Läs vad 23 kunder tycker om Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba 2

2022-05-18 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande och bra hjälp
    Vid mina ryggbesvär
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jimmy är den bästa kiropraktör som jag har träffat hittills. Väldig kunnig och visar en genuin intresse för att hjälpa en. Min känsla är att han älskar sitt jobb. Minst 40 minuter blev jag behandlad varje gång i motsatts med andra kiropraktöerer som ger 10 stressade minuter till damma pris. Rekommenderar honom till 100% .
    2022-05-04 Verifierad kund
    Enkelt & effektivt. Proffsigt intryck samt idrottsintresserad.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Grymt mottagande, inget att anmärka på alls.
    Kiropraktorbehandling.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Alltid ett trevligt glatt bemötande.
    Jag förväntade att min rygg skulle kännas bra efter besöket,
    och det gjorde den!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jag får alltid den kiropraktiska behandling som jag behöver, kroppen svarar alltid bra på behandlingen.
    Lika viktigt är det att Jimmy har ett trevligt sätt att bemöta patienter som gör att man slappnar av.

Varje gång får man dessutom bra träningsråd.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Kunskap och humor är en mycket bra kombination. Proffsigt bemötande, rekommenderas starkt.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jimmy är både professionell, personlig och trevlig. Och framförallt får jag bra vård! Rekommenderas verkligen!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mycket bra. Får fantastisk hjälp med mina leder.
    2022-04-30 Verifierad kund
    jag blev bemött av en väldig engagerad och kunnig person och trevlig var han på köpet .På grund av mina muskulerar problem skräddersydde han ett träningsprogram
    Utmärkt på all vis . Proffsigt, tryggt, avslappnat
    2022-04-30 Verifierad kund
    Bra bemötande. Han vet vad han skulle göra, kunnig och trevlig. Behövde hjälp med ryggen som jag hade ont i, fick övningar och hjälp på plats.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Tack Eduardo!
    Va härligt att du är nöjd med mitt arbete!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Toppen bemötande o lyhörd.
    Duktig, trevlig
    Tack Mia! Alltid lika trevligt när du kommer på besök, även om anledningen kanske inte är den roligaste. Välkommen tillbaka vid behov! Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    En kunnig och pedagogisk kiropraktor som förklarar varför det ser ut som det gör och sedan åtgärdar problemet. För mig har det underlättat min vardag.
    Pedagogiken har jag troligtvis fått av min blivande fru. Va härligt att vardagen känns lättare. Det är ju där vi lever Var Dag. Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    Har fått kunnig och konkret hjälp med en axel. Jag kom dit med smärta och rädsla för kronisk fysiskt skada och åkte därifrån betydligt rörligare och smärtfri med hopp om att kunna bli helt återställd. Dessutom var det en positiv och underhållade upplevelse att bli behandlad och en självförtroende boost. Jag återkommer!
    Härligt Malin. Axelbesvär är starkt kopplade till rädslan. Skönt att vi kunde övervinna den så att du kunde hoppa vidare till en friare vardag! Du är välkommen tillbaka när din kropp behöver! Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket bra service och vård. MvhPasi
    Tack Pasi! Dina ord är precis så som jag hoppas att alla ska tänka om mig! Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jimmy är för det första väldigt trevlig. Hans sätt att arbeta är tydligt och rakt på vilket passar mig bra, han informerar och gör och har hjälp mig många gånger med min onda nacke och rygg.
    Tack Ulrika för de vänliga orden! Det är viktigt för mig att jag upplevs som tydlig. Annars hoppas jag att patienten berättar för mig att jag är otydlig så att jag kan förklara på ett annat sätt! Trevlig Valborg! Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Jag hade väldigt ont i ryggen. Redan ett par dagar efter första besöket så började ryggen bli bättre. Fick många instruktioner via mail, på övningar som var bra för min rygg. Mycket nöjd med mina besök.
    Va härligt att du känner dig nöjd. Hjälp till självhjälp är en viktig del av en behandling. Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    Hej! Jag fick en jätte trevlig bemötande i kiropraktor iTumba. Jag känner mig bättre efter min besök där. Jag är tacksam till min kiropraktor som var jätte snäll och trevlig. Jag rekommenderar de till mina vänner
    Hälsningar
    Tack Sevdzhan. Hoppas att dina besvär fortsätter minska framöver.
    Jag är själv tacksam för trevliga patienter.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och trevlig! Rekommenderas starkt.
    Tack Dennis! Dina ord värmer. Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba
    2022-04-28 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och professionell. Löser alltid upp alla låsningar. Jag går alltid till Jimmy. Han är bäst!
    Det glädjer mig att vi kan lösa dina besvär när de uppstår! Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba