Emil Sjöberg

Emil Sjöberg

Emil Sjöberg är mäklare på Croisette Malmö Västra Hamnen

Emil Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Emil Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Sjöberg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

176 omdömen om Emil Sjöberg

Sedan starten hos Reco 2018
Silje Marie S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Fra dag ett har samarbeidet vært fantatisk! Emil har hjulpet meg med alt fra A-Å. Det har vært jevnlig kontakt med informasjon, forslag og veien videre. Jeg vil anbefale Emil på det sterkeste!

Anita G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Tillmötesgående, vänlig påläst inom sitt område

Vladan G
Västra Hamnen

Bra trevligt bemötande kunde svara på alla frågorna vi ställde när vi skickade meddelande så fick vi snabbt svar efter arbetstid tummen upp för Emil👍

Mouayad S
Limhamn

Jag upplevde att Emil var mycket professionell och hela tiden arbetade hårt för att hjälpa oss med försäljningen. Rekommenderar honom verkligen!

Mykola D
Västra Hamnen

Emil är mycket professionell, hjälpsam och svarar snabbt på alla frågor.

Sefika P
Limhamn

Bra mäklare, lätt att kommunicera med.

Siv Ingegärd Kristin S
Limhamn

Jag upplevde Emil Sjöberg som mycket kompetent, ambitiös och behaglig. Han var mycket lyhörd för mina önskningar och dessutom mycket artig och visade stort intresse för objektet i fråga och dess presentation.

Sareh R
Västra Hamnen

Emil har jätte professionell och trevlig bemötande

Hannes L
Dockan

Väldigt trevlig och villig att hjälpa till. Allt skedde under väldigt kort tid men jag fick den hjälp jag behövde och allt gick smidigt till på mäklarsidan.

Roxana G
Västra Hamnen

Emil var väldigt lyhörd när vi var intresserade av att köpa lägenheten han sålde. Han höll hela tiden kontakten och involverade oss i processen. Han var alltid tillgänglig att ringa eller smsa.