DNB Bygg & Fastighetsservice AB

DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Ring 076-076 76 79 www.dnbbygg.se

Välkommen till DNB Bygg & Fastighetsservice! Vi är ett byggföretag som startade med idén att hjälpa våra kunder att förverkliga deras drömmar. Vi utför byggtjänster åt både privatpersoner och företag i hela Göteborg och sätter alltid kundens behov i centrum Av oss kan du få hjälp med nybyggnation, ombyggnation, renovering,...

5 omdömen om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

FRIDA G
Skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Väldigt professionell hjälp på kort varsel - jag kunde få hjälp med installation av badkar redan samma dag! Kommer definitivt anlita igen och kan varmt rekommendera!

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Emir M
Skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Totalrenovering av nedervåning och installation av nytt kök. DNB Bygg var mycket professionella i utförandet. DNB Bygg var rådgivande och uppmärksamma under projektet. Kontakten med Byggledaren fungerade smidigt och all extra arbete och önskemål som inte fanns med i underlaget sköttes professionellt och uppfylldes utan krångel. Snickarna var noggranna och hemmet var alltid snyggt städat innan arbetsdagens slut.

DNB Bygg & Fastighetsservice AB gillar detta
Hannie L
Skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Mycket trevliga och tillmötesgående, kontakten fungerade bra och de höll tidsramen. Den hantverksmässiga kvaliteten är helt ok men brister i finishen. Vissa ställen är inte så omsorgsfullt gjorda som man kan önska av proffs. Men sammantaget rimligt pris för utfört arbete inom rimlig tid.

DNB Bygg & Fastighetsservice AB gillar detta
Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Manuel s
Skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Vi fick vårat badrum uppbyggt. Vi hade bra kommunikation. Jobbade bra och snabbt. Blev väldigt bra. Super nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt!

DNB Bygg & Fastighetsservice AB och DNB Bygg & F gillar detta
Jonas T
Skrev om DNB Bygg & Fastighetsservice AB

Vi fick ett väldigt bra bemötande från DNB bygg. Dom bytte parkettgolv i lägenheten samt renoverade takterrassen. Allt gick snabbt och bra och vi är väldigt nöjda med resultatet.

DNB Bygg & Fastighetsservice AB och DNB Bygg & F gillar detta