Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

3 omdömen om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

isabella c
Skrev om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

Jag håller med er! Var väldigt skeptisk till akupunktur i början och det var min mor som "tvingade" mig att testa nålar. Till min förvåning gjorde det inte alls ont och jag var faktiskt så avslappnat så att jag somnade. Först satte vi i ett rum och pratade om mitt besvär(sömnlöshet och svag depression pga stress), hon lugnade mig så att jag kände mig säker och trygg-vilket var väldigt viktigt.Kliniken var superfräsch och skönt uppvärmd. Nu mår jag bättre, är inte helt botad men har aldrig haft så mycket hopp som nu. Dr.Yu...

Tobias H gillar detta
Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 94 omdömen 4.9 av 94 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

jorgen s
Skrev om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

Dr Yu är enligt min mening den skickligaste Dr inom Kinesisk Medicin som vi har i Sverige i dag.Dr Yu är TCM överläkare i Kina samt Medicine Dr i Sverige,hon har sin klinik på Torsgstan 79 i Stockholm 08-7398686 akupunkturvard.se

Victoria F
Skrev om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

En vän som rekommenderade mig till att besöka Dr.Yu Akupunktur & Kinesisk Medicin på Torsgatan, och det var det bästa tipset jag fick någonsin. Dr.Mei Yu är en fantastiskt människa och erfaren doktor med över 20 års erfarenhet.Jag mådde mycket bra efter bara 2 behandlingar och nu går jag dit regelbundet och har inte haft migrän på 5 månader! Stort tack!

isabella c gillar detta