Aktiv på Reco.se sedan 2018

en del av Ekman Hair

Läs vad 13 Läs vad Anne-Charlotte Birnik

• Cecilia W skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-18

Jag blev rekommenderad att gå till Anne-Charlotte Birnik genom en vän och har nu gått på ansiktsbehandlingar, färg av fransar och bryn hos henne sedan jag kom till Sverige 2011. Anne-Charlotte är en varm, glad och proffsig hudterapeut som varit med länge och har en gedigen erfarenhet av skönhetsbranschen. Jag ställer alltid alla möjliga frågor inom skönhet; nya metoder, nya behandlingar, nya produkter, m.m. och får alltid ett tryggt och ärligt svar. Hennes sätt att utföra sina behandlingar på, får min hy och mig att alltid känna sig trygg och omhändertagen och hon vet precis vad den behöver. Min hy mår bäst i hennes händer - helt klart! Har du inte provat, så har du missat något fantastiskt! Läs mer
  • Karin M skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-18

Har under många år gjort brynfärgning och ansiktsbehandling hos Ann-Charlotte - alltid lika nöjd! Bra & proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Kerstin T skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-12

Brukar gå till Anne-Charlotte och färga bryn och fransar ( bl. a). Hon är mycket pålitlig, kunnig och trevlig. Jag känner mig trygg hos henne. Läs mer
  • Madeleine O skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-12

Fantastisk service med känsla, proffsighet och personlighet. Läs mer
  • Helena A skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-10

Jag har köpt ansiktsbehandling 90 och 60 min samt även ansiktsprodukter.
    Jag har gått hos Anne-Charlotte i flera år anser att hon är jätteduktig i sitt yrkesytövande och jag är alltid 100% nöjd med mitt besök. Läs mer
  • Linda M skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-05

Hej! Jag har inte klippt mig hos Ann-Charlotte, däremot har jag klippt mig hos Catherine Nylander. Det var en vanlig klippning och jag upplevde att jag blev trevligt bemött när jag kom dit, hade en bra dialog med Catherine om vad vi skulle göra, fick bra råd och proffsigt utförande. Hon är dessutom väldigt trevlig. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Annscarin S skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

Ansiktsbehandling
    Trevligt bemötande i receptionen
    Alltid trevligt och blir väl omhändertagen hos Anne-Charlotte.
    Bästa minipaus i vardagen 😀
    Får alltid beröm för mina snygga ögonbryn och hud när jag har varit hos Anne-Charlotte. Läs mer
  • Priscilla H
    Priscilla H skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-05

Alltid trevligt bemötande och samtal, proffsig, flexibel och fantastisk service. För det mesta köper jag brynfärgning, ibland pedicure Eller massage. Läs mer
  • Tobias R skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

färgning av ögonbryn.
    jag blir alltid mkt vänligt bemött av företaget.
    företaget lever upp till förväntningarna.
    en njutbar upplevelse med önskat resultat. Läs mer
  • Christina L skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair

2018-12-03

Är kund hos Anne-Charlotte sedan drygt 5 år tillbaka. Jag har regelbundet gjort manikyr hos henne - och även pedikyr och hudvårdsbehandlingar. Hon är alltid mycket noggrann, kunnig och extremt professionell i sitt yrke. Innan jag började gå hos Anne-Charlotte hade jag många år dessförinnan gjort olika typer av manikyr på andra salonger men Anne-Charlotte slår samtliga med hästlängder. Dessutom är hon mycket trevlig och man känner sig alltid bekväm i hennes sällskap.
    Oavsett vilken typ av behandling jag fått av Anne-Charlotte så har jag gått därifrån helnöjd - ofta mer än nöjd - varenda gång. Behandlingarna har alltid motsvarat mina höga förväntningar och alltsomoftast överträffat dem. Läs mer
David Shane