Delta Måleri AB

Delta Måleri AB

www.deltamaleri.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Delta Måleri AB! Vi på Delta Måleri AB har som mål att du som kund ska ha oss som ditt förstahandsval när du väljer målare i Göteborg med omnejd. För att nå detta ser vi till att utföra professionella måleriarbeten med hög kvalitet. Olika typer av måleritjänster som vi erbjuder: Interiör målning, tapetsering,...

21 omdömen om Delta Måleri AB

Mirce V
Skrev om Delta Måleri AB

Anlitade Delta Måleri AB för fasadmålning (piffa upp huset), och justering av markis. Väldigt glad över att jag valde just Delta, mycket bra och proffsigt genomfört måleri arbete, mycket nöjd. De är lyhörda, och vill verkligen att jag som kund skall vara supernöjd med deras prestation, vilket jag var, stark rekommendation!!

Svar från Delta Måleri AB

Ett stort tack Mirce och Maria för det fina omdömet. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med vårt arbete! och uppskattar verkligen de fina orden vi fick av er. Varmt tack återigen från Delta Måleri!

Marcus O
Skrev om Delta Måleri AB

Hela processen har varit fantastisk, från första kontakten, offerten, arbetet och anpassningen efter våra önskemål. Resultat blev hur bra som helst så vi kan inte säga annat än att vi är jätte nöjda och kommer fortsätta anlita Delta Måleri för våra byggprojekt framöver, både måleri och andra arbeten.

Svar från Delta Måleri AB

Tack ska du ha Marcus för fina ord, det är väldigt roligt att höra att ni är nöjda med vårt jobb. Vi ser fram emot att få medverka i ert nästa projekt. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Belinda V
Skrev om Delta Måleri AB

Bra utfört arbete och bra kommunikation. Kommer använda Delta måleri till framtida arbeten också.

Svar från Delta Måleri AB

Varmt tack Belinda för det fina omdömet. Alltid roligt att höra att kunden är nöjd, det är viktigaste för oss. Ser framemot att fixar takkupan så fort väder tillåter. Varmt tack återigen från Delta Måleri!

Vivian M
Skrev om Delta Måleri AB

Rekommenderar Delta Måleri AB starkt! Snabba, noggranna och lyssnar helhjärtade på kundens önskemål. Toppservice och trevligt bemötande!

Svar från Delta Måleri AB

Stort tack Vivian för det fina omdömet, vi uppskattar dina ord. Varmt tack från Delta Måleri!

Maria L
Skrev om Delta Måleri AB

Snabba, tillmötesgående och lätta att få tag i. Rekommenderas!

Svar från Delta Måleri AB

Ett stort tack Maria för det fina omdömet! Vi ser framemot att träffas så fort väder tillåter igen och fixa till resten. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Thomas W
Skrev om Delta Måleri AB

Behövde en firma som snabbt kunde måla om hemma hos mig. Blev glatt överraskad av den service vilja som jag mötte, trots att jag ändrade mig några gånger, om vad som skulle målas var. kan bara säga att de överträfade allt jag tidigare mött i form av attityd och service, jag ger dem mina varmaste rekomendationer /Thomas Winqvist

Svar från Delta Måleri AB

Stort tack Thomas för att du har tagit dig tiden att skriva det fina omdömet. Väldigt roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete, service och kommunikationen. Tack återigen för de fina orden, det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Erik L
Skrev om Delta Måleri AB

Delta Måleri hjälpte mig med takmålning och spackling + tapetsering av min nya lägenhet. Tack vare deras flexibilitet kunde de starta med kort varsel, vilket var ett stort plus! Jag blev supernöjd med arbetet och kan verkligen rekommendera dem.

Svar från Delta Måleri AB

Hej Erik! Ett stort tack för det fina omdömet. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med vårt arbete och uppskattar verkligen de fina orden vi fick av dig. Hoppas på fortsatt fin samarbete någon gång i framtiden. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Marie K
Skrev om Delta Måleri AB

Delta Måleri målade grannens hus och jag tyckte det såg bra ut och dom var noga med förarbetet som jag vet är viktigt av många års erfarenhet av olika målnings projekt. Jag har själv målat nedre halvan av huset men p.g.a. höjdskräck inte övre halvan. Delta Måleri åtog sig att måla övre delen av huset det blev jätte fint och dom var jätte trevliga. En annan granne till oss anlitade Delta att måla både huset och fönsterna efter att han sett killarna jobba med vårt hus. Jag kan varmt rekommendera Delta Måleri. Marie i Tuve

Svar från Delta Måleri AB

Ett stort tack Marie för det fina omdömet. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med vårt arbete! och uppskattar verkligen de fina orden vi fick av dig.. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Eda Y
Skrev om Delta Måleri AB

Jag målade om min första lägenhet, och hade redan första mötet ett stort förtroende för Delta Måleri AB då dem är väldigt professionella och tillmötesgående med frågor. Jag kände mig i trygga händer och är jätte nöjd med slut resultatet. Tack till Bolle och bästa teamet på Delta Måleri AB för detta fina jobb.

Svar från Delta Måleri AB

Varmt tack Eda! Vi är mycket glada över att vi fick vara en del av din första lägenhet och att vi fick förtroende för att göra den fin åt dig! Vi hjälper gärna till i framtida projekt också! Vänliga hälsningar från Bole och teamet på Delta Måleri!

Skärgårdens Måleri i Göteborg

Vi anlitat Delta Måleri för några utav våra uppdrag och kan inte säga mer än att dom är ett bra företag i alla olika aspekter. Vi ser fram emot fler arbeten ihop ! Mvh Skärgårdens Måleri AB

Svar från Delta Måleri AB

Tack så mycket till er på Skärgårdens Måleri, även vi ser fram emot fortsatt samarbete. Varma hälsningar! Delta Måleri AB

Målerikonsult I
Skrev om Delta Måleri AB

Delta Måleri håller avtalade tider, dessutom bemöter dom kunderna väl, och jobben blir mycket fint utförda. Hälsningar Måleri & konsult i Göteborg AB Patric Wolff

Svar från Delta Måleri AB

Tack Patric till er på Måleri&Konsult i Gbg AB för det fina omdömet. Vi ser fram emot fortsatt gott samarbete. Varma hälsningar! Delta Måleri AB

Johan P
Skrev om Delta Måleri AB

Vi anlitade Delta för målerijobb, sätta nytt innertak samt putsa väggar och lite mindre snickerier. Vi är mycket nöjda med deras arbeta. De har även en väldig hög servicekänsla och bra kunddialog. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Delta Måleri AB

Stort tack Johan för att ni har tagit er tiden att skriva det fina omdömet, väldigt roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete och kommunikationen. God Jul och Gott Nytt År från Delta Måleri teamet!

Julia G
Skrev om Delta Måleri AB

Delta svarade snabbt på min förfrågan, utförde jobbet med hög service, kom med rekommendationer på lister, färg och snobbkant vilket blev superbra. Jag är väldigt nöjd!

Svar från Delta Måleri AB

Varmt tack Julia för det fina omdömet. Vi är glada över att du är nöjd med arbetet och ser framemot att träffas på våren igen och fixa till resten. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Gunilla N
Skrev om Delta Måleri AB

Vi är otroligt nöjda med Delta Måleri. Från första stund fick vi ett mycket gott intryck av alla de som varit delaktiga i vårt projekt, såsom hantverkare, projektledare och ansvarig administratör. Det var en fröjd att se hantverkarnas arbetslojalitet, engagemang, professionalitet och se deras glädje när de arbetade. Vi är så glada över att vi anlitade Delta Måleri och att vårt nymålade hus har blivit så vackert. Vi kan varmt rekommendera Delta Måleri AB! Gunilla & Danny

Svar från Delta Måleri AB

Hej Gunilla & Danny! Ett stort tack för det fina omdömet. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med vårt arbete! och uppskattar verkligen de fina orden vi fick av er. Hoppas på fortsatt fin samarbete nu på våren. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

City Byggtjänst I Norden Ab C

Ett bra företag att samarbeta med, seriöst bolag med pålitlig personal som levererar kvalitén och håller sina deadlines. Rekommenderar varmt. City Byggtjänst i Norden AB

Svar från Delta Måleri AB

Ett stort tack till er på City Byggtjänst AB för det fina omdömet! Vi uppskattar verkligen de fina orden och ser framemot ett fortsatt gott samarbete!

OLIVER J
Skrev om Delta Måleri AB

Snabbt, prisvärt, smidigt och bra resultat summerar jag efter Delta målade om min lägenhet.

Svar från Delta Måleri AB

Varmt tack Oliver för det fina omdömet! Vi är glada över att du är nöjd med vårt utförda arbetet och ser framemot att leverera våra tjänster igen.

Asuka G
Skrev om Delta Måleri AB

Vi använde Delta måleri för ommålning av vår lägenhet och vi är enormt nöjda med resultatet! Jag skickade ett mejl och de ringde mig direkt. Det var påskhelgen men de jobbade ändå! De var professionella och kunde sin grej. De frågade om våra förutsättningar och görde precis som vi ville, de gjorde även det lilla extra som resulterade till ett väldigt snyggt slutresultat. Dessutom var dem väldigt trevliga, flexibla och hjälpsamma 😀 Vi kommer definitivt anlita Delta måleri igen om vi behöver ytterligare hjälp med ommålning. Vi är mycket nöjda med resultatet och företaget. Rekommenderas starkt!

Svar från Delta Måleri AB

Tack så mycket Asuka för ett mycket fint omdöme. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med vårt arbete och är det angeläget för kunden att få jobbet utfört försöker vi ställa upp så gott vi kan. Tack återigen för de fina orden. Med vänlig hälsning Delta Måleri AB

Nomen Bygg Ab N
Skrev om Delta Måleri AB

Vi var väldigt nöjda med servicen vi fick från Delta Måleri AB, de var pålitliga, snabba och väldigt proffsiga. Väldigt bra jobbat, och vi hjärtligt rekommenderar dem!

Svar från Delta Måleri AB

Stort tack till er på Nomen Bygg AB för det fina omdömet. Vi ser framemot fortsatt gott och framgångsrikt samarbete! Delta Måleri AB

KRISTIAN V
Skrev om Delta Måleri AB

Delta Måleri AB gjorde ett fantastiskt jobb hos oss under en veckas tid med att renovera innertak i äldre fastighet. Bemötandet var mycket professionellt, utförandet fantastiskt och varsamt. Vi är supernöjda och kommer att anlita dem i framtiden igen.

Svar från Delta Måleri AB

Varmt tack Kristian för ett fint omdöme! Vi är glada över att du är nöjd med vårt utförda jobb och ser framemot att leverera våra tjänster igen.

Jenny M
Skrev om Delta Måleri AB

Jag beställde spackling av väggar i hela mitt radhus. Delta måleri gav ett trevligt bemötande och gjorde ett väl utfört arbete. Snygga väggar med jämn finish. Rekommenderar!

Svar från Delta Måleri AB

Tack för ett fint omdöme Jenny. Vi är glada över att du är nöjd med vårt arbete! Vänligen Delta Måleri

Svensk Våtrumsteknik I Göteborg Ab S

Ett bra företag att samarbeta med Bra utförda jobb.

Svar från Delta Måleri AB

Stort tack till er på Svensk Våtrumsteknik för det fina omdömet. Vi ser framemot fortsatt gott samarbete!