Sadeek

107 omdömen om Sadeek

Nelya D

Professionell, kunnig och väldigt gott bemötande. Jätteduktig!

Svar från Sadeek

Hej Neyla! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Magnus B

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Svar från Sadeek

Hej Magnus! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Ryan S

Frisören är otroligt skicklig och kunnig, och mitt hår blir alltid klippt till perfektion. Jag rekommenderar starkt.

Svar från Sadeek

Hej Ryan! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Fredrik N

Sadeek var trevlig och tillmötesgående. Han gjorde ett proffsigt arbete och kändes noggrann.

Svar från Sadeek

Hej Fredrik! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sadeek! Allt gott, Creative Headz ❤️

Mert A

Det var jättekul att ha nån bra frisör äntligen.

Svar från Sadeek

Hej fina du! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Niclas G

Sadeek var toppenbra, gav jättebra service och mycket hårtips.

Svar från Sadeek

Hej Niclas! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sadeek. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Ludvik T

Mycket bea och trevligt besök!

Svar från Sadeek

Hej Ludvik! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Anish R

Sadeek made an effort to understand what would look good on me and suggested good changes to my current haircut

Svar från Sadeek

Hi Anish! 🌟 Thank you for your review and we are so pleased to hear that you're happy with Sadeek. Best wishes, Creative Headz ❤️

Mats E

Trevlig och duktig frisör. Gav bra förslag och klippningen blev toppen! Extra plus för tips och trix att fixa frisyren själv.

Svar från Sadeek

Hej Mats! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Johanna E

Mycket trevligt bemötande, proffsig frisör och fint resultat av klippningen.

Svar från Sadeek

Hej Johanna! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Sadeek. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖