Diamönd bygg

Ring 073-894 24 70 www.diamondbygg.se

5 omdömen om Diamönd bygg

Jesper E
Skrev om Diamönd bygg

Diamönd bygg hjälpte mig med markarbete för ett spabad. Arbetet blev proffsigt utfört och gjordes inom den tid vi kommit överens om. Jag valde dem då de hade det mest fördelaktiga priset och jag kan tänka mig att anlita dem för andra arbeten.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Daniel T
Skrev om Diamönd bygg

Diamönd byggde en altan till mig och jag är mycket nöjd. De jobbade snabbt, och resultatet blev väldigt bra. Mycket nöjd!

Alice L
Skrev om Diamönd bygg

Slipade min altan. Mycket vänliga o proffsiga. MEN altanen oljades bara en gång, dom borde gjort det åtminstone 2 ggr. Jag har nu redan oljat den 2 ggr efteråt, mycket tidigare än dom rekommenderade. Glad o nöjd med resultatet men som sagt, OLJA behövs 🤗🤗🤗

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Annika O
Skrev om Diamönd bygg

Snabb service och bra utfört jobb. Jag kan definitivt anlita dem igen.

Svar från Diamönd bygg

Tack Annika vi hoppas att träffas snart Mvh Diamönd Bygg AB

Maria M
Skrev om Diamönd bygg

Bra arbete, trevliga målare. Dock svårt att kommunicera efter avslutat arbete. En del målarutrustning blev kvar och har inte blivit upphämtat, vet inte hur länge det ska stå och när jag kan åka till återvinning med dem...

Svar från Diamönd bygg

Hej Maria, vi har inte fått ett e-postmeddelande för att meddela oss det, men vi kommer ändå att fixa det så snart som möjligt Mvh Diamönd Bygg AB

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen