Donna Derma

Hantverkargatan 23, 112 21 Stockholm — Visa karta

Donna Derma grundades 2003 och är medlem i Sveriges Hudterapeuters Riksförbund. Vi är auktoriserade hudterapeuter och är även diatermicertifierade. Professionella behandlingar med personligt och varmt bemötande är något som kännetecknar oss. Just nu finns vi på Kungsholmen, välkomna att boka tid!

Läs vad 6 kunder tycker om Donna Derma

• Anna O
    Anna O skrev om Donna Derma
    Har varit kund hos Avid i många år och är alltid nöjd när jag varit där. Läs mer
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Donna Derma
    Fantastiska behandlingar och produkter. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christine B
    Christine B skrev om Donna Derma
    Hos Avid på Donna Derma ges professionella behandlingar i absolut toppklass! Här får du ett lyhört, varmt och personligt bemötande. Detta kombinerat med att Avid besitter en helt lysande yrkesskicklighet, har en intuitiv känsla för såväl detaljer som helheten samt alltid är uppdaterad på det senaste i branschen gör detta företag enastående! Avid är sannolikt unik på det sättet att hon är enastående skicklig på alla typer av behandlingar hon utför på sin salong. Innan jag hittade till Donna Derma hade jag gått på många av de övriga toppsalongerna för hud-och fotvård i Stockholm, så jag har mycket att jämföra med. Jag är stamkund hos Avid sedan många år tillbaka och ger mina allra varmaste rekommendationer till denna salong! Håller med tidigare kunder att Donna Derma bör ha betyget stark 5:a! Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Donna Derma
    För ca 10 år sedan fick jag rekommendationen av en annan hudterapeut som skulle dra ner på sin verksamhet att gå till Donna Derma. Det ångrar jag inte! Jag har alltid blivit proffsigt, och mycket vänligt bemött. Jag har känslig hud och rosacea och har provat alla möjliga behandlingar (inklusive starka mediciner) med måttliga eller dåliga resultat och ibland med svåra biverkningar. Exuviancebehandlingarna kan kanske inte ta bort sjukdomen, men jag har fått mycket hjälp med att hålla problemen mer i schack (och fått ett värdigare liv) samtidigt som huden håller sig allmänt fräschare och ungdomligare. Och Avid (som jag går till) håller sig alltid up-to-date med det senaste för att hitta ännu bättre behandlingskombinationer anpassade för just mig. Kunde jag ge Donna Derma betyget stark 5:a så skulle jag göra det! Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Donna Derma
    Kan varmt rekommendera Donna Derma!
    Är en mycket kräsen kund och skulle inte låta vem som helst nära mitt ansikte, vare sig det rör sig om ansiktsbehandling eller frans/brynfärgning! Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Donna Derma
    Avid är noggrann och lyhörd med känsla för detaljer. Jag har alltid fått fint resultat när jag gått på behandling hos henne. Läs mer

Bästa fotvårdsalongerna i Stockholm:

Magnus R Magnus R tycker: