Boudi

48 omdömen om Boudi

Sedan starten hos Reco 2023
Ievgeniia K

Boudi är bäst! Har varit kund hos honom i några års tid nu. Han lyssnar alltid noga på mina önskemål och vill jag prova något nytt så är han full av idéer! Han vet att jag är inte så duktig på att styla håret och klipper mig så att håret faller fint utan att jag behöver anstränga mig. Helt magiskt! 🫶

Helena B

Slingade håret blont och blev supernöjd!

Gabriel A

Samtidigt entusiastisk och skicklig frisör! Bemöts alltid med ett leende, och jag litar på honom att va lite kreativ med mina klippningar och prova nya stiler :)

Svar från Boudi

Hej Gabriel! Så härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️❤️

Ella P

Jag blev otroligt nöjd med både färg och slingor!

Anita S

Kände mig proffsigt bemött och jag var nöjd med klippningen och stylingen. Ett stort plus var att slippa konversera hela tiden! Kändes som Boudi var fokuserad på mitt hår. (Creative Headz produkter är väldigt dyra, så jag köper numera Redken och Kerastase på nätet då det skiljer hundralappar.)

Svar från Boudi

Hej Anita! Strålande att du känner dig nöjd med ditt besök och med vår frisör Boudi! Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕☀️

Daniel F

Inte bra bemött, han verkade ointresserad och oentusiastisk - han lyssnade knappt på vad jag ville, och jag var tvungen att upprepa mig själv. Han klippte bort där jag inte ville att han skulle klippa, trots instruktioner, och han förstörde min ”curl integrity” på baksidan av håret. Framsidan var fin dock.

Svar från Boudi

Hej Daniel! 🌸 Det är super trist att läsa att du känner dig missnöjd med klippningen och vi hoppas kunde hjälpa dig på info@creativeheadz.se. Vi hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa önskningar, Creative Headz 🌟

Johanna S

Besöket kändes stressat, bad om en färgad babylage i topparna på håret men fick en slingad från hårbotten. Var noga med att jag inte ville ha ränder, men fick stora ränder. Jag ville klippa bort allt slitet men han klippte mig knappt (känns som att frisörerna gör detta medvetet så man ska komma på återbesök snabbare). Var till och med tvungen att gå till en annan frisör för korrigering

Svar från Boudi

Hej Johanna!💫 Vi på Creative Headz är ledsena att höra att ert besök inte uppnådde era förväntningar. Vi tar gärna åt oss din feedback på info@creativeheadz.se ❤️ Kram, Creative Headz

Rama Y

Jag fick en personlig konsultation för att diskutera min önskade stil och utseende, som jag var glad över den. Jag fick råd om hårvårdsprodukter och stylingstips. Jag kan säga att den var en väldigt positiv frisörupplevelse.

Svar från Boudi

Tack Rama för att du tar dig tid och skriver en så fin recension ❤️ Vi uppskattar dig massor! 🌸🌟 Kram Creative Headz ☺️

Sofia S

Alltid fint bemötande och kunnig på färgsättning/slingor samt klippning. Har klippt/färgst håret hos Boudi flertalet gånger och har alltid varit mycket nöjd med resultatet. Har även rekommenderat honom till vänner och bekanta.

Svar från Boudi

Vi blir så glada att höra detta Sofia! Tack för din fina recension och för att du rekommenderar oss vidare❤️ Kram Creative Headz 😍

Julia M

Hade höga förväntningar och de levde de upp till. Boudi är så härlig och väldigt duktig!