DPM städ och flytt

DPM städ och flytt

Läs vad 5 kunder tycker om DPM städ och flytt 2

2021-03-17
    Vår upplevelse av DPM städ och flytt AB blev mycket positivt i ordets alla bemärkelser. Synnerligen trevlig, kompetent och seriös personal. Vi kan inte vara nöjdare och rekommenderar dem starkt.
    2021-03-15
    Dem städar våra garage och vi är super nöjda
    Dem är ansvariga samt proffesionella
    Allt är perfekt så vi har inte haft nån synpunkt.
    2021-03-03
    Vi beställer regelbundet tjänster såsom städning, rivning och bortforsling av avfall till våra olika projekt. DPM är lojala, pålitliga, flexibla och professionella med en utomordentlig återkoppling. T.o.m. våra kunder ringer oss och berömmer DPM konstant. Bemötandet är klockrent från förfrågan till färdiställt uppdrag.
    Betyg 10/10😀
    2021-03-01
    En flytt av möbler mm plus en flyttstäd. Trevligt bemötande mot mig men lite bristande kommunikation inom DPM. Den information jag lämnat till en person verkade inte finnas kvar när någon annan tog över kommunikationen. Sammantaget fick de jobbet gjort på sätt jag förväntat mig.
    2021-03-01
    Var försenade med över en timme. Sedan när lägenheten var städad låg det skruv i toaletten och en pantburk låg kvar på balkongen.
    Kändes slarvigt och jag betalade mer än vad jag blev lovad vid bokning. Väldigt missnöjd.