Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 67 Läs vad Haisan Bekiroglu

• Gina S
    Gina S skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-11-09

Jag har klippt hår på de mest kända salongerna i Stockholm innerstad de senaste tio åren men har inte varit nöjd med frisyr någonstans. Jag fick mitt första riktigt perfekta hårklipp från Haisan på EKMANhair-salongen i Östermalm. Jag uppskattar honom som Stockholms bästa frisör.
    Salongen har en trevlig interiör. Jag kan boka online och Haisan tar emot mig alltid exakt den tid jag bokar. Jag kan bara rekommendera Haisan till alla som vill ha en utmärkt frisyr som de kan själva göra om under lång tid efter klippningen. Läs mer
  • Negar D skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-30

Haisan är en väldigt duktigt hårstylist. Jag har varit nöjd varje gång. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Ozlem I skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-29

Jag är väldigt nöjda med klippning. Haisan lyssnar på dina önskemål för att sedan diskutera fram den bästa möjliga frisyren som är unikt just för dig. Även här kommunikationen är grunden. Läs mer
  • Anna N skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Haisan är en fantastisk frisör. Förr tyckte jag att det var lite lätt obehagligt att klippa mig, men nu känner jag mig trygg på att det blir ett jättebra resultat och att frisyren passar mig.
    Haisan är personlig utan att vara påträngande så jag känner mig trygg i hans sällskap. Läs mer
  • Mervi H skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Klippning. Haisan är lyssnande, ger förslag, utmörkt kvalite på klippning. Vänlig och saklig mottagande på receptionen även när jag tog fel datum. Läs mer
  • Maria Y skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Mycket vänligt, hänsynsfullt bemötande. Lyhörd för mina önskemål och min besvärliga hårkvalité.
    Mycket kompetent frisör - dessutom samtidigt snabb! Läs mer
  • Therese N skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Fantastiskt ödmjuk person och brinner för sitt arbete och ser verkligen vad man passar och behöver för frisyr! Tack Haisan!! Häls. Therése Läs mer
  • Denice B skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Haisan är vänlig, proffsig och alltid väldigt serviceinriktad och lyhörd. Läs mer
  • Birgitta I A B skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Har klippt men även färgat och slingat håret här flera ggr senaste året.
    Han ser möjligheterna att förnya frisyr och stil.
    Vänlig och mycket duktig.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Kelsey M skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair

2019-10-28

Amazing service! My first haircut since moving to Sweden and Haisan did not disappoint. Haisan gave me the perfect cut that's so easy to style myself. Never going to go to anyone else. Läs mer
David Shane