Edvin Karajkovic

Edvin Karajkovic

Edvin Karajkovic är mäklare på Croisette Malmö Västra Hamnen

Edvin Karajkovic har varit registrerad mäklare sedan 2015-04. Edvin Karajkovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.8. Edvin Karajkovic har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Edvin Karajkovic

Sedan starten hos Reco 2020
Geea Kristin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Edvin är en lyhörd mäklare som värdesätter kundens behov. Han har varit enkel att kommunicera med, man får alltid snabb återkoppling och stöd under hela processen. Kan verkligen rekommendera Edvin!

Diana D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Varvsstaden

Vi hade egentligen inga förväntningar utan bestämde oss på plats ang köp och blev väl omhändertagna

Tove G
Västra Hamnen

Mycket trevlig och tillmötesgående. Professionell och hjälpsam.

Albin D
Västra Hamnen

Edvin är en extremt professionell och kunnig mäklare. Han var alltid tillgänglig och fick en att känna sig trygg genom hela affären. Jag rekommenderar alla som söker en seriös och duktig mäklare att höra av sig till Edvin.

Ismar Z
Västra Hamnen

Jag blev bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt av Edvin Karajkovic. Lyhörd för mina önskemål och frågor och skapade en trygg och tillitsfull atmosfär. Min upplevelse av Edvin Karajkovic vid köpet av bostad på Stormastgatan 9 var exceptionell. Professionell och engagerade service gjorde hela processen smidig och effektiv. Jag kände mig trygg och välinformerad under hela köpprocessen, och jag är mycket nöjd med resultatet.

Paul P
Västra Hamnen

Andra gången vi anlitar Edvin, det säger väl det mesta? Vi är väldigt nöjda

Marie-Louise A
Västra Hamnen

Tillmötesgående och trevlig har ett bra bemötande samt är informativ men lyckades att sälja i en svår tid. Han har levt upp till mina förväntningar.

Anders L
Västra Hamnen

Mycket positiv känsla, både vid visningen och vid kontraktsskrivandet. Lugn och sansad och kunde besvara våra frågor på ett bra sätt. Det som drar ner betyget lite var att vissa siffror var ihopblandade.

Sylvie B
City

Edvin är mycket professionell, kunnig samt trevlig och hundvänlig. Han anstränger sig verkligen för att skapa en bra affär för både köparen och säljaren. Som säljare i svåra tider kände jag mig i trygga händer.

Björn S
City

Trevligt bemötande och lagom informativ. Bra vid avslutningen och kontraktsskrivningen. Det hade varit bra med att få ett utskrivet dokument om objektet när vi var tydliga intressenter och inte bara bli hänvisad till nätinfo. Hade önskat att få avtalet också som e-dokument (pdf-format) för att enklare kunna dela med t.ex banker etc.