Anne-Charlotte Birnik

13 omdömen om Anne-Charlotte Birnik

Sedan starten hos Reco 2018
Cecilia W
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Jag blev rekommenderad att gå till Anne-Charlotte Birnik genom en vän och har nu gått på ansiktsbehandlingar, färg av fransar och bryn hos henne sedan jag kom till Sverige 2011. Anne-Charlotte är en varm, glad och proffsig hudterapeut som varit med länge och har en gedigen erfarenhet av skönhetsbranschen. Jag ställer alltid alla möjliga frågor inom skönhet; nya metoder, nya behandlingar, nya produkter, m.m. och får alltid ett tryggt och ärligt svar. Hennes sätt att utföra sina behandlingar på, får min hy och mig att alltid...

Karin M
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Har under många år gjort brynfärgning och ansiktsbehandling hos Ann-Charlotte - alltid lika nöjd! Bra & proffsigt bemötande. Rekommenderas!

Kerstin T
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Brukar gå till Anne-Charlotte och färga bryn och fransar ( bl. a). Hon är mycket pålitlig, kunnig och trevlig. Jag känner mig trygg hos henne.

Madeleine O
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Fantastisk service med känsla, proffsighet och personlighet.

Helena A
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Jag har köpt ansiktsbehandling 90 och 60 min samt även ansiktsprodukter. Jag har gått hos Anne-Charlotte i flera år anser att hon är jätteduktig i sitt yrkesytövande och jag är alltid 100% nöjd med mitt besök.

Linda M
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Hej! Jag har inte klippt mig hos Ann-Charlotte, däremot har jag klippt mig hos Catherine Nylander. Det var en vanlig klippning och jag upplevde att jag blev trevligt bemött när jag kom dit, hade en bra dialog med Catherine om vad vi skulle göra, fick bra råd och proffsigt utförande. Hon är dessutom väldigt trevlig. Jag är mycket nöjd!

Annscarin S
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Ansiktsbehandling Trevligt bemötande i receptionen Alltid trevligt och blir väl omhändertagen hos Anne-Charlotte. Bästa minipaus i vardagen 😀 Får alltid beröm för mina snygga ögonbryn och hud när jag har varit hos Anne-Charlotte.

Priscilla H
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Alltid trevligt bemötande och samtal, proffsig, flexibel och fantastisk service. För det mesta köper jag brynfärgning, ibland pedicure Eller massage.

Tobias R
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

färgning av ögonbryn. jag blir alltid mkt vänligt bemött av företaget. företaget lever upp till förväntningarna. en njutbar upplevelse med önskat resultat.

Christina L
Skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Är kund hos Anne-Charlotte sedan drygt 5 år tillbaka. Jag har regelbundet gjort manikyr hos henne - och även pedikyr och hudvårdsbehandlingar. Hon är alltid mycket noggrann, kunnig och extremt professionell i sitt yrke. Innan jag började gå hos Anne-Charlotte hade jag många år dessförinnan gjort olika typer av manikyr på andra salonger men Anne-Charlotte slår samtliga med hästlängder. Dessutom är hon mycket trevlig och man känner sig alltid bekväm i hennes sällskap. Oavsett vilken typ av behandling jag fått av Anne-Charlotte...