Kiropraktorvård Tumba

Kiropraktorvård Tumba

Ring 073-982 66 73 kiropraktorvard.se

Välkommen till Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba! På Gröndalsvägen 12A i Tumba hittar du Kiropraktorvård Tumba - Din kiropraktor i Tumba. Vi som jobbar här är legitimerade kiropraktorer med legitimation som är utfärdad av socialstyrelsen. Som leg. kiropraktor har vi specialiserat oss på problem med rörelseapparaten....

101 omdömen om Kiropraktorvård Tumba

Pirkko-liisa A
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Fick hjälp för ryggsmärta och övningar som jag ska göra hemma. Har varit hos honom flera gånger och mycket nöjd .

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 863 omdömen 4.7 av 863 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Annika L
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket proffsigt bemötande. Bra och tydlig information. Ett bra sätt att få individuellt anpassade övningar att skriva ut eller i app med tydliga beskrivningar av utförande. Och uppföljning på det.

Caroline A
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket bra och trevlig kiropraktor! Första gången jag provar att gå till kiropraktor (i stort) så positivt överraskad över både bemötande och resultatet av behandlingen.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Marie G

Bästa Jimmy Alltid lyssnar och hjälper, aldrig en tråkig stund

William G
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Bra och fick hjälp med mitt problem

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Kristina F
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Proffsig kiropraktor med väldigt flexibla öppettider

Lisbet C
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jimmy är öppen och pratar gärna om vad som helst och berättar under behandlingen vad som sker. Det känns att han vet vad han gör vilket ger en trygghet och man kan slappna av. Stort bonus är att man snabbt kan få hjälp det är ju när man kontaktar man behöver hjälpen och man inte vill vänta i 6 veckor eller så på en tid.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Malin S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Tar sig tid lyssnar möter mig som kund med omtanke och bred kunskap. Får en att le trots svåra arm smärtor , har en tydlig plan för behandlingen och vad vi ska försöka komma fram till .och vad som blir nästa steg.. .

Kerstin S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket bra! Proffesionellt, hög kompetens, ingav förtroende! Kunde gå därifrån med rak rygg och utan smärta som i ryggen!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 431 omdömen 4.7 av 431 omdömen

Matilda N
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Tack för jättebra hjälp med ryggont! Rekommenderar!

Berit H
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jag blev trevligt mottagen. Jag trodde att mitt onda i låret var ischias men efter undersökning sa kiropraktorn att det var en muskel, han tryckte och så fick jag träning att göra

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Thirumavalavan S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Riktigt bra ställe. eventuellt ska ha flera besök

Monica L
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Alltid lika professionellt och trevligt bemötande.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Olle Gerhard S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Fick en rekommendation av bekant.... Proffsigt !

Mikael J
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Nyligen inflyttad i Vårsta så fick chansa med att kontakta Jimmy efter lite sökningar som finns i Tumba. Fick snabbt hjälp, väldigt omtänksam, tålmodig och konkret... dvs 5 stjärnor när det skitit sig med ryggen och man är väldigt utsatt. Rekommenderas varmt!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Marit G
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jimmy har alltid ett trevligt bemötande och kan sin sak! Kan verkligen rekommendera honom.

Susanne A
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jag tyckte det var bra bemötelse och trevlig bar han..

Yvonne S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete.

Joakim S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Bra service, hög tillgänglighet. Inget att anmärka på.

Per Sture A
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mkt bra kiropraktor. Lätt att få förtroende för.

Svetlana H
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Kunnig kiropraktorn som hjälpte mig att vara utan fruktansvärt ont .

Rose Marie M
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Proffesionell och väldigt kunnig. Behandlade mitt problem med expertis och trevligt bemötande.

Gerhard J
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket bra bemötande Behandlingen ger bättre resultat än jag väntat mig. Korta väntetider på behandling. Förtroendeingivande analys av mina skador och relevant behandling.

Fredrik K
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket bra mottagande. Jag hade förhoppningar om att få mycket bra hjälp och man levde upp till förväntningarna på ett mycket bra sätt.

Hugo Anders Kennet J
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Bra bemötande Fick tid samma dag jag ringde Behandlingen av mitt ryggskott helt ok

Janet B
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Vänligt och professionellt bemötande. Behandlingen motsvarade mina förväntningar och behov.

Michlin J
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Alltid lika nöjd efter ett besök hos jimmy som är väldigt proffisionell och tar sin tid för att hjälpa en. Ska du besöka en kiropraktor? besök Jimmy! Rekommenderas starkt.

Ahlam H
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jag blev bra bemött och en trevlig kiropraktor. Jimmy lyssnade på mig och gav mig ett träningsschema

Joanna W
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Trevlig och proffsig kiropraktor.

George J
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Fullt godkänt, har inget att anmärka på

Annica Elisabeth J

Trevlig, duktig och informativ. Tack

Anders B

Kunnig, påläst och hjälpsam Prisvärt

Anneli Margareta M

Engagerad Inlyssnande Informativ Kompetent

Anne-Mari T
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Bra behandling som åtgärdade minba ryggproblem snabbt.

Mats K
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Bra på alla sätt, utom att texten i denna ruta måste vara åtminstone 30 tecken. /Mats Kardell

Georgios K
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jag blev bra bemött och hade en trevlig duktig kiropraktor

Karin Ingalill N

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svante T
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Noggrann och lättsam undersökning och lättfattliga instruktioner. Första gången på besök hos kiropraktor så jag hade egentligen inga förväntningar. De jag ev. hade levde företaget upp till. Uppskattade även den korta kötiden för besök. företaget kan rekommenderas.

Johan Z
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket proffsigt bemötande med en engagerad kiropraktor som säkerställer mina problem. Är lyhörd och med det gjort ett fantastiskt jobb

Lars L
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Proffsigt. Utmärkt som vanligt. Gott resultat.

Nihat B
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Trevligt, otroligt bra bemötande.

Teresa E
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Väldigt bra bemötning! Fick hjälp för mitt besvär.

Jerry H
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

En kiropraktor som bryr sig om kunden och gör ett bra jobb för att åtgärda felaktigheter som jag orsakat med tunga lyft etc. Sammantaget en fantastisk Kiropraktor! Tacka för all hjälp!

Lara N
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Jätte bra bemötande. Jätte duktig!

Maria Del Carmen V
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Fick ett mycket vänligt bemötande och med mycket empati. Jimmy lyssnade på mig och gav mig råd om hur man undviker smärta och dessutom gav mig ett träningsschema. Efter behandling mådde jag direkt bra,huvudvärken, yrsel och nacksmärta (sedan 21-10-2022) försvann direkt,nu kan jag röra mig och sova gott utan smärta och tränar enligt schemat. Kunnig och professionell kiropraktor jag rekommenderar Jimmy Brixing varmt. 🙋🏻‍♀️👍🍀🌞💐

Dragan S
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mycket bra proffs bra bemötande

Erik W
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Bra upplevelse. Vänligt bemötande, tog sig tid att svara på frågor, kunnig och professionell. Rekommenderas!

Cedomir D
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Mkt proffesionellt ställe man får en detaljerad beskrivning på diverse problem och alltid trevliga och tillmötesgående kan absolut rekommendera min doktor jag går hos Jimmy legend

Sedat T
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Väldigt duktig och trevlig bemötande

Eva Vivi-Anne P
Skrev om Kiropraktorvård Tumba

Blev väl bemött både vid bokning och besök. Fått de mejlen, jag blivit lovad. Även fått en bedömning av min skada.