Vanessa

68 omdömen om Vanessa

Evelina V

Alltid trevlig, snabb men noggrann

Svar från Vanessa

Hej Evelina!🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Vanessa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Aram K

ni är duktiga! Tack! jag kommer vara kund hos er länge

Svar från Vanessa

Hej Aram! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Annelie D

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod precis sa hon, efter 33 min var hon klar. Trots att 1 h var bokat. Jag gade fått håret klippt några cm rakt av, inget genomklippt, hon fönade rakt ner trots att jag bad om volym. När jag kom ut såg jag värre ut än om jag skulle fixa mig själv. Tyvärr vill inte Creative Headz se problemet med besöket, de menar på att jag skulle bokat en Blow Out. Jag menar på att jag inte vet vad det...

Svar från Vanessa

Hej Annelie! 💞 Det är tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 🌸

Hedvig Ö

Hon var super trevlig och härlig. Det gick snabbt och kommer definitivt tillbaka💖

Svar från Vanessa

Hej Hedvig! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Agneds H

Vanessa gjorde MAGI med mitt hår! Jag kom in med en misslyckad hemmafärgning och Vanessa fick till en snygg kall blond med mörkare rötter. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Svar från Vanessa

Hej Agneds! ⭐️ Strålande att du känner dig nöjd med Vanessa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Gustav R

Mycket bra klippning och super trevlig personal

Svar från Vanessa

Hej Gustav! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Vanessa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Joakim P

Jättenöjd! Vanessa är proffsig, trevlig och kommer med bra input/råd!

Svar från Vanessa

Hej Joakim! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Vanessa. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Maria M

Glad och lika pratsam som mig😂

Svar från Vanessa

Hej Maria! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Vanessa. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Moa M

Riktigt duktig, snabb och trevlig! Kommer absolut gå tillbaka till Vanessa

Svar från Vanessa

Hej Moa! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Vanessa. Du är varmt välkommen åter. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Katarina D

Vanessa förstod precis vad jag var ute och fixade det snabbt och proffsigt. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Vanessa

Hej Katarina! 💞 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Vanessa, Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗