Dimax

Dimax

dimax.se
  • BadgeThreeYears

Dimax är ett familjeföretag som grundades 1984 men som sedan 2014 inriktar sig endast inom Lokalvård. Varför inte överlåta städning av bostäder, lokaler och kontor till oss så kan du umgås mer med familj och vänner. Vi tar hand om din städning i Stockholm. Vi har den kunskap samt erfarenhet som krävs för att utföra jobbet effektivt...

71 omdömen om Dimax

Sedan starten hos Reco 2021

Lotta Anncharlotte V L

Redan vid första kontakten fick jag ett mycket trevligt och personligt bemötande. Hade läst på hemsidan vad som ingick men fick en snabb genomgång av vad som ingick i flyttstäd. Städningen var fantastiskt bra utförd trots problem med ugnslucka. Det löstes kvickt dagen efter. 48 timmars garanti på städning gjorde att vi kände oss både lugna och trygga. Mycket prisvärt!

Arild H
Skrev om Dimax

De kom på superkort varsel och vara klara väldigt snabbt. Kunde inte rekommendera mer!

Ida F
Skrev om Dimax

Allt var väldigt smidigt, från bokning till att städet var klart. MVG!

Åsa I
Skrev om Dimax

Fönstertvätt, snabba svar, effektivt arbete

Mikael J

Bokade flyttstäd. Prisvärt och mycket bra utfört arbete!

Magnus A

Smidig bokning och klockren städning. Vi körde hemstädning

Aleksandar J

Supernöjd med deras service. Riktiga proffs som man kan lite på, som gör det där lila extra.. 10/10

Stefan V

Perfekt flyttstädning och enkel och smidig kommunikation!

Vahid M
Skrev om Dimax

mycket professionellt och noggrant snabbt återkoppling

Aleidon A

Jag är väldigt nöjd med Dimax, dem städar hos mig minst 1 gång i månaden och gör det väldigt bra samt väldigt smidigt med nyckelhantering. Dem är väldigt måna om service och är grymma på det :)

Oscar Simon E

Riktiga problemlösare, proffsigt.

Sam K
Skrev om Dimax

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Sodad I
Skrev om Dimax

Hej! Har använt Dimax nu i tre år på olika typer av jobb. Både som privatperson för hemmet och för mina företagsjobb. Jag kan bara säga en sak! De är fantastiska på det de gör. Snabba, glada, men framförallt noggranna och duktiga. Fräschheten man kliver in i efter deras städning blir man helt enkelt beroende av. Tro mig! Ni ångrar er inte om ni anlitar Dimax.

Nenad D
Skrev om Dimax

Jättebra företag. Gjorde ett perfekt städjobb..Bra pris också.

Vincent B

Proffsigt, kompetent och väldigt trevligt

Zoran B
Skrev om Dimax

Städning i världsklass! Rekommenderas!

Andreas J

Mycket bra städföretag. Flexibla, lyhörda och duktiga. Blir tokrent när de är klara!

Sebastian W

Väldigt bra, professionellt bemötande och ett väl utfört arbete

Marie W
Skrev om Dimax

Absolut det bästa städbolag vi någonsin haft , använder Dimax i företaget och provat Absolut överlägset , skinande rent överallt

Maria E
Skrev om Dimax

Som säljare släppte jag in städteamet. Vår överenskommelse var att de skulle kontakta köparen innan de var klara. Köparen säger sig inte ha blivit kontad, utan att han kontaktade städföretaget för att höra efter vilken tid de skulle vara klara. Städteamet hade sagt att de är klara och att han kunde komma upp till lägenheten. Väl uppe i lägenheten, enligt köparens utsaga, var städteamet ej på plats. De hade gått och lämnat lägenheten olåst. Oklart hur länge. Jag som anlitade företaget kan ej ge recension på den utförda...

Svar från Dimax

Hej Magdalena. Detta var tråkigt att höra. Tyvärr har ni haft kontaktat med en utav mina under entreprenader och denna information känner inte jag till. Det är väldigt synd att Ni inte fått veta vem som är ansvarig. Denna under entrepenad har fått sparken utav mig så detta skall aldrig mer ske. Jag ber om ursäkt åter igen. Jag har annars Trygg Hansa som försäkrings bolag och skulle något ske hade det löst sig utan problem. Tror inte att någon skulle gå in i en tom lägenhet och ta saker men förstår Er oro. Ni kan gärna kontakta mig så kanske vi kan ordna något. //Suzana

Esa F
Skrev om Dimax

Svarar snabbt, har koll på offerter o vad som sagts. Utmärkt kundservice,

Tom M
Skrev om Dimax

Snabbt och smidigt bytte dom våran låscylinder och fick nya nycklar. Prisvärt och bra service!

Tomas G

Professionellt, smidigt och snabbt

Malin S
Skrev om Dimax

Väldigt nöjd. Lever upp till mina förväntningar!

Kamjar R

Använder Dimax för hemstäd ett par gånger varje månad och är otroligt nöjd. Har använt mig utav flera företag genom åren och har äntligen hittat en riktigt bra städfirma. Proffsiga, hjälpsamma och otroligt duktiga på det de gör. Rekommenderas!

Mira K
Skrev om Dimax

Väldigt trevliga och noggranna!

Pirre S
Skrev om Dimax

Det lilla företaget som vuxit har sin ägare att tacka.. Hon har alltid velat bli bättre & värnar om sin personal.. Ödmjukhet och respekt känner jag när de intar vårt hem.. Dessutom är detaljerna i t.ex bäddningen osv lika roligt som själva städningen..🙏 Bara att gratulera & varmt rekommendera dessa hårt arbetande glada tjejer och killar Mvh /P.

Daniel G

Superproffsiga och supertrevliga..kommer aldrig ta in någon annan firma än Dimax i framtiden

Carlsten G

Bra service och städning. Vi är väldigt nöjda.

Eric S
Skrev om Dimax

Allt enligt överenskommelse, punktliga och bra kommunikation. Flyttstädningen var riktigt bra gjord och lägenheten såg ut som ny. Rekommenderar definitivt Dimax för hem och flyttstäd!

Belgin F

Supernöjd, strålande rent in i minsta detalj, kommer anlita igen!

Mike S
Skrev om Dimax

Jätte nöjd, tack så mycket för hjälpen

Christoffer B

Bästa städföretag jag haft att göra med! Punktlig och väl gjorda jobb!

Angelica H

Har använt mig av dem för första gången vad gäller visningsstäd. Då jag själv är pedant, blev jag uppriktigt glad att se jag gjort rätt val. Såg direkt att dessa kunde städa ordentligt. Kan ligga något högre i timpris än andra men det får man tillbaka med råge då en annan städfirma offererat 16h ( 2 personal x 8 ). Detta team gjorde jobbet på halva tiden och fick bort rejäla kalkfläckar vid dusch + wc som andra firman menade var omöjligt. Så pass nöjd att jag ska höra om dem har veckostäd. Anne Holm

Malin .
Skrev om Dimax

Dimax Är ett underbart företag som är noggranna, duktiga på allt vad företaget erbjuder, otroligt fina anställda som alltid bemöter en med ett leende. Kan inte känna mig bekvämare eller nöjdare än vad jag gör med att ge dom fria händer i mitt hem då jag alltid kommer hem till ett skinande hem! Ett företag som gör det extra lyxigt i vardagen med perfektion! Tusen tummar upp!

Cecilia L

Kan rekommendera! Alltid proffsiga och flexibla och så skönt att få rent och fint hemma!

Helen M
Skrev om Dimax

Väldigt nöjd och skinande rent! Högsta betyg!

Sam K
Skrev om Dimax

Väldigt professionella, både i bemötande och utförande! Snabb responstid och flexibla. Rekommenderas varmt!

Sofia B
Skrev om Dimax

Väldigt service minded och flexibla

Therese R

Mycket duktiga och pålitliga! Rekommenderas varmt.

Robert S

Jag köpte en komplett flyttstädning. Dimax var otroligt smidiga att ha att göra med inför uppdraget, städningen utfördes med riktigt bra resultat och inga konstigheter i efterhand med faktureringen. Jag är jättenöjd och hade absolut anlitat städfirman igen om vi hade bott kvar i Stockholm (firmans arbetsområde). Prisvärt!

Sara I
Skrev om Dimax

Noggranna , trevliga och proffsiga!

Per F
Skrev om Dimax

Alltid toppen och bra personal trevlig chef

Sudden
Skrev om Dimax

Punktliga, snabba, noggranna och otroligt trevliga! Anlitar dem till alla jobb där jag behöver städning. Prisvärda och reco! Helt enkelt!

Annétte W

Min upplevelse är alltid över förväntan med Dimax. Den städning och tänket deras anställda går in med i sitt uppdrag är fantastiskt. Vill inte ha nån annan leverantör /Anette

Flyttstädning .

Slarvigt arbete rakt av. Var tvungen att komma tillbaka och ändå var det vissa delar som var smutsigt tråkigt

Svar från Dimax

Detta kan inte stämma. Vi åtgärdar alltid eftersom Ni har 48 tim städgaranti. Lämnar aldrig en kund i detta läge. Va har Ni för adress?

Fredrik Lindström Bygg & Vvs Ab F

Bästa städbolaget i Stockholm. Har samarbetat i flera år och är alltid nöjd med resultatet.

Barbro A

Hemstädning har förändrat mitt liv till viss del. Jag behöver inte längrer ha ångest över att det är ostädat. Dimax är flexibla och även om det blivit något missförstånd kring tiden så löser det sig direkt. Jag är supernöjd!

johanna l

Så nöjd med deras jobb! Kan verkligen rekommendera dem! / Johanna

Helena K

Vi är väldigt nöjda med Dimax, vi har använt dem för hjälp med kontorsstädning. De är snabba på att svara på mail och återkopplar snabbt på frågor. Vi var mycket nöjda med deras tjänster och service. Kan varmt rekommendera Dimax.