Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Norrmalm NB Gummi AB

NB Gummi AB

Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm — Visa karta

Vi har däck&fälgar för allt och alla oavsett om du kör bil eller båge! I vårat sortiment hittar du produkter från de flesta tillverkare och du är alltid varmt välkommen att ringa oss om du har en förfrågan gällande någon speciell produkt eller
fabrikat.
Spikgatan 6, 75323, Uppsala
Svensk Bilvård
Jan L:
Mkt bra och professionell service och däcksbyte. Problem som uppstod åtgärdades snabbt och utan extra kostnader! Kan varmt rekommenderas!

Däckbytare nära NB Gummi AB:

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden Läs mer ›
Erik H:
Mycket bra bemötande. Biltvätt.

Linnégatan 58, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Däckteam, vi är miljösäkrade och vet precis vad som är rät... Läs mer ›
Christian P:
Mycket bra , skickliga och hjälpsamma, c

Banérgatan 30, STOCKHOLM
Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen! Läs mer ›
Ulf L:
Bra service men det krävde ett extra samtal från mig

Tegelviksgatan 14, STOCKHOLM
Vill du slippa stå och skifta hjulen själv? Vill du slippa bära upp dina vinterh... Läs mer ›
Niklas H:
Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

Läs vad 1 kund tycker om NB Gummi AB

• Richard B
    Richard B skrev om NB Gummi AB
    Nonchalant och oseriöst.

När jag kom för att hämta bilen satt däck på bilen med en annan dimension än den jag beställt. Då jag påpekade detta för chefen vände han huvudet bort och började prata med en annan kund. Han hävade sedan att vi hade pratat om detta, vilket vi inte gjort. De gamla däcken fick jag skitigt islängda i min koffert utan skyddspåsar. En framvagnsinställning gjordes. Efter det står ratten snett och bilen drar till höger. Jag har inte kontaktet dem för detta eftersom jag vill inte ha med dem att göra igen. Utöver detta hade de en otrevlig och sarkastisk ton.

Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm