Melissa

133 omdömen om Melissa

Lizette S

Så nöjd efter mitt besök hos Melissa, rekommenderas varmt!

Amanda S

Kanonbemötande och så duktig på det hon gör!

Ingvar L

Melissa har klippt det lilla som finns, hon vet nog det mesta om mig. Hon är positiv och förmodligen en duktig yrkeskvinna. Kanske lite överdrivet att säga men hon är ”One of a kind”

Svar från Melissa

Hej Ingvar! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💓🥰

Isabelle N

Superduktig !!! Noggrann och lyhörd. Min dotter blev väldigt nöjd

Svar från Melissa

Hej Isabelle! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💞🥰

Elin S

Melissa är min absoluta favorit! Blir alltid lika nöjd när hon fixar mitt hår just för att hon är så bra på att verkligen lyssna och förstå vad man är ute efter innan hon sätter igång.

Svar från Melissa

Hej Elin! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💓🥰

Nina D

Alltid trevlig och välkomnande. Inlyssnande för kundens behov och kunnig. Perfekt resultat som vanligt!

Svar från Melissa

Hej Nina! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💓🥰

Selma P

Så nöjd med mitt resultat och väldigt duktig på att föna.

Svar från Melissa

Hej Selma! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💞🥰

Katarina C

Alltid vänligt och bra bemött av Melissa. Melissa var lyhörd kring mina önskemål och resultatet blev fantastiskt. Jättenöjd!

Svar från Melissa

Hej Katarina! Strålande att du känner dig nöjd med Melissa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tid att skriva till oss! Hoppas att vi får se dig flera gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz😍💓

Lotta D

Melissa är otroligt proffsig och kunnig & väldigt trevlig! Varje gång tänker jag att denna gång är det bästa resultatet men Melissa lyckas överträffa sig själv vid varje tillfälle! 🤩 Är verkligen glad över att ha funnit en sådan stjärna till frisör.

Svar från Melissa

Hej Lotta! Strålande att du känner dig nöjd med Melissa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tid att skriva till oss! Hoppas att vi får se dig flera gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz😍💓

Evvi L

Melissa är har tagit hand om mitt hår i snart 5 år. Hon bemöter mig alltid med värme, och förstår vad min vision är samtidigt som hon guidar mig rätt med sin kunskap när det kommer till att ta hand om mitt hår på hemmaplan. Jag är alltid glad när jag ska gå och färga håret hos Melissa för jag vet att när jag går där ifrån har självförtroendet fått sig en rejäl boost!

Svar från Melissa

Hej Evvi! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓