D&D Hemtjänst i Halland AB

D&D Hemtjänst i Halland AB

D&D Hemtjänst i Halland erbjuder hemstädning, personlig omsorg, kläd- och textilvård, fönsterputsning, flyttstädning, företagsstädning och trädgårdsarbete.

Vi kan ta hand om det mesta i ditt hem som t ex dammsugning, dammtorkning samt fuktmoppning av golv. Hembesöket är självklart kostnadsfritt. Kort därefter får du ett prisförslag och schema. Vid vårt första möte går vi tillsammans igenom vad du vill ha hjälp med.

När uppdraget startar tar vi med oss städ produkter, dammsugare och mopputrustning. Vi står for allt, kunden behöver inte tänka på något av dessa! I ditt hem försöker vi också minimera användningen av kemikalier och idag används väldigt lite kemikalier vid hemstädning. Mötet med D&D Hemtjänst i Halland kännetecknas av trygghet, förtroende och engagemang.

Vad du än väljer och i vilken omfattning vi hjälper dig, ser vi alltid till att du blir nöjd.

Läs vad 16 kunder tycker om D&D Hemtjänst i Halland AB 2

2021-04-23
    artigt och proffsigt bemötande.
    Tack för ditt fina omdöme Ritha! Vi är glada över att du känner dig nöjd. Hälsningar Ardita // D & D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2021-01-06
    Väldigt seriöst företag.
    Väldigt bra bemötande.
    Omtänksamma
    Hej Merlinda, Tack för ett fint omdöme. Du är professionell och en person man alltid kan räkna med. Hälsningar Ardita//D & D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2021-01-04
    Köpt tjänsten städhjälp. Världens bästa bemötande från dag 1 och de gör verkligen det där lilla extra. Det märks att de bryr sig och att de rekryterar noggrant. Kan varmt rekommendera detta företag.
    Hej Henrik, Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation! Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Varma hälsningar Ardita//D & D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2021-01-04
    Hej

Vi är en underleverantör till D&D Hemtjänst när det gäller deras profilering, kläder, bilar, trycksaker.

Proffsig kontakt som har ett tydligt varumärke och vad dom står för.
    Hej, Tusen tack för de fina orden Hans. Vi är tacksamma att få jobba med er. Hälsningar Allden//D & D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-12-04
    Tillmötesgående och superduktiga! Vi är jättenöjda och kommer anlita igen.
    Tack för det fina omdömet Anita. Även vi är nöjda med er som kund, så trevliga ni är. Vi hoppas på ett bra samarbete med varandra framöver, då vi kommer se till att er bostad håller sig rent och fint. Hälsningar, Ardita//D & D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-12-03
    Beställde flyttstädning av lägenhet, digital signering av avtal var väldigt smidigt och fick ett professionellt bemötande hela vägen. De var måna om att flyttstädningen blev godkänd. Uppskattar att de var väldigt tillmötesgående!
    D & D Hemtjänst i Halland strävar efter att minska papperskonsumtion och ser det som en viktig åtgärd relaterad till miljöpåverkan. Digital signering leder till effektivitet och säkerhet samt enkelhet. Vad roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för ett fint omdöme. Hälsningar Ardita//D & D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-11-14
    Utöver våra förväntningar. God service, otroligt bra jobb och väldigt noggranna!
    Hej Fatlind, Stort tack för er feedback och de fina orden det betyder mycket för oss. Att kunden är nöjd med oss och våra tjänster är otroligt viktig för oss, något vi hela tiden prioriterar. Alla våra tjänster utförs med hög effektivitet och kvalitet. Hälsningar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-11-11
    Vi anlitar D & D Hemtjänst för hemstädning och är mer än nöjda med den städning som utförs hos oss. Det känns riktigt lyxigt att få komma hem till ett rent o fräscht hem när D & D Hemtjänst har varit här. Det märks att det är ett seriöst företag som verkligen vill göra det allra bästa för kunden. Inte minst kände vi det genom det vänliga bemötande vi fick när vi ringde och frågade om tjänsten och i samband med tecknande av avtalet. Vi kommer att rekommendera D & D hemtjänst till alla våra vänner!
    Hej Ingrid, Vad skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster och att ni upplever vår personal som duktig och trevlig. Att få ett trevligt bemötande och känna att företaget är seriöst är viktigt när man ska köpa tjänster från oss. På D&D Hemtjänst i Halland i Halmstad, har man anammat dessa saker. Här är seriositet ett viktigt ledord. – Vi är väldigt målmedveten i allt vi gör och tycker att helheten är viktigt, det ska vara en genuin känsla och kunden ska veta att allt fungerar från start till mål. Tack! Vänliga hälsningar Allden//D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-11-11
    D&D är väldigt noggranna och överträffade mina förväntningar. Huset blev skinande rent. Ännu ett plus är att Ardita är väldigt trevlig och punktlig. Rekommenderar verkligen!
    Hej Therese, Otroligt kul att höra att ni är nöjda med städningen, och framförallt Arditas bemötande och punktlighet. Vi arbetar ständigt med att bli bättre på det vi gör, därför är det alltid trevligt att se att vårt hårda arbete ger resultat. Vi tackar för det givna förtroendet om att få hjälpa er med städningen och vi hoppas på långt samarbete. Bästa hälsningar, Allden//D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-11-05
    Köpte städning. Fick mycket bra genomgång så vad som skulle gälla var tydligt. Okomplicerat, trevligt och professionellt bemötande. Noggrann städning som uppfyller våra förväntningar.
    Hej Sanna, Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver! Allt gott önskar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-11-02
    Köpt städtjänst o blivit trevligt bemött. Är helnöjd med utförandet.
    Hej Anita, Tack för det givna förtroendet med att ta hand om ditt hem. Ha en fortsatt trevlig dag. Hälsningar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-10-28
    Städning.
    Alltid positivt bemött.
    Bra städning med det lilla extra.
    Flexibilitet när det behövs.
    Prisvärt.
    Tack för det fina omdömet Therese. Vi är jätte nöjda med dig som kund. Vi strävar ALLTID efter att ge det lilla extra och vara flexibla för våra kunder. Vi hoppas på ett fortsatt bra samarbete med varandra framöver, då vi kommer se till att ditt hus håller sig rent och fint. Varma hälsningar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-10-24
    Helheten är ok, men hyllor och lister verkar inte tas.
    Hej Jonas, Stort tack för din recension och för din anmärkning. All feedback är viktiga och hjälper oss växa samt bli ännu bättre. Hälsningar Ardita // D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-10-22
    Dem kommer varje fredag och städar mitt hem. Har alltid varit supernöjd efteråt.
    Hej Madelen! Tack för ditt betyg och recension. Detta värmer att höra, vi ser fram emot att fortsatt hjälpa till. Ta hand om er! Bästa hälsningar, Ardita // D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-10-22
    Vi har köpt städtjänst varannan vecka.
    Detta för att frigöra tid och minska stress.
    Mötet med D & D Hemtjänst var mycket bra och vi gick igenom de behov vi hade och la upp ett schema tillsammans.
    Det är underbart av komma hem och känna lugnet.
    Hej Magdalena! D&D Hemtjänst i Halland strävar efter att kunden ska känna glädjen att komma hem till ett skinande rent och väldoftande hem, den känslan är oslagbar. Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med hela processen från bokning till utförande. Tack så mycket för att vi får förtroendet att hjälpa er med hemstädningen! Vi önskar er en fin dag! Vänliga hälsningar Ardita // D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB
    2020-10-20
    Köpte fönsterputsning.

Alltid trevliga och lyhörda.

D&D hemtjänst i Halland är en ny samarbetspartner för oss därför känns det extra bra att de levererar på ett bra och kundorienterat sätt.
    Hej Toyota Motor Trend i Halmstad! Tack så hjärtligt för ert fina omdöme och rekommendation! Underbart att läsa att ni är nöjda med personalens insats och fönsterputsningen. Det gläder oss att ha ett samarbete med er! Vi önskar er en fin dag! Vänliga hälsningar Ardita // D&D Hemtjänst i Halland D&D Hemtjänst i Halland AB