Ekenhuset

Ekenhuset

1.3

Ekenhuset - Välkommen till vår butik, låt dig dig inspireras av vårt breda utbud golv, färg, tapet, kakel, klinkers och skjutdörrar. Personlig service och kunnig personal.

4 omdömen om Ekenhuset

Stefan M
Skrev om Ekenhuset

Trevliga. Sen att parketten är laminat ligger på värden ,det är en helt annan femma. Efter syning ligger inte golv rätt. Socklar ej fastgjorda. Så rätt förbannad över icke fackmannamässigt gjort jobb.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Sara B
Skrev om Ekenhuset

De skulle lägga om golv i min hyresrätt. Riktigt dåligt gjort varpå de får lägga om golv i hall pga ojämnt överallt. Inget förarbete gjort. De ska sen lägga parkett i vardagsrummet och förstör nymålad vit vägg med två stora märken. Men han som lagt golvet tar bara på sig att han gjort ett märke, inte det andra. Dock hade han "spacklat" över båda märkena med gulaktig golvfog för att han "ville vara schysst" o ta det andra märket också. Ansvarig på Ekens golv vägrade ta på sig det andra märket iom att möntören sagt att han...

Anders S
Skrev om Ekenhuset

Kommunikation och återkoppling finns inte. Går inte att få tag på någon för att planera in aktiviteter i ett ärende. Ett under att detta företag har kunder överhuvudtaget. Tyvärr måste jag använda dem pga. hyresvärden.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Kalle
Skrev om Ekenhuset

Dåligt kundbemötande, när jag inte fått offert efter två veckor på ett litet badrum så fick jag förklaringen att privatpersoner ej var lika viktiga som företag.