Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Täby Ds 54 Täby/viggbyholm

Viggbyholmsvägen 81, 183 77 Täby — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ds 54 Täby/viggbyholm

• Gunilla N
    Gunilla N skrev om Ds 54 Täby/viggbyholm
    Fantastiskt ställe! Jag kom dit fredagen den 17 januari efter att jag fått punktering. Snäll och hjälpsam var han som jobbade där och lagade mitt däck utan någon som helst kostnad! En riktig solskenshistoria! Jag kommer absolut att återvända dit Läs mer
  • tobias S
    tobias S skrev om Ds 54 Täby/viggbyholm
    Snacka om kundservice! De tog hand om problemen som uppstod när en låsbult gick sönder vid däckbytet på ett exemplariskt sätt. Jag kommer alltid byta mina däck hos Däckia Viggan och dessutom kommer jag fortsätta köpa mina nya däck där när det blir dags nästa gång. Alla företag borde vara på det här sättet, dvs måna om sina kunder. /tobias s Läs mer
  • Maciek D
    Maciek D skrev om Ds 54 Täby/viggbyholm
    Jag fick tid för däckbyte samma dag som jag ringde och hjulen skiftades medans jag drack en liten nesspresso. Underbart! Det visade sig att ett av mina vinterdäck var trasigt så jag lämnade det för reparation. De skulle ringa mig när däcket var klart att hämta. Detta hände 1½ vecka sen. Ingen har ringt hittills... Det var iof ingen brådska, bara de inte tappar mitt däck. Ringer de under denna så lägger jag på en extra "reco-ring". Läs mer
    Jakob J gillar detta

Ullevivägen 10, 19740, BRO