Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Nacka Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB

Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB

Snickarvägen 3, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Vi på Di-mas Bygg & Fastighetsservice har varit med sedan 1987 och har därför lång erfarenhet av branschen. Vi har som mål att erbjuda dig som kund en service med hög kvalitet som samtidigt känns prisvärd. Vi erbjuder lokalvård i både privat och offentlig miljö. Såsom företagsstädning, golvvård, storstädning, skolstädning, butiksstädning, byggstädning och trappstädning. Sedan 2011 har vi även utökat vår verksamhet till att arbeta med garagestädning, golvslipning, teknisk förvaltning för bostadsrättsföreningar m.m. Vi har nöjd kundgaranti och personalen stimuleras av att ha ett personligt ansvar för att arbetet blir rätt utfört. Vill du anlita oss för att få rent och snyggt. Tveka inte att höra av dig till oss på Di-mas Bygg & Fastighetsservice. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Utmärkt bemötande
    Högsta betyg Läs mer
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Flyttstädning vilket inkluderade önskemål om bättre rengöring av ugn. Sköttes på ett personligt och proffsigt sätt av Dima's. Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    extremt service inriktade, trevliga och tillmötesgående. tar kritik på ett bra sätt och allmänt bra att ha och göra med Läs mer
  • Märta H
    Märta H skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Vår bostadsrättsförening köpte städtjänst till våra 7 fastigheter. Företaget är samarbetsvilligt och rättar till
    uppkomna "missar" på en gång. Vi har blivit mycket väl
    bemötta. Bra service.
    Ett företag som det är lätt att samarbeta med. Läs mer
  • HusmanHagberg Farsta
    HusmanHagberg Farsta skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Alltid tillmötesgående, duktiga och ansvarstagande. Kan starkt rekommendera Di-mas. Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Städverksamheten fungerar bra, men fastighetsskötseln är splittrad med olika besked av arb. instruktion, och ansvarsförfelöningen är oklar. Läs mer
  • Rose marie E
    Rose marie E skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Vi köper veckostädning och är nöjda för det mesta. Ibland kan vissa saker missas men de är alltid lyhörda för våra synpunker och fixar det vi inte varit nöjda med Läs mer
  • Susanna W
    Susanna W skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Städpersonalen är kunnig och pålitlig. Toppen! Läs mer
  • Parasto S
    Parasto S skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Vi hade dem som Städfirma för vårat kontor i Stockholm och samarbetet har fungerat mycket bra Läs mer
  • Anamaria W
    Anamaria W skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Mycket bra företag som städar på vårt kontor.
    De är mycket vänliga och håller alltid vad dom lovar.
    Snabb och bra service. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Di-mas Bygg & Fastighetsservice AB
    Di-mas Bygg & Fastighetsservice hjälper vår brf-förening med förvaltning och städning sedan flera år tillbaka. Vi är mycket nöjda! Servicenivån och kunnandet är mycket högt. Läs mer

Snickarvägen 3, 132 38 Saltsjö-boo