Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

Torsgatan 79, 113 37 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Företag inom hälsovård nära Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Maria T:
Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.

Kanalvägen 17, TÄBY
Varmt välkommen till Täbyhälsan! Läs mer ›
Lotta L:

Läs vad 3 kunder tycker om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin

• isabella c
    isabella c skrev om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin
    Jag håller med er! Var väldigt skeptisk till akupunktur i början och det var min mor som "tvingade" mig att testa nålar. Till min förvåning gjorde det inte alls ont och jag var faktiskt så avslappnat så att jag somnade. Först satte vi i ett rum och pratade om mitt besvär(sömnlöshet och svag depression pga stress), hon lugnade mig så att jag kände mig säker och trygg-vilket var väldigt viktigt.Kliniken var superfräsch och skönt uppvärmd. Nu mår jag bättre, är inte helt botad men har aldrig haft så mycket hopp som nu. Dr.Yu har även fått mig bli intresserad i kinesisk naturmedicin som en komplement till mina vanliga- de hjälper verkligen! Jag överväger dessutom att gå til henne istället för vårdcentralen i framtiden, mkt bättre resultat och trevligare bemötande:)
    2008-11-14 mei y svarar isabella c
    Tack så mycket för din åsikt , vi jobbar hela tiden med att göra kunder nöjda.
    Hoppas din upplevelse hos oss kan hjälpa andra som lider av problem att söka sig hit.
    En än gång tack så mycket och varmt välkommen tillbaka.
    Tobias H gillar detta
  • jorgen s
    jorgen s skrev om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin
    Dr Yu är enligt min mening den skickligaste Dr inom Kinesisk Medicin som vi har i Sverige i dag.Dr Yu är TCM överläkare i Kina samt Medicine Dr i Sverige,hon har sin klinik på Torsgstan 79 i Stockholm 08-7398686
    akupunkturvard.se
  • Victoria F
    Victoria F skrev om Dr Mei Yu Akupunktur Kinesisk Medicin
    En vän som rekommenderade mig till att besöka Dr.Yu Akupunktur & Kinesisk Medicin på Torsgatan, och det var det bästa tipset jag fick någonsin. Dr.Mei Yu är en fantastiskt människa och erfaren doktor med över 20 års erfarenhet.Jag mådde mycket bra efter bara 2 behandlingar och nu går jag dit regelbundet och har inte haft migrän på 5 månader! Stort tack!
    isabella c gillar detta

Torsgatan 79, 113 37 Stockholm