Donna Derma

Donna Derma

Ring 073-686 98 39 www.facebook.com

Donna Derma grundades 2003 och är medlem i Sveriges Hudterapeuters Riksförbund. Vi är auktoriserade hudterapeuter och är även diatermicertifierade. Professionella behandlingar med personligt och varmt bemötande är något som kännetecknar oss. Just nu finns vi på Kungsholmen, välkomna att boka tid!

6 omdömen om Donna Derma

Anna O
Skrev om Donna Derma

Har varit kund hos Avid i många år och är alltid nöjd när jag varit där.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Sofia F
Skrev om Donna Derma

Fantastiska behandlingar och produkter. Rekommenderas varmt!

Christine B
Skrev om Donna Derma

Hos Avid på Donna Derma ges professionella behandlingar i absolut toppklass! Här får du ett lyhört, varmt och personligt bemötande. Detta kombinerat med att Avid besitter en helt lysande yrkesskicklighet, har en intuitiv känsla för såväl detaljer som helheten samt alltid är uppdaterad på det senaste i branschen gör detta företag enastående! Avid är sannolikt unik på det sättet att hon är enastående skicklig på alla typer av behandlingar hon utför på sin salong. Innan jag hittade till Donna Derma hade jag gått på många av...

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Helena B
Skrev om Donna Derma

För ca 10 år sedan fick jag rekommendationen av en annan hudterapeut som skulle dra ner på sin verksamhet att gå till Donna Derma. Det ångrar jag inte! Jag har alltid blivit proffsigt, och mycket vänligt bemött. Jag har känslig hud och rosacea och har provat alla möjliga behandlingar (inklusive starka mediciner) med måttliga eller dåliga resultat och ibland med svåra biverkningar. Exuviancebehandlingarna kan kanske inte ta bort sjukdomen, men jag har fått mycket hjälp med att hålla problemen mer i schack (och fått ett värdigare...

Anne B
Skrev om Donna Derma

Kan varmt rekommendera Donna Derma! Är en mycket kräsen kund och skulle inte låta vem som helst nära mitt ansikte, vare sig det rör sig om ansiktsbehandling eller frans/brynfärgning!

Linda D
Skrev om Donna Derma

Avid är noggrann och lyhörd med känsla för detaljer. Jag har alltid fått fint resultat när jag gått på behandling hos henne.