Alla kategorier Datorservice Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Data & Printerexperten Jbm AB

Data & Printerexperten Jbm AB

Ranhammarsvägen 18, 168 67 Bromma — Visa karta

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY

Datorservicefirmor nära Data & Printerexperten Jbm AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Stefan S:
Snabbt, proffsigt och bra! Kommer garanterat komma tillbaka nästa gång jag behöver byta skärm.

Läs vad 2 kunder tycker om Data & Printerexperten Jbm AB

• Mikael K
    Mikael K skrev om Data & Printerexperten Jbm AB
    Vi gör uppföljningar av samtliga levererade kassaregister.
    Samtliga av våra kunder som fått sitt kassaregister levererade är nöjda med sina leveranser samt vår service.
    På grund av hög efterfrågan samt att kunderna måste lämna underlag för programmerings layout,
    har vi inte erbjudit några fasta leveransdatum.
    Kassaregistren har levererats i den ordning då order inkommit samt underlagsmaterialet har anlänt till oss.
    Fakturorna skickas automatiskt ut per post då ordern har levererats.
    Vid rundringning till de kunder som hittills har fått kassasystem levererade mot faktura, har ingen av dessa varit missnöjda med leverans, service eller tillgänglighet.
    Ingen av de tillfrågade säger sig ha erhållit försenade fakturor.
    Mikael Klingborg, VD
    Data & Printerexperten AB
  • Derfel G
    Derfel G skrev om Data & Printerexperten Jbm AB
    Har köpt kassaregister från Data & Printerexperten. Är inte alls nöjd med servicen dom ger. Flera veckor sena med leverans. Får fakturor som är mer än 2 veckor gamla när dom kommer fram.

Ranhammarsvägen 18, 168 67 Bromma