

Kan varmt rekommendera Sadeek. Väldigt omhändertagande och kom med otroligt bra tips för håret. Blev väldigt nöjd med bayalagen han gjorde.

Svar från Sadeek

Hej Louise! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Sadeek! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Adam L

Lyssnade på kundens önskningar och kom med tips och tricks! Noggrann och väldigt mån att man skulle bli nöjd! 10/10

Svar från Sadeek

Hej Adam! 🤗 Vad kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Alexandra K

Mycket duktig frisör som månade om att jag blev nöjd med klippningen. Gav mig bra tips på hårvård utan att vara för påstridig!

Svar från Sadeek

Hej Alexandra! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Miriam A

Han är bästa frisören!! Noggrann, lyssnar in och är väldigt trevlig.

Svar från Sadeek

Hej Miriam! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Petra N

Supernöjd med min hårklippning! Kommer tillbaka! Och så fint stajlat hår! 👌👍

Svar från Sadeek

Hej Petra! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Du är varmt välkommen tillbaka, Creative Headz 🌸

James Edward S

Brilliant hairdresser, attentive, knowledgable and experienced!!

Svar från Sadeek

Hi James! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🥰

Viktor Z

Snabb och snygg klippning utan krångel, precis vad jag ville ha

Svar från Sadeek

Hej Viktor! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Voki V

Sadel, gjorde ett fantastisk jobb med mitt krull. Noga och engagera samt, mån om att jag trivdes. Resultatet blev fint och en tuff frisyr som passar mig.

Svar från Sadeek

Hej Voki! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sadeek! Allt gott, Creative Headz ❤️

Emil V

Professionell frisör, inlyssnande och trevlig

Svar från Sadeek

Hej Emil! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸