DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Gamla Tuvevägen 23, 417 05 Göteborg — Visa karta

4.5 i betyg av av 4 omdömen
Välkommen till DNB Bygg & Fastighetsservice!

Vi är ett byggföretag som startade med idén att hjälpa våra kunder att förverkliga deras drömmar. Vi utför byggtjänster åt både privatpersoner och företag i hela Göteborg och sätter alltid kundens behov i centrum

Av oss kan du få hjälp med nybyggnation, ombyggnation, renovering, takomläggning, golvläggning och mycket mer. Vare sig det är ett stort eller litet byggprojekt du vill utföra gör vi jobbet med passion. Hör av dig så berättar vi mer om hur vi kan ta oss an ert nästa projekt!

Läs vad 4 kunder tycker om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

• 2018-08-31

Emir M skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB
    Totalrenovering av nedervåning och installation av nytt kök.

DNB Bygg var mycket professionella i utförandet. DNB Bygg var rådgivande och uppmärksamma under projektet.
    Kontakten med Byggledaren fungerade smidigt och all extra arbete och önskemål som inte fanns med i underlaget sköttes professionellt och uppfylldes utan krångel.
    Snickarna var noggranna och hemmet var alltid snyggt städat innan arbetsdagens slut. Läs mer
    DNB Bygg & Fastighetsservice AB gillar detta
  • Reco tipsar om:
    4.7 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Tagenevägen 12, 42259, Hisings Backa
  • 2018-05-03

Hannie L skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB
    Mycket trevliga och tillmötesgående, kontakten fungerade bra och de höll tidsramen. Den hantverksmässiga kvaliteten är helt ok men brister i finishen. Vissa ställen är inte så omsorgsfullt gjorda som man kan önska av proffs. Men sammantaget rimligt pris för utfört arbete inom rimlig tid. Läs mer
    DNB Bygg & Fastighetsservice AB gillar detta
  • 2018-01-24

Manuel s skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB
    Vi fick vårat badrum uppbyggt. Vi hade bra kommunikation. Jobbade bra och snabbt. Blev väldigt bra. Super nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt! Läs mer
    DNB Bygg & Fastighetsservice AB, DNB Bygg & F gillar detta
  • 2018-01-15

Jonas T skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB
    Vi fick ett väldigt bra bemötande från DNB bygg. Dom bytte parkettgolv i lägenheten samt renoverade takterrassen. Allt gick snabbt och bra och vi är väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
    DNB Bygg & Fastighetsservice AB, DNB Bygg & F gillar detta

Bästa byggföretagen i Göteborg: