Melissa

99 omdömen om Melissa

Sedan starten hos Reco 2023
Karolina N

Melissa är otroligt duktig på hårfärg, toning och slingor. Det blir nästan alltid bättre än man förväntade sig!

Svar från Melissa

Hej Karolina! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Melissa. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Marko F

Superduktig och trevlig, lämnar alltid salongen nöjd och glad.

Svar från Melissa

Hej Marko! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Hannah L

Jättenöjd med klippning och bemötande + perfekt styling!

Svar från Melissa

Hej Hannah! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Melissa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Emelie J

Så himla trevlig tjej och så duktig frisör. Håret blev exakt så som jag ville ha det. Kommer definitivt gå tillbaka till henne när jag behöver fräscha till håret igen.

Svar från Melissa

Hej Emelie! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka. Kram, Creative Headz 🌸

Elisabeth M

Jag blev supernöjd! Melissa är jättetrevlig och förstod snabbt hur jag ville bli klippt. Verkar vara insatt och kunnig i dagens trender och klippte noggrant och hade superkoll på vad hon gjorde! Jag blev nästan exakt som på bilden jag visade för henne! Ger Melissa 11 poäng av 10👍

Svar från Melissa

Hej Elisabeth! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Melissa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Louise P

ALLTID så nöjd och glad efter ett besök hos Melissa! Supertrevlig och grym på det hon gör. Balayagen blir så naturlig och faedar så snyggt så det går ofta lång tid mellan mina färgbesök (vilket iofs är lite tråkigt 😉) för jag får aldrig känslan av utväxt. Åker ca 1,5h enkel väg för att bli fin i håret hos Melissa och det är de värt.

Svar från Melissa

Hej fina du! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Marylise L

Melissa var jättetrevlig och hon hade bra förslag på vad som passade på mig.

Svar från Melissa

Hej Marylise! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Dante U

Bra 👍.

Svar från Melissa

Hej Dante! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Lena S

Melissa förvånar mig varje gång med sin otroliga servicekänsla och kompetens. Hon har ett öga och talang som få andra har. Jag har gått hos henne i ca 3 år kommer fortsätta med det. Hon är otroligt duktig på att ljusa upp blont hår på ett naturligt sätt utan ränder, kanter, lila toner eller för gult. Det blir helt enkelt perfekt varje gång

Svar från Melissa

Hej Lena! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Micaela S

Hon är detaljerad och trevlig!! Kommer boka henne igen för tredje gången

Svar från Melissa

Hej Micaela! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸