DC VVS AB

dcvvs.se

15 omdömen om DC VVS AB

Christina H
Skrev om DC VVS AB

Tack bästa Dennis för utmärkt jobb med min duschblandare som hade lossnat. Du var mycket kunnig och noggrann. Ett stort plus att du hade tänkt till och tagit med ett nytt fäste som reserv, men det behövdes aldrig. Du fixade bra med det befintliga. Kan varmt rekommendera Dennis 🙏

Energikomfort Sverige AB
4.4/5 i betyg av 325 omdömen 4.4 av 325 omdömen
Badge2023

Bra kommunikation, snabbt och inget krångel. Korta Ledtider och bra service.

Karl Per-Ola S Karl Per-Ola S
Madeleine Sofia M

Är mycket noggrann, snabb, smidig och kommunikativ. Allt man vill se i en hantverkare.

Annelie K
Skrev om DC VVS AB

Vi behövde snabb hjälp med rörkopplingar och avstägningsventiler för vårt brunnsvatten som ska kopplas in i vårt kommande hus. Bästa service med snabb återkoppling från Dennis som snabbt förstod hur vi ville ha det. Tack för ett toppen resultat av utfört arbete. Hälsningar Annelie

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
4.9/5 i betyg av 255 omdömen 4.9 av 255 omdömen

Bra service. Trevlig och bra på att informera.

Hans Fredrik F

Dennis är en klippa. Fixade en läckande ventil hos oss med kort varsel och vi är supernöjda med hur han skötte allt kring kommunikation etc 👍🏻

Christer J
Skrev om DC VVS AB

Jättebra snabb återkoppling och kommunikation. Snyggt och snabbt utfört byte av köksblandare och tillhörande avloppsdelar. Utmärkt!

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Sara L
Skrev om DC VVS AB

Grym service av Dennis. Snabbt svar. Flexibel med tidsbokning och snabb och effektiv på plats.

Stefan E
Skrev om DC VVS AB

Jag kontaktade Dennis och förklarade att vattenutkastaren läckte. Dennis svarade direkt och vi bokade in en tid redan näst kommande vecka. Dennis genomförde snabb och bra service. Rekommenderar starkt.

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Samir S
Skrev om DC VVS AB

Snabba och professionella! Man märker att de har många års erfarenhet då det var väldigt noggranna och punktliga. Kan starkt rekommenderas !

Filip Wilhelm G

Riktigt bra Service! Dennis var snabb och utförde ett jobb även om han egentligen var helt fullbokad. Kommer fortsätta tipsa Dennis till flera som söker hjälp!

Varma Huset — Mitsubishi Electric
4.6/5 i betyg av 250 omdömen 4.6 av 250 omdömen
Badge2019

Vi har anlitat Varma Huset AB i flera tillfälle både som privat och företag, alltid bra resultat, mycket seriöst och kunniga personer, föret

Stenfirma Lapital AB Stenfirma Lapital AB
Lars Andreas S

Supersnabb och proffsig hjälp, trevligt bemötande!

Alice A
Skrev om DC VVS AB

Bra bemötande och ett super bra jobb! Väldigt nöjd med mitt badrum!

Effektiv Energi Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 68 omdömen 4.9 av 68 omdömen
BadgeFourYears

Jag är kund hos Effektiv Energi Stockholm AB och dom har sålt och installerat bergvärme till mig. Allt från första telefon samtalet har va

Christian H Christian H
Melissa B
Skrev om DC VVS AB

Otroligt proffsiga med snabb hantering och återkoppling. Otroligt nöjd efter ett väldigt bra samarbete! Rekommenderar verkligen DC VVS.

Carl Melker B
Skrev om DC VVS AB

Behövde på väldigt kort varsel hjälp med byte av min köksblandare. DC VVS va då räddaren i nöden och löste detta på ett väldigt professionellt sätt. Jag kommer höra av mig till Dennis nästa gång något liknande händer och kan varmt rekommendera att göra detsamma.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

MIKAEL J
Skrev om DC VVS AB

Supersmidigt, kom förbi på kort varsel och löste jobbet utan några bekymmer. Kan varmt rekommendera!

Eva B
Skrev om DC VVS AB

Jag behövde akut råd kring beställning av lämplig radiator till badrum, så att jag uppfyllde brf:ens otydliga krav. Trots att inte Dennis skulle montera radiatorn fick jag, som lekman, pedagogiska tips och förklaringar vad jag skulle tänka på. Jag upplever Dennis som kunnig, pedagogisk och servicemedveten. Vid nästa VVS-behov kommer jag att kontakta honom först!

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.