Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Ekman Hair David Shane
Aktiv på Reco.se sedan 2018

en del av Ekman Hair

Läs vad 34 kunder tycker om David Shane

• Sara R skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Alltid lika proffsigt och trevligt bemötande och utförande. Går alltid därifrån mycket nöjd. Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Alltid bra bemötande i trevlig miljö. Självklart en bra leverans också! Läs mer
  • Annika R skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Är kund sedan många år och alltid lika nöjd med resultatet och bemötandet! Brukar vanligtvis klippa och tona håret vid mina besök och min upplevelse är att på Ekman Hair lyssnar man på kunden och säkerställer att kunden får sin önskan uppfylld, men med professionella och erfarna reflektioner, rekommendationer och tips. Det ihop med det vänliga och varma bemötandet kommer få mig som kund att stanna i många år till! Läs mer
  • Toffe N skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Mkt duktig, lyhörd och trevlig Läs mer
  • Peter K skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Min frisör sedan ett par år. Duktig, trevlig, seriös och serviceminded. Läs mer
  • Anne M skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    David är en härlig kille😁jätte kul att vara en kund hos honom. Han är super.profsig med allt som har att göra med håret och lysnar och tar hälsyn till vad du säiger.
    Mvh Anne🥀🌹 Läs mer
  • Marianne K skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Professionell - både med håret och i sitt sätt! Jag trivs med David som min frisör. Läs mer
  • Magnus H skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Har klippt mig hos David i mer än tio år och kan inte vara mer nöjd! Helt enkelt bäst. Läs mer
  • Kerstin B skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Endast klippning.
    Alltid trevligt bemötande och ingen väntetid.
    Har varit kund många år och har alltid höga förväntningar vilka uppfylldes. Läs mer
  • Eva I
    Eva I skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Att få håret fixat hos David är en stimulerande upplevelse. Vi har alltid en kreativ dialog kring vad som ska göras där hans idéer kring vad som skulle bli snyggt vävs ihop med mina önskemål om hur praktisk min morgonrutin behöver vara. Själva utförandet har alltid varit jättebra och på toppen av det är David jättetrevlig att prata med om allt från middagstips till företagsledning. Läs mer