Delta Måleri AB

Välkommen till Delta Måleri AB!

Vi på Delta Måleri AB har som mål att du som kund ska ha oss som ditt förstahandsval när du väljer målare i Göteborg med omnejd. För att nå detta ser vi till att utföra professionella måleriarbeten med hög kvalitet.

Olika typer av måleritjänster som vi erbjuder: Interiör målning, tapetsering, fasadmålning, fönsterrenovering och mycket mer.

Med lång erfarenhet inom många olika måleriprojekt ser vi alltid till att hålla kommunikationen öppen med dig längs med hela vägen.

Läs vad 5 kunder tycker om Delta Måleri AB 2

2022-05-03 Insamlad av företaget
    Vi använde Delta måleri för ommålning av vår lägenhet och vi är enormt nöjda med resultatet! Jag skickade ett mejl och de ringde mig direkt. Det var påskhelgen men de jobbade ändå! De var professionella och kunde sin grej. De frågade om våra förutsättningar och görde precis som vi ville, de gjorde även det lilla extra som resulterade till ett väldigt snyggt slutresultat. Dessutom var dem väldigt trevliga, flexibla och hjälpsamma 😀 Vi kommer definitivt anlita Delta måleri igen om vi behöver ytterligare hjälp med ommålning.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och företaget. Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket Asuka för ett mycket fint omdöme. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med vårt arbete och är det angeläget för kunden att få jobbet utfört försöker vi ställa upp så gott vi kan. Tack återigen för de fina orden.

Med vänlig hälsning
  • 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Vi var väldigt nöjda med servicen vi fick från Delta Måleri AB, de var pålitliga, snabba och väldigt proffsiga.
    Väldigt bra jobbat, och vi hjärtligt rekommenderar dem!
    Stort tack till er på Nomen Bygg AB för det fina omdömet. Vi ser framemot fortsatt gott och framgångsrik samarbete!
    2022-03-27 Spontant omdöme
    Delta Måleri AB gjorde ett fantastiskt jobb hos oss under en veckas tid med att renovera innertak i äldre fastighet. Bemötandet var mycket professionellt, utförandet fantastiskt och varsamt. Vi är supernöjda och kommer att anlita dem i framtiden igen.
    Varmt tack Kristian för ett fint omdöme! Vi är glada över att du är nöjd med vårt utförda jobb och ser framemot att leverera våra tjänster igen. Delta Måleri AB
    2022-03-26 Insamlad av företaget
    Jag beställde spackling av väggar i hela mitt radhus.
    Delta måleri gav ett trevligt bemötande och
    gjorde ett väl utfört arbete.
    Snygga väggar med jämn finish.
    Rekommenderar!
    Tack för ett fint omdöme Jenny. Vi är glada över att du är nöjd med vårt arbete!

Vänligen
    Delta Måleri
  • 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Ett bra företag att samarbeta med
    Bra utförda jobb.
    Stort tack till er på Svensk Våtrumsteknik för det fina omdömet.
    Vi ser framemot fortsatt gott samarbete!