Johan Dahlgren

Johan Dahlgren

Johan Dahlgren är mäklare på Croisette Malmö Västra Hamnen

Johan Dahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Johan Dahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 651 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Dahlgren har haft 121 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

651 omdömen om Johan Dahlgren

Sedan starten hos Reco 2014
Adam A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Han är bra, kommer i tid och försöker förklarar hur det går med försäljning. Han har kontraktet mig steg för steg.

Rolf Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Höllviken

Mycket trevligt bemötande och proffsigt sätt. Vi har inte avslutat affären ännu.

Vesna P
Västra Hamnen

Johan är mycket professionell, lyhörd och målinriktad mäklare. Han höll mig uppdaterad under hela processen och visade på stort engagemang. Kan starkt rekommendera!

Jasenka Å
City

Tillmötesgående och inkännande mot mej som kund. Han tog vara på både säljarens och även mina önskemål och det blev affär😊 Bra jobbat och jag kände mej trygg i hela processen. Professionell och kunnig.

Kristina S
Västra Hamnen

Han ställde upp på ett bra sätt. Han var korrekt i alla avseenden,

Karl S
Västra Hamnen

Trevligt bemötande. Korrekt i alla avseenden.

Anette M
Slottsstaden

Jag är så jätteglad att jag valde Johan Bästa mäklaren man kan önska sig. Superduktig, väldigt engagerad, alltid tillgänglig, snabba svar, och höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände. Han hade ett otroligt fint, tryggt och positivt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Jag har, och kommer att fortsätta att varmt rekommendera Johan till alla er som skall sälja sin bostad. Högsta Betyg, 5 av 5⭐️

Joakim E
Dalaplan

Trevlig och professionell, bra hand med kunderna och hör alltid av sig efter utförda visningar för att berätta hur det gått. Rekommenderar Johan!

Carl-Fredrik T
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Gamla Limhamn

Ett förtroendegivande lugn kombinerat med effektivitet och mål som uppfylls enligt plan

Janna H
Höllviken

Johan är professionell, trygg och driven. Tack för en lyckad försäljning. Högsta rekommenderar!