Diamönd bygg

Concordiavägen 10, 127 34 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Diamönd bygg

• 2020-09-02

Jesper E skrev om Diamönd bygg
    Diamönd bygg hjälpte mig med markarbete för ett spabad. Arbetet blev proffsigt utfört och gjordes inom den tid vi kommit överens om. Jag valde dem då de hade det mest fördelaktiga priset och jag kan tänka mig att anlita dem för andra arbeten. Läs mer
  • 2020-08-18

Daniel T skrev om Diamönd bygg
    Diamönd byggde en altan till mig och jag är mycket nöjd. De jobbade snabbt, och resultatet blev väldigt bra. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-08-09

Alice L skrev om Diamönd bygg
    Slipade min altan. Mycket vänliga o proffsiga. MEN altanen oljades bara en gång, dom borde gjort det åtminstone 2 ggr. Jag har nu redan oljat den 2 ggr efteråt, mycket tidigare än dom rekommenderade. Glad o nöjd med resultatet men som sagt, OLJA behövs 🤗🤗🤗 Läs mer
  • 2020-08-07

Annika O skrev om Diamönd bygg
    Snabb service och bra utfört jobb. Jag kan definitivt anlita dem igen. Läs mer
    2020-08-07 Diamönd bygg svarar Annika O
    Tack Annika vi hoppas att träffas snart
    Diamönd Bygg AB
  • 2020-08-05

Maria M skrev om Diamönd bygg
    Bra arbete, trevliga målare.

Dock svårt att kommunicera efter avslutat arbete. En del målarutrustning blev kvar och har inte blivit upphämtat, vet inte hur länge det ska stå och när jag kan åka till återvinning med dem... Läs mer
    2020-08-05 Diamönd bygg svarar Maria M
    Hej Maria, vi har inte fått ett e-postmeddelande för att meddela oss det, men vi kommer ändå att fixa det så snart som möjligt
    Diamönd Bygg AB

Concordiavägen 10, 127 34 Skärholmen