Dag Fredriksson Bil AB

3.0

2 omdömen om Dag Fredriksson Bil AB

Daniel Karl Arne F
Skrev om Dag Fredriksson Bil AB

Jag har genom åren köpt flera bilar av Dag, åt både söner, döttrar, fru och mig själv, och vi har aldrig haft några problem. Visst, gamla bilar kan gå sönder, men vi har fått garanti, samt goodwill i flera fall. Dag är ärlig och snäll. Jag kan starkt rekommendera denna bilfirma! /Roger

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Christopher B
Skrev om Dag Fredriksson Bil AB

En liten varning för denna bilhandlare, har varit i kontakt med honom flera gånger. Nu när jag skulle byta in min bil mot en nyare som han hade, så bad jag om att få ACn fixad och säkrad först. Det visade sig, som han själv sa - "Hade åkt till en hemlig kompis, och fått den fylld med gasol som kylmedel" GASOL!!!! Explosivt , står varning angående detta, säkert på flera bilar han säljer om man pressar honom lite. Jag bad om en riktigt provtryckning med påfyllning och han åker till som " hemliga kompis " och fyller den med GASOL, går fet-bort, en gnista och läckage och bilen står i lågor!