Edda

9 omdömen om Edda

Sedan starten hos Reco 2024
Moa S

Duktig och proffsig. Blev väldigt nöjd

Charles C

Edda är super! Förstår hur jag vill ha mitt hår med bristfällig information från mig 😂. Super trevlig och hjälpsam. Ser fram emot nästa besök!

Svar från Edda

Hej Charles! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Edda! Allt gott, Creative Headz 🌸

Emilia B

Edda var superinlyssnande när jag kom till henne för att klippa lugg. Vi justerade några gånger tills jag blev nöjd med längden och hon visade hur jag kunde styla den. Superproffsig och jag är jättenöjd!

Svar från Edda

Hej fina du! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Edda! Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Tom L

Bra bemötande och schysst frisyr. Jag är nöjd!

Svar från Edda

Hej Tom! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Edda! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Petra K

Edda är väldigt duktig, noggrann och lyhörd och resultatet blev väldigt int. Kan varmt rekommenderas. Jag har redan bokat 2 nya tider hos henne.

Svar från Edda

Hejsan Petra! 😃 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Olga T

Edda listens to clients wishes and is careful with hair

Svar från Edda

Hi Olga! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Edda. Best wishes, Creative Headz 🥰

Karl Oskar Erik A

Proffsigt, snabbt, och snyggt!

Svar från Edda

Hej Karl! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

David D

Mycket trevlig och bra frisör!

Svar från Edda

Hej David! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Edda. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Tuva S

Trevlig och välkomnande, förstod precis vad jag ville ha och var informativ vid varje steg, tipsade även om produkter som passar för mina behov och hårtyp.

Svar från Edda

Hej Tuva! 🙌🏼 Super kul att du känner dig nöjd med ditt besök och med vår frisör Edda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕