Alla kategorier Begagnade bilar Halland Varberg Deluxe Bil i Kba AB

Pollengatan 1, 432 48 Varberg — Visa karta

Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV
Backman Bil
Lena S:
Hej! Vid bilköp vänder jag mig till Backmans bil i Kungälv. Blir alltid väl mottagen och köpen faller mig i smaken. Anlitar ingen annan fi...

Läs vad 1 kund tycker om Deluxe Bil i Kba AB

• Viktor W
    Viktor W skrev om Deluxe Bil i Kba AB
    Jag är på jakt efter en BMW 1-serie och hittade en intressant bil på Blocket från Deluxe Bil. Efter 40 mils bilåkande till firman, som tur var bara delvis för att se på bilen, dök jag upp. Då visade det sig att de inte ville släppa iväg bilen för en provtur - jag fick helt enkelt inte provköra den!

Anledningen var, enligt säljaren, att deras bilar var rekonditionerade och att man i det närmsta måste ha bestämt sig och gjort upp affären innan man får provköra bilen. Detta sätt att handla bil passar helt enkelt inte mig - jag tänker och känner in om bilen kan vara något för mig just under provkörningen. Så för min del blev det ingen affär här utan jag får gå till någon annan fira att köpa bil, som passar mig bättre.

Men det var en vänlig säljare, om än med lite konstig försäljningsmetod. Så att provköra en bil får max betyg två, men jag vill ju heller inte antyda att dom inte är seriösa att göra affärer med så att de får en trea.

Pollengatan 1, 432 48 Varberg