Dpj Svenska AB
1.0 i betyg av av
5 omdömen
DPJ Kontorsvaror AB - Presentationsprodukter, Konferensutrustning, Dokumentsäkerhet, Datortillbehör
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag5 omdömen om Dpj Svenska AB
-
skrev om Dpj Svenska AB
Jag borde lyssnat till andra omdömen.
Jag rekommenderar att undvika DPJ om det finns andra alternativ till hands. De har flera svagheter som nämnts i andra omdömen, men en av deras största styrkor ligger i prismatchningen. Dock visar det sig att prismatchingen är väldigt svår att få igenom, eftersom de aktivt letar ursäkter till att hala sig ur löftet.
Jag fick prata med deras kundtjänst i en månad, innan jag till slut gav upp eftersom de hela tiden undvek att besvara enkla frågor och motsade sig själva från dag till dag. De försökte bland annat använda ursäkten att prismatchning inte gäller, eftersom DPJ:s produkt har SÄMRE anpassningsbarhet än samma produkt hos konkurrenten.
Det var minst sagt en absurd och frustrerande upplevelse, så jag rekommenderar istället företag som prioriterar kunden och sina löften till dem, framför att spara småslantar. -
skrev om Dpj Svenska AB
Lämnar här 1 stjärna pga kundtjänst. Personen lovar saker som sen inte hålls. Mycket besviken, hade planerat på köpa flera saker till mitt kontor men det får bli IKEA då deras kundservice är BÄST.
-
skrev om Dpj Svenska AB
Köpte en dyr kontorsstol som var defekt. Fick åka tillbaka till butiken och lämna tillbaka stolen. Den andra stolen jag fick visade sig ha samma fel. Fick då erbjudande om att få en tredje stol till fullpris utan någon kompensation. Kändes inte okej. Köpet har orsakat mig mycket besvär i form av upprepade resor, telefonsamtal och mejl. Kommer aldrig att handla av DPJ igen.
-
skrev om Dpj Svenska AB
Köp inte från detta företag!
Beställde skrivbord och lite annat i början av januari. Har inte fått grejerna ännu..
Har ringt 1-2 gånger per vecka senaste 1.5 mån för att försöka få svar på om jag ska få mina grejer eller inte. Får alltid samma svar att de ska titta på det direkt och återkomma. Att ärendet fått "högsta prio" osv ändå händer det inget.
Tidigt i veckan fick jag svar att chefen där satt på möten men att svar skulle komma.
Har ännu inte fått svar..
Vad är det för möten som är så förbaskat viktiga så att en person inte kan bemöda sig att avvara 10min för ringa ett samtal för att hjälpa en kund som väntat 3 månader?
Gick verkligen bet när jag valde dpj över någon seriös aktör som AJ eller övriga.
Nästan det värsta av allt är att ingen har ens bett om ursäkt för att jag inte fått mina grejer eller erbjudit någon form av kompensation.
Under all kritik. -
skrev om Dpj Svenska AB
Riktigt uselt bemötande. beställde skärmväggar 4 st. Fick 4 st men i fel storlek. Försökte förklara detta för dom att vi behöver skicka tillbaka dom och få nya i rätt storlek. Dom säger tvärnej och skyller på deras leverantör som inte vill ta tillbaka dom då vi har beställt fel vilket jag inte håller med om då jag är tvärsäker på att jag beställt rätt. Hade önskat att dom hade sätt värdet i att ta tillbaka dom skicka ut nya och fortsätta sälja möbler till mina företag i 10-20 år till. Så avråder starkt denna leverantör.